Web Analytics Made Easy - Statcounter

بورس انرژی ایران، امروز ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ میزبان عرضه حدود ۲۳۳ هزار و ۶۹۳ تن انواع فراورده‌های هیدروکربوری است.

 به نقل از بورس انرژی ایران، امروز دوشنبه ۱۰ مردادماه، ۲۴۰ هزار بشکه نفت سفید و ۳۰ هزار تن نفتای سبک شرکت ملی نفت ایران و همچنین ۷۰ هزار تن فول‌رنج نفتا و ۹۰ هزار تن نفتای سبک شرکت نفت ستاره خلیج فارس در رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران عرضه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز، فراورده‌های «اکستراکت سنگین DAE۴۰» شرکت نفت ایرانول، «آیزوریسایکل» پالایش نفت شیراز، «متانول» پتروشیمی شیراز، «برش سنگین»، «پنتان»، «سوخت کوره سبک» و «نیتروژن مایع» پتروشیمی تبریز، «برش سنگین» پتروشیمی جم، «برش سنگین» شرکت پتروشیمی امیرکبیر، «برش سنگین» شرکت پتروشیمی شازند، «برش هیدروکربن حاصل از ضایعات پتروشیمی عاری از هرگونه فرآورده یارانه‌ای» پتروشیمی بیستون، «حلال ۴۰۲» پالایش نفت تبریز، «متانول» پتروشیمی زاگرس، «متانول» پتروشیمی فن‌آوران، «متانول» پتروشیمی مرجان، «نفتای سبک» پالایش نفت آبادان و «نیتروژن مایع» پتروشیمی غدیر در رینگ داخلی عرضه می‌شوند.

در رینگ بین‌الملل نیز «بنزین پیرولیز» پتروشیمی شازند، «فول‌رنج نفتا» و «نفتای سبک» شرکت نفت ستاره خلیج فارس و «نفت سفید دریایی» و «نفتای سبک دریایی» شرکت ملی نفت ایران عرضه می‌شوند.

معاملات روز گذشته

بورس انرژی ایران روز گذشته شاهد معاملات بیش از ۳ هزار و ۶۸۲ تن انواع فراورده‌های نفتی به ارزش ۵۸۱ میلیارد و ۹۸۷ میلیون ۲۴۳ هزار و ۵۰۰ ریال بود.

نهم مردادماه، فراورده‌های «اکستراکت سبک DAE۱۰»، «اکستراکت سبک DAE۱۱» شرکت نفت ایرانول، «اکستراکت» نفت سپاهان، «آیزوفید» پالایش نفت تبریز، «بنزول خام» ذوب‌آهن اصفهان، «حلال ۴۰۰» و «حلال ۵۰۳» پالایش نفت اصفهان، «حلال ۴۰۲» پالایش نفت تهران و «حلال ۵۰۲» و «رافینت» پتروشیمی بیستون در رینگ داخلی بورس انرژی ایران و همچنین «گاز مایع» شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در رینگ بین‌الملل معامله شدند.

 

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بورس انرژی ایران پالایش نفت نفتای سبک نفت ایران برش سنگین شرکت نفت شرکت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۹۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

ایسنا/بوشهر معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: ۲۰ واحد تولیدی و فعال اقتصادی بویژه در حوزه صادرات‌محور از استان بوشهر در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران مشارکت دارند.

علی باستین در حاشیه بازدید از نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز، هشتم اردیبهشت، افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران است که در این نمایشگاه، شرکت‌ها و تولیدکنندگان از ۷۰ کشور جهان شرکت دارند و شرکت‌های بوشهری نیز با کیفیت خوبی حضور پیدا کرده‌اند.

وی افزود: ۲۰ واحد تولیدی و فعال اقتصادی به‌ویژه در حوزه صادرات‌محور از استان بوشهر در این نمایشگاه مشارکت دارند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: از نکات مهم این نمایشگاه، حضور استان در توسعه زنجیره ارزش محصولات راهبردی از جمله آبزیان و خرماست.

باستین تصریح کرد: در دو سال اخیر در تکمیل زنجیره ارزش محصولات راهبردی اقدامات ارزشمندی در استان انجام شده و امیدوارم با تداوم این روند شاهد بهبود تولید و اشتغال باشیم.

وی اضافه کرد: از تجار و بازرگانان استان بوشهر می‌خواهم که ضمن ارائه توانمندی‌های استان بوشهر، از توانمندی‌های سایر کشورها نیز بازدید و از نقاط قوت آن‌ها نهایت بهره را ببرند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر ابراز داشت: برپایی نشست‌های دوجانبه با شرکت‌های داخلی و خارجی از دستاوردهای این نمایشگاه است.

وی یادآور شد: سال گذشته، در حاشیه این نمایشگاه با هیات اقتصادی روسیه نشست هایی برگزار و یک هیات اقتصادی و بازرگانی نیز از بوشهر به روسیه اعزام و در ارتباط با تبادل تولیدات، رایزنی خوبی انجام شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • شروع طوفانی معاملات برق؛ جهش ۶۸۴ میلیارد ریالی در بورس انرژی
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته
  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد
  • تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی
  • برای دومین بار؛ تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد