Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان حدادی پرتابگر دیسک کشورمان گفت: بازی‌های کشور‌های اسلامی  ۱۰ روز آینده در کشور قونیه برگزار می‌شود و من چهارمین تجربه خود را در این بازی‌ها خواهم داشت و ان شا الله  بهترین نتیجه را در این مسابقات کسب کنم. اولین دوره این مسابقات در مکه مکرمه سال ۲۰۰۵ بود که توانستم شرکت کنم و مقام سوم را  به دست آوردم و بعد از آن در اندونزی اول شدم و بعد از آن در آذربایجان، در نهایت قرار است این مسابقات امسال در ترکیه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم ورزشکاران  در این مسابقات موفق شوند و بهترین نتایج را کسب کنند و بهترین اتفاقات را برای دو و میدانی ورزش اول المپیک رقم بزنند.

حدادی گفت: عرفان از کشور مالزی پرتابگر خوبی است که بالای ۶۰ متر پرتاب می‌کند و پرتابگر‌های قطری و ترکیه هم از حریفانم هستند و امیدوارم یک رقابت خوبی در ترکیه داشته باشم. قصد دارم رکورد خود را در قونبه ارتقا دهم.

پرتابگر دیسک کشورمان گفت: فدراسیون دو و میدانی بستر لازم برای نتیجه خوب را  فراهم کرده است، هر چند که شرایط سخت است و همه فدراسیون‌ها با کمبود بودجه مواجه هستند.  به هر حال برگزار‌ی اردو‌ها سخت است و من تصمیم گرفتم در تهران و در مجموعه انقلاب تمرین کنم. همچنین با هماهنگی‌هایی که فدراسیون  دوو میدانی انجام داد فضا برای پرتاب هایم در اینجا آماده است.

بیشتر بخوانید

اگر فدراسیون می خواست در مسابقات آمریکا حاضر می شدم

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی احسان حدادی مسابقات کشورهای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۸۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فائضه غفار حدادی با سفرنامه حج به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، فائضه غفار حدادی با کتاب «دورت بگردم» به سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می‌آید که یک سفرنامه درباره سفر حج است.

به گفته غفارحدادی، در این کتاب تلاش شده یک سفرنامه خودمانی به نگارش دربیاید که مخاطب در آن سختی، خنده، گریه و آسانی این سفر را با نویسنده تجربه کند، تا در لحظه آخر و هنگام خداحافظی از کعبه به صدای بلند بگوید: «دورت بگردم! خیلی خوش گذشت! بازم می‌یام حتماً!»

تفاوت «دورت بگردم» با سفرنامه های دیگر حج بیشتر به جنس دغدغه و نوع نگاه نویسنده درباره حج مربوط است که در طول سفر آن را ارتقا داده و تکمیل می کند.

در بخشی از این‌کتاب آمده است:

چشم شرطه ها روشن! زنی گعده زیارتنامه خوانی گرفته بود جلوی بقیع. آن هم به انضمام روضه های ناخودآگاه. زیارت که تمام شد چشم همه خیس بود. بلند شدیم. یکی از پیرزن ها تشکر کرد. لهجه یزدی داشت. گفتم: «حاج خانوم! شما دعا کنید. ما آمین می گیم.» و پیرزن انگار یک عمر برای این لحظه تمرین کرده بود. برگشت سمت بقیع. پر چادر تیره با گل های ریزش را زد زیر بغلش و دو دستش را آورد بالا. فهرست دعاهایش بسته طولانی و متنوعی بود از فتنه های آخرالزمان و گلایه از آقایی که نمی آید تا خوب شدن گاو مش سکینه. و همه را چنان با سوز دل و تضرع گفت که حس کردم از تمام سفر حجم فقط دعاهای این پیرزن مستجاب شود، کافی است و چیز دیگری نمی خواهم. به فاطمه گفتم امروز همه پاکت را بدین این پیرزن. مجلس اصلی را او گرداند.

کتاب مورد اشاره به‌زودی منتشر و در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

کد خبر 6093273 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • فائضه غفار حدادی با سفرنامه حج به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • عبدلی سومین بار حدنصاب ملی شنا را در مسابقات آلمان جابجا کرد
  • رکوردشکنی سامیار عبدلی در شنا
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد