Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@08:36:02 GMT

غیررسمی؛ برند لنو به فولام پیوست

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۸۶۷۸

برند لنو دروازه بان 30 ساله و آلمانی آرسنال از فصل آینده با پیراهن فولام به میدان می رود.

به نقل از دیوید اورنشتاین؛ برند لنو به زودی راهی فولام می شود. او تمایل داشت دوران حرفه ای خود را در لندن دنبال کند و از هفته ها قبل با فولام به توافق رسیده بود. آرسنال در ازای دریافت 8 میلیون پوند، موافقت خود با انتقال لنو به فولام را اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می رود این دروازه بان آلمانی هفته آینده در تست پزشکی باشگاه جدیدش حاضر شود. آرسنال در سال 2018، لنو را با مبلغ 25 میلیون یورو از بایرلورکوزن به خدمت گرفت.

اخبار داغ 

پا در میانی عجیب یک پیشکسوت برای استقلالی شدن محمد نادری! خانواده محمد محبی مانع از بازگشت وینگر سانتاکلارا به ایران قوت گرفتن احتمال ادامه حضور میرالم پیانیچ در بارسلونا استقبال گرم هواداران منچستریونایتد از کریستیانو رونالدو پس از حواشی اخیر

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۸۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست

سرمربی بارسلونا پس از برتری تیمش مقابل والنسیا در رقابت‌های لالیگا از مهاجم لهستانی‌اش تمجید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که شاگردانش شب گذشته (دوشنبه) در آخرین بازی از هفته سی‌و‌سوم لالیگای اسپانیا موفق شدند والنسیا را با نتیجه 4 بر 2 از پیش رو بردارند و رده دوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها را از جیرونا پس بگیرند، گفت: عملکرد خوبی از خود ارائه دادیم، اما اشتباهات فردی برای‌مان گران تمام شد. روی توپ‌های دوم خوب نبودیم. در نهایت به این دلیل بازی را بردیم چون از ضربات شروع مجدد نهایت استفاده را بردیم. واضح است که برای فصل آینده همه ما باید پیشرفت کنیم.

وی درباره شایعات مطرح شده حول آینده حرفه‌ای مهاجم لهستانی‌اش اظهار داشت: در مورد آینده حرفه‌ای هیچ یک از بازیکنانم صحبت نخواهم کرد. از نحوه کار و تمرین کردن لواندوفسکی خیلی راضی هستم. او در تیم ما یک الگوست و به همین خاطر است که در بازی امروز موفق شد هت‌تریک کند.

سرمربی بارسلونا درباره زننده گل اول تیمش در این بازی خاطرنشان کرد: فرمین به سختی توپ را از دست می‌دهد. به شخصه او را دوست دارم و به همین خاطر این فصل فرصت‌هایی به او برای بازی می‌دهم. فرمین بازیکن حال و آینده بارسلونا است.

تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ

ژاوی در تمجید از دروازه‌بان آلمانی‌اش گفت: تِراِشتگن در رختکن ما فرد بسیار مورد احترام و دوست‌داشتنی است. همه آنها یک خانواده هستند و جو خوبی در تیم حاکم است و همه می‌خواهند به هم کمک کنند. مارک آندره می‌داند که همه کنار او هستند.

وی درباره تکلی که پدری زد و مانع باز شدن دروازه‌ بارسا شد، عنوان کرد: عملکرد دفاعی پدری که در آن صحنه مانع باز شدن دروازه‌مان شد، ثابت می‌کند که او به لحاظ بدنی در وضعیت خوبی است. او تلاش مضاعفی داشت، در کارهای دفاعی به تیم کمک کرد و تیم را نجات داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • مایک منیان و تردید در مورد آینده‌اش در میلان
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد
  • با اشتباه مرگبار رایا: تاتنهام شاید برگردد! (عکس)‏
  • شیطنت بچه تخس آرسنال در دربی! (عکس)‏
  • غرش آرسنال در 11 دقیقه: تیمی شایسته قهرمانی!‏
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • گل کریستین رومرو به آرسنال روی اشتباه مهلک دروازه‌بان (تاتنهام 1-3 آرسنال)
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن