Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی منافی عصر یکشنبه در جلسه هفتگی کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر ارومیه افزود: تعداد ۱۸ ساختمان در منطقه یک، ۳۰ ساختمان در منطقه دو، ۴۰ ساختمان در منطقه سه، ۴۳ ساختمان در منطقه چهار و دو ساختمان در منطقه پنج ناایمن گزارش شده‌اند که از سوی آتش نشانی نیز ۵۷ و از سوی سازمان سرمایه گذاری نیز سه مورد گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه ساختمان‌ها و ساخت و سازهای پرخطر و ناایمن شهر ارومیه باید مورد توجه قرار گیرند، ادامه داد: اکثر ساختمان‌های ناایمن شهر ارومیه اداری و تجاری هستند که نیاز به توجه و صدور اخطارهای لازم برای این اماکن لازم و ضروری است و پیگیری‌های جدی در این زمینه باید انجام شود.

منافی تصریح کرد: در راستای توجه به سلامت شهروندان و حفظ محیط زیست و مقابله با دفن غیراصولی پسماندها، نظارت دقیق بر عملکرد دستگاه‌های ذیربط در خصوص پیگیری حقوق عامه مورد توجه قرار گرفته و در کارگروه پسماند پیگیری شود و برای این امر با استفاده از اعتبارات ملی سایت دفن زباله نازلو با مطالعات دقیق و علمی مورد بهره برداری عملیاتی قرار گیرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه ادامه داد: پیگیری مصوبات شورای اسلامی شهر در خصوص خرید و نوسازی ماشین آلات سازمان آتش نشانی و مدیریت پسماند شهرداری در دستور کار قرار گیرد و عملیاتی شود.

وی تأکید کرد: وقوع سیلاب‌های ناگهانی در نقاط مختلف کشور خسارات جانی و مالی زیادی را در پی داشته که هشدار داده می‌شود، شهرداری و مدیریت اجرایی پیش بینی‌های لازم و اقدامات اساسی برای جلوگیری از وقوع اتفاقات مشابه در ارومیه به کار گیرند.

کد خبر 5552640

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر ارومیه مقررات ایمنی سیلاب محرم 1401 بوشهر وقوع سیلاب ماه محرم ویروس کرونا سیل کرمان بارش باران مدیریت بحران کرمانشاه خطبه های نماز جمعه همدان سی امین سفر استانی دولت آمار کرونا ساختمان در منطقه شهر ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۸۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری

به گزارش خبرگزار، مهر، محمدعلی الفت‌پور با اشاره به تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران گفت: حفظ سلامت اداری در شهرداری به عنوان یکی از مجموعه‌هایی که به‌طور مستقیم با شهروندان سروکار دارد، نقش بسیار مهمی در اعتمادسازی و ارتقای سرمایه اجتماعی دارد و اهمیت این امر زمانی آشکار می‌شود که مجموعه شهرداری تهران به‌عنوان یکی از سازمان‌های پیشرو در امر مبارزه با فساد، بتواند با پیگیری و رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان خود و انتشار نتایج حاصله، گامی اساسی و اجرایی در این زمینه بردارد و از این طریق ضمن جلب اعتماد شهروندان سرمایه اجتماعی قابل ملاحظه‌ای برای شهرداری تهران کسب شود.

دبیر کمیته برنامه‌ریزی و نظارت ستاد ارتقا سلامت اداری با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از راهکارها و استراتژی‌های مبارزه با فساد و ارتقا سلامت اداری، خصوصاً ارتشاء از طریق احصاء نظرات و ایده‌ها و مطالعات گذشته شناسایی و بررسی شده است، خاطرنشان کرد: تلاش در جهت اجرایی ساختن آن‌ها، بی‌شک یکی از مهم‌ترین اقدامات این حوزه خواهد بود که به واسطه آشنایی با موضوع و به سبب آگاهی از شرایط و اقتضائات شهرداری تهران، راهبردها و راهکارهایی نیز در زمینه‌های اقتصادی، اداری، مدیریتی، فرهنگی، قانونی و قضائی، مدیریت اخلاق حرفه‌ای، اجتماعی، اطلاع رسانی و شفاف سازی ارائه شده است که هم به لحاظ موضوعی و هم اجرایی قابل توجه و اجرا هستند.

بر اساس گزارش سایت شهر، الفت‌پور در پایان تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت‌گرفته در این زمینه و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تخصصی، تشکیل شعبه‌ای مشخص و ویژه جهت پیگیری اخذ رشوه در شهرداری تهران، توسط اداره کل دفتر هماهنگی هیأت رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و کمیته‌های انضباطی در دست اقدام است و پرونده‌های مرتبط در این خصوص با حساسیت بالا و در اسرع وقت، بررسی و تا حصول نتیجه، پیگیری می‌گردند.

کد خبر 6089965 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری
  • ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان