Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت نام دستیاران سال آخر رشته های تخصصی بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از امروز دوشنبه ۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ آغاز می‌شود.

به گزارش ایران اکونومیست، ثبت نام و جمع آوری مدارک دستیاران سال آخر کلیه رشته های تخصصی بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به منظور توزیع نیروهای متخصص متعهد خدمت در سال جاری از امروز دوشنبه۱۰ مرداد در سامانه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آغاز می‌شود و تا ۲۶ مرداد ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر بنی جمالی رییس اداره تامین و توزیع پزشکان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به تغییر ایجاد شده توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در خصوص مدارک مورد نیاز جهت بارگذاری، عنوان کرد: دستیاران باید قبل از هرگونه اقدام جهت ثبت نام و یا مراجعه به منظور ارایه مدارک، دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت را ه به صورت کامل مطالعه کرده و از فیلم آموزشی ارسال شده استفاده کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: تمامی دستیاران پس از مطالعه دستورالعمل مذکور، مدارک و مستندات را در سایت وزارت متبوع بارگذاری و برای ثبت نام اقدام کنند.
 
بنی جمالی در ادامه گفت: دستیاران پس از ثبت نام در موعد ذکر شده با در دست داشتن اصل و تصویر کلیه مدارک ذکر شده  و مهر دستیاری صرفاً طبق جدول زمان بندی (پیوست) جهت تحویل مدارک مربوطه، به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به نشانی: خیابان حافظ –تقاطع خیابان جمهوری، ساختمان سابق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طبقه ۶ اداره تامین و توزیع پزشکان مراجعه کنند.
 
بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، امکان ثبت نام و  تحویل مدارک پس از تاریخ اعلام شده میسر نیست؛ به همین منظور بخشنامه و فرم های مربوطه در پرتال معاونت درمان جهت دسترسی دستیاران قابل بهره برداری است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، دستیاران سال آخر رشته های تخصصی بالینی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی رشته های تخصصی بالینی دستیاران سال آخر وزارت بهداشت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۸۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۲ درصدی ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری پزشکی سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی، امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حاشیه برگزاری پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی، با اشاره به رقابت بیش از ۱۲ هزار پزشک در این آزمون تخصصی، تصریح کرد: تعداد داوطلبان ثبت نام کننده در این آزمون ۱۲ هزار و ۳۵۸ نفر است که از این تعداد ۶۴۲۴ نفر یعنی ۵۲ درصد شرکت کنندگان خانم ها و ۵۹۳۴ نفر یعنی ۴۸ درصد شرکت کنندگان را آقایان تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در ۲۹ حوزه امتحانی در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به طور همزمان برگزار شد، افزود: داوطلبان شرکت کننده می توانند در ۲۷ رشته تخصصی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور نسبت به انتخاب رشته محل اقدام کنند.

عین اللهی با اشاره به اجرای مصوبات برنامه هفتم توسعه در زمینه افزایش ظرفیت پذیرش دستیاری، بیان کرد: در دولت مردمی این ظرفیت افرایش یافت، به طوریکه در سال گذشته ظرفیت پذیرش از ۳۲۰۰ نفر به بیش از ۵ هزار نفر افزایش پیدا کرد، امسال نیز ۱۲ درصد افرایش خواهیم داشت.

وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: طراحی آزمون دستیار تخصصی پزشکی بسیار علمی و فشرده از چندماه قبل توسط اساتید برجسته انجام شده و اقدامات امنیتی لازم نیز صورت گرفته است. در این راستا دفترچه آزمون در سه گروه طراحی می شود و تا زمان برگزاری آزمون محرمانه باقی می ماند. این آزمون نیز در کمال صحت و سلامت و به دور از حاشیه برگزار شد.

عین اللهی درمورد رشته هایی تخصصی که نیاز به پذیرش دستیار دارد، گفت: در سال گذشته سه رشته اطفال، طب اورژانس و بیهوشی نیاز به تکمیل ظرفیت داشت که در شورای آموزش پزشکی و تخصصی تصمیم گرفته شد که این رشته ها به صورت مستقیم از دوران کارورزی پذیرش شوند که به تمام دانشگاه ها اعلام کردیم و تکمیل این رشته ها صورت گرفت.

وزیز بهداشت با اشاره به افزایش تعرفه ها از سوی دولت، گفت: این موضوع مشوق خوبی برای ورود دستیاران است.

کد خبر 6095218

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲ درصدی ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری پزشکی سال ۱۴۰۳
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • آغاز رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی
  • اقدامات وزارت بهداشت برای افزایش امید و انگیزه دستیاران
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری