Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@00:00:30 GMT

دستیار برزیلی گل‌محمدی وارد تهران شد/عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۸۵۲۶

دستیار برزیلی گل‌محمدی وارد تهران شد/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اوسمار لوس ویه‌را که چند روز پیش به پرسپولیس پیوسته بود، دقایقی پیش وارد ایران شد تا از فردا با حضور در تمرینات به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کند.

اوسمار ویه‌را 47 ساله و متولد پاسو فوندو برزیل است و علاقه‌اش در تیم‌هایی که کار کرده بر پایه سیستم 1-3-2-4 است. سیستمی که سرخ‌ها در آخرین بازی تدارکاتی مقابل تیم ملی امید نیز با آن به میدان رفته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویه‌را مربیگری را از سال 2009 یعنی زمانی که 34 ساله بود استارت زده و در تیم یوونتود برزیل به عنوان مدیرفنی کار را شروع کرده است. زیر 20 ساله‌های کورینتیانس، براگانتینو، گوآرانی، ویتوریا و اینترناسیوناله از دیگر تیم‌هایی بودند که این مربی در آنها به عنوان مربی و سرمربی فعالیت داشته است.

ویه‌را پس از ولسلی ننکا و په په لوسادا به سومین عضو خارجی نیمکت پرسپولیس برای لیگ بیست و دوم تبدیل شده است.

258 258

کد خبر 1657268

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۸۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| اوسمار: تا روز آخر می جنگیم/ اگر به شانس بود همه تیم های برزیلی هر سال باید قهرمان شوند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار ویرا در نشست خبری بعد از دیدار پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: قبل از اینکه بخواهم درباره بازی صحبت کنم می‌خواهم از تمام هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند، تشکر کنم. رابطه خوب بازیکنان با هواداران در شرایط سخت به ما کمک می‌کند و باید از آنها تشکر کنم. ما می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان خواهیم داشت و جزئیات کوچک می‌تواند بازی را تغییر دهد. یک شانس خوب ترابی داشت و زمانی که 10 نفره بودیم شانس خوبی هم تیم سپاهان در لحظات آخر بازی داشت.

وی افزود: امروز این فرصت خوب را داشتیم که به صدر جدول برویم و اختلاف خود با استقلال را از بین ببریم، اما هنوز پنج بازی دیگر مانده و تا روز آخر می‌جنگیم تا به آنچه حق‌مان است برسیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: فوتبال اتفاقات زیادی دارد و برای همین جذاب است. یارگیری‌های من تو من و خطاها، جزء شرایط بازی است، اما گاهی سرعت مسابقه را کم می‌کند. در جریان بازی توانستیم وسط زمین را به خوبی کنترل کنیم، اما پاس‌های آخر یا جزییات ریزی که باعث به گل رسیدن‌مان می‌شد، به درستی اتفاق نیفتاد. به همین دلیل بازی مساوی شد.

اوسمار در پاسخ به این سوال که امروز بازیکنان با توجه به توقف استقلال جسارت لازم را نداشتند و به نظر بازیکنان سپاهان هم وقت کشی می کردند، گفت: برای گلزنی برنامه و شانس داشتیم، اما نشد از آنها استفاده کنیم. بازی‌های بزرگ مثل دیدار پرسپولیس مقابل استقلال، سپاهان و تراکتور سخت است. خیلی سخت می‌توانیم به هدف خود برسیم، اما به نتیجه بازی استقلال و تراکتور نگاه نکردیم بلکه دنبال نتیجه‌گیری خودمان بودیم.  پرس کردن در زمین حریف نشان می‌دهد تا چه اندازه دوست داشتیم رو به جلو حرکت کرده و بازی را به سود خودمان تمام کنیم.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این موضوع که شانس یک بار در خانه آدم را می‌زند و با توجه به نتیجه بازی استقلال، امشب تیمش فرصت صدرنشینی داشت و آیا بازیکنان این تیم چنین تفکری داشتند، تاکید کرد: من هم یک ضرب‌المثل به شما می‌گویم. اگر قرار بود با شانس چیزی را به دست بیاورید، باید هرسال تیم‌های برزیلی که خیلی به شانس اعتقاد دارند، قهرمان می‌شدند. شانس در فوتبال وجود دارد. هرچند در ۶ بازی به نسبت ۵ بازی، شانس بیشتری داشتیم، اما تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا به هدف خود برسیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| اوسمار: تا روز آخر می جنگیم/ اگر به شانس بود همه تیم های برزیلی هر سال باید قهرمان شوند
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!