Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم والیبال پیکان برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا که اواخر اردیبهشت ماه به میزبانی تهران برگزار شد با نیمیر عبدالعزیز و اروین انگاپت، دو فوق ستاره والیبال جهان به توافق رسید و توانست با حضور این دو بازیکن مطرح جهان عنوان قهرمانی آسیا را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور این ستاره‌های سرشناس در کنار سعید معروف و محمد موسوی حرف و حدیث‌های زیادی را به همراه داشت.

خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس برای پیگیری حواشی دست به کار شد و اطلاعات قابل تاملی به دست آورد که در ادامه به بخشی از آنها اشاره خواهیم کرد. در همان روزها امیر عطابخش، مدیرعامل وقت باشگاه پیکان در اظهارنظری مدعی شد که انگاپت و عبدالعزیز قراردادی با پیکان ندارند و قرار است در قالب پاداش، به آنها پول پرداخت شود. این اظهارنظر عجیب مدیرعامل جوان خودروسازان بسیار عجیب بود و خیلی‌ها نتوانستند قانع شوند که این دو فوق ستاره تنها به دریافت پاداش قهرمانی رضایت داده‌اند.

عطابخش در پاسخ به این سوال که آیا این پاداش بعد از هر برد پیکان در جام باشگاه‌های آسیا به آنها تعلق می‌گیرد؟ گفت: خیر؛ در صورتی که قهرمان آسیا بشویم این پاداش پرداخت می‌شود. یعنی اگر قهرمان آسیا نشویم انگاپت حتی یک یورو هم نمی‌گیرد!

پس از پیگیری‌های خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مشخص شد که باشگاه پیکان برای جذب هرکدام از این دو بازیکن مبلغ 50 هزار یورو هزینه کرده است تا نیمیر و انگاپت به مدت یک هفته در قالب تیم پیکان به میدان بروند. گفته می‌شود این مبلغ غیر از پاداش و مزایایی بود که باشگاه پیکان در اختیار این دو ستاره قرارداد.

به این ترتیب با نرخ تقریبی ارز باید گفت خودروسازان مبلغی حدود 15 میلیارد ریال برای یک هفته به هر کدام از این دو بازیکن پرداخت کرده‌اند. هرچند که حضور این دو بازیکن در تیم پیکان تاثیر زیادی در قهرمانی خودروسازان در آسیا داشت و یک بار دیگر نگاه‌ها به سمت والیبال ایران و تیم پیکان برگشت، اما باید دید که در شرایط اقتصادی کنونی آیا به صلاح بود که مجموعه ایران‌خودرو و باشگاه پیکان چنین مبلغی را برای رسیدن به عنوان قهرمانی فقط برای دو بازیکن هزینه کند یا خیر؟ بسیاری از اهالی والیبال و کارشناسان اعتقاد داشتند که پیکان بدون حضور این ستاره‌ها هم می‌توانست قهرمان شود، اما پیکانی‌ها ترجیح داد بیشتر هزینه کرده و کمتر تلاش کنند!

منابع ایتالیایی این خبر خبرگزاری فارس را تایید کرده‌اند، اما مدیرعامل پیکان مدعی شده مبلغی به این دو بازیکن پرداخت نمی‌شود و آنها فقط قرار است پاداش قهرمانی بگیرند! باید منتظر ماند و دید که خودروسازان برای جذب ستاره‌هایی همچون سعید معروف و سید محمد موسوی چقدر هزینه کرده‌اند؟ آیا آنها هم به همین شکل فقط پاداش قهرمانی گرفتند یا خیر؟! اینها سوالاتی است که مدیرعامل برکنار شده پیکانی‌ها که جام قهرمانی را در پایان مسابقات طی مراسمی به موزه آستان قدس اهدا کرد، بهتر از هر فرد دیگری می‌تواند به آنها پاسخ دهد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سعید معروف سید محمد موسوی اروین انگاپت امیر عطابخش نیمیر عبدالعزیز تیم والیبال پیکان والیبال جام باشگاه های آسیا خبرگزاری فارس دو بازیکن باشگاه پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی

   به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز می‌شود و به مدت چهار روز (۱۶ اردیبهشت) در روی‌اِت کشور تایلند پیگیری خواهد شد.   تیم‌های والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران امروز (شنبه هشتم اردیبهشت) و قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا با سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال دیدار و گفتگو کردند. در این نشست وحید مرادی نایب رئیس، نادر انصاری نایب رئیس کمیته ساحلی و سرپرست داوران مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا در تایلند و کامران ذوقی دبیر کمیته ساحلی نیز حضور داشتند.   در ابتدای این نشست عبدالروئوف بستگانی سرمربی و غلامرضا بحریه رئیس کمیته ساحلی گزارشی از تمرینات و کار‌های انجام شده برای حضور شایسته تیم‌های ملی نوجوانان ایران در قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا ارائه کردند.   رئیس فدراسیون والیبال نیز در ادامه این نشست با تاکید بر اینکه رشد و توسعه والیبال ساحلی یکی از اهداف جدی فدراسیون است، گفت: بازیکنان ملی‌پوش رده سنی آینده‌سازان این رشته هستند و توقع دارم ساحلی با حضور شما‌ها عزیزان خودش را از سایه سالنی بیرون بیاورد، زیرا هدف تعیین شده برای ساحلی نیازمند تلاش آینده‌سازان این رشته است.   سیدمیلاد تقوی تصریح کرد: می‌دانم شرایط اقتصادی والیبال ساحلی متفاوت از سالنی است، اما عقب‌تر نیستیم و در سال‌های اخیر اتفاقات خیلی خوبی برای ساحلی افتاده است و قبل از شما، خیلی‌ها سختی زیادی کشیدند. دلسرد نشوید و برای پیروزی بجنگید. بدانید که فدراسیون والیبال برای شما زحمت کشیده و از یک شکست پشیمان نشید و از اهداف ساحلی کوتاه نیایید.   رئیس فدراسیون والیبال هدف ساحلی ایران را حضور در المپیک دانست و گفت: انشاالله در ۲۰۲۴ به این هدف دست یابیم، اما اگر نشد، قول می‌دهم والیبال ساحلی ایران در سال ۲۰۲۸ حتما المپیکی خواهد شد.   تقوی خطاب به ملی‌پوشان ساحلی زیر ۱۹ سال گفت: هر افتخاری پاداش خودش را خواهد داشت و قول میدهم هر مقامی در مسابقات قهرمانی آسیا به دست آورید، توجه ویژه‌ای خواهیم کرد و حمایت کنیم. یادآوری می‌کنم که تنها چیزی که در ورزش ثبت می‌شود مدال ورزشکاران است و اجازه بدهید این روز‌ها با مدال شما ثبت شود.   وی برای تیم‌های اعزامی آرزوی موفقیت کرد و گفت: خیلی خوشحالم که بازیکنان از استان‌های مختلفی دعوت و انتخاب شده‌اند. تمرکزتون برای بهترین بهره‌وری را افزایش دهید تا انشالله امضای این تلاش‌هایتان طلایی باشد.   حبیب اکبرزاده کاشانی و امیرعلی قلعه‌نوی (تیم یک ایران)، محمدرسول بستگانی و کیارش باقری (تیم دو ایران) بازیکنان اعزامی به مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا هستند که ساعت ۲۲:۴۵ دقیقه امشب (شنبه شب) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی تایلند می‌شوند.   عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • احمدعباسی: نمی‌دانم پاداش‌مان چیست ولی قول آینده را دادند
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • قفل‌ها این بار برای ستاره تیم‌ملی در آسیا بسته ماندند
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL