Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری‌آنلاین، سجاد غریبی، مبارز پوشالی ایرانی که در ماه‌های گذشته در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده بود برای مارتین فورد مبارز فیلم‌های آمریکایی هالیوود کری‌خوانی کرده بود و قرار شد تا با او مبارزه کند اما بعد از افتضاحی که در مراسم فیس تو فیس اتفاق افتاد حریف آمریکایی کناره‌گیری از مبارزه با غریبی کناره‌گیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن ماجرا غریبی با جومانوف آلمات باخیتوویچ ملقب به گوریل قزاقستانی که او هم مانند غریبی مبارزه حرفه‌ای نیست وارد کری‌خوانی در فضای مجازی شد با این تفاوت که این بار مبارزه این دو نفر برگزار شد.

اما سجاد غریبی در مبارزه با حریف قزاقستانی در کمتر از دو دقیقه ناک‌اوت شد و رینگ مسابقه را ترک کرد. غریبی در این مبارزه حرفی برای گفتن نداشت و به شکل عجیبی عمل کرد و از همان اول مسابقه مشخص بود که حرفی برای گفتن ندارد تا به شکل متفضحانه‌ای شکست بخورد. باید دید او به این شکست تحقیرآمیز چه واکنشی نشان خواهد داد و آیا بازهم مبارزه می‌کند یا خیر.

کد خبر 694786 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها خبر مهم بدنسازی و رزمی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم بدنسازی و رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۹۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کناره‌گیری وزیر اول اسکاتلند از سمت خود

 

به گزارش تابناک به نقل از الجزیره، وزیر اول اسکاتلند از سمت خود کناره‌گیری کرد. 

«حمزه یوسف»، وزیر اول اسکاتلند، طی نطقی تلویزیونی از سمت خود اعلام کناره‌گیری کرد. 

وی طی این نطق گفت: «‌حاضر نیستم ارزش ها و اصول خود را معامله کنم یا صرفاً برای حفظ قدرت با کسی معامله کنم.»

یوسف افزود که تا زمان تصدی وزیر اول جدید در سمت خود باقی می‌ماند. 

دیگر خبرها

  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • کناره‌گیری وزیر اول اسکاتلند از سمت خود
  • راهکارهایی برای کمتر گرسنه شدن
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • لایپزیش 4-1 دورتموند: خوش به حال پی‌اس‌جی!‏
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ + فیلم
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه