Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جنبش «حماس» اقدام گردان‌های قسام در انتشار تصاویر دو نظامی اسیر صهیونیست را بیانگر توان بالای فرماندهان قاسم در بازی با برگه‌های مهم و ایجاد تحولی راهبردی در پرونده تبادل اسرا با دشمن دانست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» اعلام کرد، آنچه گردان‌های قسام در خصوص نظامیان اسیر اسرائیلی در غزه انجام داده است، نشان‌دهنده درایت و قدرت فرماندهان قسام در بازی با برگه‌های مهم و ایجاد تحولی راهبردی در پرونده مبادله اسرا با دشمن صهیونیست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تأکید کرد که گردان‌های قسام پیام خود را خطاب به اسرائیلی‌ها منتشر کرد.

برهوم اظهار داشت، دولت رژیم صهیونیستی به اسرائیلی‌ها دروغ می‌گوید تا بر ضعف و ناتوانی خود در مدیریت پرونده مبادله اسرا سرپوش بگذارد.

حماس: اسرائیل در جنگ قبلی محل نگهداری اسرای خود را هدف قرار دادتصویر شاخه نظامی حماس از دو نظامی اسیر صهیونیست / سخنان مهم سخنگوی گردان‌های القسام

وی تاکید کرد که قسام با این پیام، مجددا توپ را به زمین دشمن صهیونیستی انداخت تا به مسئولیت‌های خود عمل کرده و بهای امضای قرارداد مبادله اسرایی دیگر را بپردازد.

دیروز یکشنبه، گردان های عزالدین قسام با انتشار تصاویر هدار گولدین و شائول آرون دو نظامی اسیر اسرائیلی در غزه از عدم اهتمام مقامات رژیم صهیونیستی نسبت به تعیین وضعیت این دو نظامی اسرائیلی خبر دادند.

گردان های قسام با طرح هشتگ‌هایی همچون «دولت شما دروغ می گوید» خطاب به ساکنین سرزمین های اشغالی از عدم تمایل مقامات این رژیم نسبت به آزادی این دو اسیر صهیونیست ابراز تعجب کردند.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل حماس رژیم صهیونیستی اسرائیل حماس گردان های قسام دو نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۸۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس در حال بررسی طرح اسرائیل برای تبادل اسرا

عضو ارشد حماس تاکید کرد: پاسخ به جوابیه اسرائیل همچنان در حال بررسی است.

به گزارش ایرنا، عزت الرشق بار دیگر گفت: هیچ گونه اظهارنظری به نام خود یا منتسب به منابعی در آن درباره پاسخ رژیم صهیونیستی که از کشور‌های میانجی (مصر و قطر) را دریافت کرده‌ایم، نداده است و پاسخ به جوابیه اسرائیل همچنان در حال بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که برخی رسانه‌های اسرائیلی از انتشار این جوابیه منتشر کرده‌اند، با هدف تشویش اذهان و آشوب آفرینی انجام شده است.

 

«خلیل الحیه» معاون رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در غزه بامداد شنبه اعلام کرد که این گروه همان روز پاسخ رسمی دشمن صهیونیستی را در خصوص پیشنهاد جدید برای مذاکرات دریافت کرده است.

الحیه افزود: جنبش اقدام به بررسی این پیشنهاد خواهد کرد و پس از اتمام بررسی‌ها، حماس پاسخ آن را ارسال خواهد کرد. این مقام حماس افزود که این پیشنهاد برای مذاکرات ۱۳ آوریل (۲۵ فروردین ماه) تقدیم میانجی‌گران مصری و قطری شده بود.

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: احتمال رسیدن به معامله تبادل اسرا اندک است
  • ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده درباره توافق یا حمله به رفح تکلیف روشن می‌شود
  • اسراییل مجبور به پذیرش خواسته حماس برای تبادل اسرا است
  • تصمیم گیری نهایی اسرائیل درباره حمله به رفح ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده
  • تصویر سخنگوی گردان‌های القسام در یکی از دانشگاه‌های آمریکا
  • حماس در حال بررسی طرح اسرائیل برای تبادل اسرا
  •  سخنگوی حماس : تکذیب ادعای خروج برخی رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق تبادل اسرا
  • بیانیه جدید گردان‌های قسام درباره دلیل عدم آزادی اسیر آمریکایی
  • عضو کابینه جنگ اسرائیل : اگر کابینه نتانیاهو توافق تبادل [اسرا] را نپذیرد، سرنگون می‌شود
  • نتانیاهو توافق را نپذیرد سرنگون می‌شود