Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:07:57 GMT

فعالیت ۷۲ گروه جهادی به مردم سیلزده سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۹۵۷۸

فعالیت ۷۲ گروه جهادی به مردم سیلزده سیستان و بلوچستان

سرهنگ پاسدار غلامرضا ملایی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه رسالت و دغدغه بسیج سازندگی خدمت رسانی به مردم و افراد کم برخوردار جامعه است اظهارداشت: در ساعات اولیه سامانه مونسون که با بارش شدید باران سیلاب در خیابانها جاری شد، ۷۲ گروه جهادی خواهر و برادر با بیش‌از ۷۰۰ جهادگر بسیجی به منظور خدمت رسانی به افراد آسیب دیده از سیل پای کار آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به اینکه پس از وقوع سیل در زاهدان گروه‌های جهادی به کمک مردم سیل زده شتافتند افزود: آغاز بارش های شدید در زاهدان که از سه شنبه هفته گذشته آغاز شده بود و تا روز گذشته ادامه داشت منجر به وقوع سیلاب و تخریب بعضی از زیرساخت ها و همچنین وارد شدن آب به منازل مردم شد، در همین راستا گروه های جهادی سیستان و بلوچستان به منظور کمک رسانی به مردم خطر را به جان خریدند و وارد میدان شدند.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه بر اساس بررسی‌های انجام شده گروه‌های جهادی زاهدان جوابگوی کمک به مردم و شهرستان هستند اظهارداشت در زاهدان ۳۵ گروه جهادی و حوزه‌های بسیج فعال شدند ضمن اینکه نیروهای هلال احمر و دستگاه‌های اجرایی نیز در منطقه سیل زده حضور داشته‌اند.

وی تعداد گروه های جهادی فعال در دلگان را ۱۰گروه، ایرانشهر۱۰ گروه، سراوان۱۰ گروه و فنوج ۷ گروه برشمرد و ادامه داد:  ۷۲ گروه جهادی واکنش سریع بسیج سازندگی در سراسر استان برای کمک‌رسانی و مقابله با وقوع سیل در مناطق سیل زده خدمت رسانی کردند.

سرهنگ ملایی تصریح کرد: سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با همکاری بسیج سازندگی و باهمت جهادگران با حضور مداوم در مناطق سیلزده با عملکرد خوب توانستند جلوی حوادث بیشتر را گرفته و باعث کاهش آلام سیل زدگان شده و قوت قلبی برای مردم سیل زده باشند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان سیل گروه های جهادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیل گروه های جهادی سیستان و بلوچستان سیل گروه های جهادی سیستان و بلوچستان گروه های جهادی بسیج سازندگی گروه جهادی سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۹۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای سیستان بارانی شد + فیلم


محسن حیدری  اظهار کرد: تیمور آباد از توابع شهرستان هامون با ۳۲ میلی‌متر بارندگی بیشترین و زابل ۷.۹، زهک ۱.۵، هامون ۳.۶، هیرمند ۰.۱، زاهدان ۱.۸، چاه رحمان از توابع زاهدان ۳۱، نصرت آباد ۱.۷، خاش ۰.۶ میلی‌متر گزارش باران داشته‌اند.

وی افزود: تا امشب در سطح استان بویژه ارتفاعات مرکزی و غربی، رگبار و رعدوبرق بهاری، تندباد موقتی و احتمال تگرگ پیش بینی می شود که این شرایط با شدت کمتر در روزهای شنبه و یکشنبه نیز تداوم خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: شنبه تا سه شنبه روی سواحل و نواحی جنوبی استان وزش باد برخی نقاط گردو خاک خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • (ویدئو) حضور اکرم خدابنده به همراه رسول خادم، در کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • هوای سیستان بارانی شد + فیلم
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس