Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید ابراهیم رئیسی (زادهٔ ۲۳ آذر ۱۳۳۹) فقیه مسلمان و سیاستمدار مستقل ایرانی است، که از ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ به عنوان هشتمین رئیس‌جمهور ایران مشغول به کار است. سید ابراهیم رئیسی همچنین نایب‌رئیس اول مجلس خبرگان رهبری است. سید ابراهیم رئیسی پس از گذراندن تحصیلات دورهٔ ابتدایی، دروس حوزوی را نخست در مشهد و از سال ۱۳۵۴ در قم ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه با هم آماده برای تخریب آیت الله رئیسی

احمد وحیدی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در محل میدان شهید سلیمانی رفسنجان افزود: کرمان جزو دستور کار سفر رییس جمهور در هفته جاری است و امیدواریم اگر مشکلی در زمینه بروز سیل در کرمان وجود نداشته باشد، رییس جمهور این هفته به این استان سفر کند.

وی همچنین اظهار داشت: با توجه به مشکلات پیش آمده برای مردم رفسنجان به دلیل بارش باران و جاری شدن سیلاب، حجم خوبی از امکانات به منظور کاهش خسارات وارده به این شهرستان ارسال شده است.

وزیر کشور ادامه داد: طی سه روز اخیر ۱۲۵ میلیمتر باران در رفسنجان باریده که حجم گسترده ای است.

وی با بیان اینکه بارش باران در رفسنجان موجب بروز سیلاب از سمت کوه‌های سرچشمه و سرازیر شدن آب به سمت شهر رفسنجان شده است اظهار داشت: سیلاب موجب ایجاد آب‌گرفتگی در سطح معابر، خیابان ها، اماکن و منازل در شهر و روستاهای این شهرستان شده است.

وزیر کشور هدف از سفر خود را به رفسنجان بررسی بحران سیل در مناطق مختلف و بازدید از این شهرستان عنوان و تصریح کرد: به رفسنجان سفر کردیم تا از نزدیک شاهد بروز خسارات وارده از ناحیه سیل و ارائه خدمات و کمک های لازم به سیلزدگان این منطقه باشیم.

شریعتمداری:اصلی‌ترین حربه‌ای که علیه رئیسی بکار گرفته شد

وی با اشاره به اینکه بیشترین خسارت در رفسنجان به روستای کوثرریز این شهرستان وارد شده است خاطرنشان کرد: واحدهای مهندسی و همچنین نماینده بنیاد مسکن در این روستا به منظور ارزیابی میزان خسارت های سیل مستقر می‌شوند تا پس از ارزیابی ها کار و فعالیت خود را آغاز کنند.

وزیر کشور از پای کاربودن استانداری، هلال احمر، سپاه، بسیج، ارتش، فرمانداری و سایر ارگان ها به منظور به حداقل رساندن مشکلات در رفسنجان قدردانی کرد و گفت: اهالی محله سیلزده فرهنگیان در رفسنجان نیز که به دلیل سیلاب تخلیه شده اسکان داده می شوند و مشکلات تغذیه ای این منطقه نیز توسط هلال احمر رفع می شود.

وحیدی خاطرنشان کرد: در مورد سیل‌بند شهرستان جیرفت نیز کار آغاز شده و این سیل بند باید به طور اساسی و مهم احداث شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، وزیر کشور که بعدازظهر یکشنبه وارد رفسنجان شد از فرودگاه این شهر با استفاده از بالگرد بازدید هوایی خود را از مناطق سیل‌زده آغاز کرد.

احمد وحیدی بدو ورود به فرودگاه رفسنجان مورد استقبال استاندار کرمان و دیگر مسئولان محلی این شهرستان قرار گرفت.

وزیر کشور در جریان سفر به رفسنجان و در راستای بازدید از مناطق سیلزده امروز (یکشنبه) به روستای کوثرریز این شهرستان رفت و از نزدیک با اهالی این منطقه دیدار و گفت و گو کرد.

بارندگی های سیلابی و طغیانگر در رفسنجان واقع در شمال غرب استان کرمان موجب بروز خسارت های فراوان در بخش های مختلف کشاورزی، زیرساختی و تأسیساتی این منطقه شده است.

عکسی جنجالی از سید ابراهیم رئیسی!+عکس

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: وزیر کشور کرمان رفسنجان سیدابراهیم رئیسی سید ابراهیم رئیسی وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۸۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در همایش امتنان و تجلیل از کارگران و کارفرمایان و واحدهای نمونه کارگری خراسان رضوی در مشهد گفت:  کار بنا به تعبیر مقام معظم رهبری ستون فقرات اقتصاد و کارگر، ستون فقرات تولید است.

وی اضافه کرد: نفس کار و تلاش در مکتب اسلام صاحب ارزش است لذا پیامبر بر دست کارگر بوسه می زند از این جهت که کار و کارگر را بزرگ بداند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر عشق به کار باشد بهره وری افزایش می یابد و اگر بهره وری افزایش یابد تولید ناخالص داخلی رشد پیدا خواهد کرد و در نهایت سرانه درآمدی مردم بیشتر می شود.

مرتضوی با اشاره به این که دهه گذشته ایران با رکود مواجه بوده است به اهمیت نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره و اظهار کرد: لازم است که کارفرمایان تلاش کنند و دولت نیز مصمم است گره از مشکلات مردم باز کند.

وی با اشاره به تلاش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای برطرف کردن مشکلات معیشت و مسکن و بیمه کارگران ادامه داد: یکی از اقدامات این وزارتخانه توزیع کالابرگ الکترونیکی بوده که بارها گفته شده که چرا این کالابرگ به صورت نقدی پرداخت نشده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دلیل اصلی نقدی نکردن کالابرگ الکترونیکی را اثرات تورمی آن بر بازار دانست و افزود: بیم از این داشتیم که با نقدی کردن کالابرگ الکترونیکی با یک دست بدهیم و از آن طرف از دست بدهیم.

مرتضوی اظهار کرد: تاکنون اقدامات زیادی برای تسهیل شرایط زندگی کارگران انجام شده که از جمله آن اجرای نظام جامع تامین اجتماعی بوده که کارگران می توانند از مراکز درمانی تامین اجتماعی به صورت رایگان خدمات دریافت کنند همچنین از مراکز درمانی دانشگاهی از فرانشیز ۱۰ درصدی بهره گیرند.

دیگر خبرها

  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • پایان هفته بارانی برای کرمان
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • پیش‌بینی جوی نسبتاً پایدار و آرام برای کرمان در هفته جاری