Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@22:32:56 GMT

هشدار صربستان به کوزوو درباره ایجاد تنش

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۸۸۵۵

هشدار صربستان به کوزوو درباره ایجاد تنش

رئیس جمهور صربستان از کوزوو و قدرت‌های غربی خواست از ایجاد تنش بپرهیزند.

به نقل از راشاتودی، الکساندر ووچیچ، رئیس جمهور صربستان همزمان با افزایش تنش‌ها بین صربستان و کوزوو خواهان آرامش در کوزوو شد.  ووچیچ سوگند خورد در صورت حمله به صرب‌های ساکن در کوزوو تا پای جان خواهد جنگید.

سخنان رئیس جمهور صربستان در حالی بیان شد که دولت کوزوو آماده اجرای قانون بحث برانگیزی شده است که بر اساس آن صرب‌هایی را که در منطقه مورد مناقشه زندگی می‌کنند ملزم می‌کند پلاک خودرو‌های خود را با پلاک‌های کوزوو جایگزین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر ممکن است کوزوو صرب‌ها را ملزم کند دیگر مدارکی را که صربستان صادر کرده است مانند مدارک شناسایی، تعویض کنند و یا از ورود مسافران با مدارک صربستان جلوگیری کند و اوراق موقتی برای تردد آن‌ها صادر کند. رئیس جمهور صربستان ماه گذشته ادعا کرد سیاست جدید کوزوو با هدف بیرون راندن باقی مانده صرب‌ها از این کشور صورت می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صربستان کوزوو رئیس جمهور صربستان صرب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۸۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است

 جو بایدن رئیس جمهور آمریکا بار دیگر با حمایت همه جانبه از اسرائیل و بدون اشاره به حملات این رژیم به غزه با استفاده از تسلیحات آمریکایی مدعی شد: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه و کمک رسانی به مردم این منطقه است.

به گزارش ایرنا، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی در حساب کاربری خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) نوشت: دیروز با عبد الفتاح السیسی رئیس جمهور مصر و شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر برای محقق شدن آزادی گروگان‌ها به همراه آتش‌بس فوری در غزه تماس‌ و گفتگو داشتم.

رئیس جمهور آمریکا ادعا کرد: ایالات متحده با مصر و قطر برای اجرای کامل مفاد این توافق و انجام تمامی تلاش‌ها برای محقق کردن آزادی گروگان‌ها از دست حماس همکاری خواهد کرد. حماس اکنون تنها مانع بر سر راه آتش‌بس فوری و امداد رسانی به غیرنظامیان در غزه است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور کلمبیا: روابط خود با اسرائیل را قطع می‌کنیم
  • رئیس جمهور کلمبیا: از فردا روابطمان با اسراییل را قطع می‌کنیم
  • از پروژه هواپیمای ۷۲ نفره چه خبر؟
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور
  • از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه چه خبر؟ 
  • ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است
  • عکس یادگاری کارگران با رئیسی
  • پخش زنده| جشنواره ملی امتنان از کارگران با حضور رئیس‌جمهور