Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه نقاشیخط جمعی از بانوان هنرمند سنندجی با عنوان گروه ژی به سرپرستی استاد صابر میکائیلی در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛  طی مراسمی نخستین نمایشگاه نقاشیخط گروه ژی متشکل شماری از بانوان هنرمند سنندجی در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج گشایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم افتتاح این نمایشگاه با حضور امین مرادی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، جمعی از هنرمندان و علاقمندان به هنر نقاشیخط برگزار شد.

صابر میکائیلی هنرمند برجسته کردستانی و سرپرست برگزاری این نمایشگاه طی سخنانی با اشاره به روند مناسب رشد فعالیت های فرهنگی و هنری در این استان، اظهار کرد: خوشبختانه به دنبال برگزاری دوره های آموزشی شماری از هنرمندان جوان پرورش یافته و وارد عرصه شده اند.

وی ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه در گالری سوره با امکانات و تجهیزات به روز و بازدید علاقمندان از آن بهترین فرصت برای حمایت از هنرمندان جوان است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور خوب مردم برای افتتاح این نمایشگاه، اظهار کرد: از متولیان برگزاری این نمایشگاه از جمله خود هنرمندان و حوزه هنری استان کردستان کمال تقدیر و تشکر را داریم.

نمایشگاه نقاشیخط گروه ژی شامل 43 اثر نقاشیخط پنج نفر از بانوان هنرمند سنندجی شامل خانم ها روژیار مهاجرپور، شیوا قمری، شبنم جهان بین، سمیرا امیری و شنو قادری است.

این نمایشگاه از امروز تا 14 تیرماه از ساعت 16  الی 20 در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج آماده بازدید علاقمندان به این هنر است.

گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج هر هفته میزبان برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی هنرمندان کردستانی است و خوشبختانه استقبال از برگزاری نمایشگاه ها از سوی هنرمندان و اقشار مختلف مردم مطلوب است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج گالری سوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۹۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس

غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در   ۳۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.

جاودان افزود: این غرفه  ها دو روز ادامه دارد.

وی گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

این نمایشگاه تا جمعه ۷ اردیبهشت در بلوار ساحلی بوستان غدیر (زیر پرچم ) از ساعت ۱۷ تا ۲۲  جهت بازدید عموم مردم دایر است .

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • «نیست‌وَش» افتتاح شد/ تخیلی که بر مبنای خیال صورت می‌گیرد
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • عکس| «بانو سوسانو» در نمایشگاه نقاشی
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو