Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، کمیته‌ای که نام خود را کمیته هماهنگی حمایت از مشروعیت و محافضت از سازمان‌های دولتی گذاشته طی بیانیه‌ای از تمامی طیف‌های ملت عراق دعوت کرد که عصر روز دوشنبه در منطقه الخضراء به تظاهرات مسالمت‌آمیز بپردازند.

بر اساس بیانیه‌ای که این کمیته منتشر شده، تاکید شده است که این تظاهرات مسالمت‌آمیز با هدف حفاظت از دولت عراق است که در برابر دیکتاتوری، اشغالگری، طائفه‌گری و داعشی‌ها استوار باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه تاکید شده است که تظاهرات روز دوشنبه به خصوص پس از تحولات اخیر که حاکی از کودتایی مشکوک و گروگان گرفتن دولت و لغو مشروعیت آن بوده، بسیار مهم خواهد بود.

کمیته هماهنگی در پایان بیانیه خود از همه طیف‌های ملت عراق خواسته تا ساعت پنج بعداز ظهر دوشنبه در کنار دیواره‌های منطقه الخضراء تجمع کنند.

با حضور دوباره حامیان آشوبگر جریان صدر به «منطقه سبز» (الخضراء) و در صحن پارلمان، شرایط سیاسی عراق متشنج‌تر از قبل پیش می‌رود.

در حالی که در هفته پیش، پس از ۱۰ ماه با معرفی «محمد شیاع السودانی» امیدها برای تشکیل دولت جدید زنده شد و پارلمان نیز آماده انتخاب رئیس‌جمهور و معاون اول رئیس پارلمان می‌شد، تظاهرات حامیان جریان صدر برای مخالفت با روند سیاسی، شرایط را پیچیده کرد.

حامیان مقتدی صدر برای بار دوم در ۷۲ ساعت، روز شنبه وارد صحن پارلمان شدند. «ابراهیم الجابری» رئیس دفتر مقتدی صدر در بغداد نیز که به میان حامیانش رفته بود، از تحصن نامحدود در صحن پارلمان خبر داد؛ بنابراین حامیان صدر شب را در پارلمان و محوطه منطقه سبز سپری کردند و همچنان نیز در صحن به حالت تحصن به سر می‌برند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی عراق امروز -دوشنبه- طی بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی در ایلات خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، در این بیانیه آمده است که مجاهدان ما سحرگاه امروز یک پایگاه نظامی اشغالگران اسرائیل در «ام الرشرش» در فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق در این بیانیه تأکید کرده است که این حمله به نشانه همبستگی با ملت و مقاومت فلسطین انجام شده است و این حملات تلافی‌جویانه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • حامیان فلسطین در نیویورک پرچم آمریکا را آتش زدند+ فیلم
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • ۳ دروغ بزرگ درباره تظاهرات دانشجویی در آمریکا
  • تلاش برای آزار روحی دانشجویان حامی فلسطین
  • جشن فارغ‌التحصیلی با فضای ضد جنگ غزه در دانشگاه میشیگان آمریکا
  • بزرگترین تظاهرات دانشجویی یمن در حمایت از غزه و دانشجویان آمریکا
  • تظاهرات حامیان فلسطین در برلین
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • مقاومت اسلامی عراق: بندر حیفا را موشکباران کردیم