Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@17:50:24 GMT

افزایش قربانیان سیل کنتاکی به ۲۸ نفر

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۹۸۸۵

افزایش قربانیان سیل کنتاکی به ۲۸ نفر

در حالیکه افراد بسیاری در جریان سیل جاری در ایالت کنتاکی آمریکا مفقود شده‌اند، شمار جانباختگان سیل در این ایالت روز یک‌شنبه به ۲۸ نفر افزایش یافت.

فرماندار ایالت کنتاکی در مصاحبه با خبرگزاری ان‌بی‌سی با بیان آنکه انتظار می‌رود شمار جانباختگان سیل به شکل چشمگیری افزایش یابد، گفت: «هفته‌ها طول می‌کشد تا تمامی قربانیان را پیدا کنیم، تاکنون براساس گزارش روزانه آژانس مدیریت اضطراری فدرال از ۳۷ نفر اثری نیافته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

سرویس ملی آب و هوای این کشور هم اعلام کرد که احتمال بارش بیشتر و سیل شدیدتر در روز‌های یک‌شنبه ودوشنبه هست.

آژانس مدیریت اضطراری فدرال نیز در بخشی از بیانیه خود اعلام کرد که در حال حاضر تا روز یک‌شنبه تعداد زیادی پناهگاه در سطح ایالت کنتاکی تعبیه شده و ۳۸۸ نفر در آن اسکان داده شده‌اند.

فرماندار این ایالت همچنین با بیان آنکه سیل کنونی مخرب‌ترین و مرگبارترین در نوع خود است، گفت به دلیل اخلال در سرویس خطوط تلفن همراه، افراد بسیاری از نگرانی برای عدم دسترسی به افراد خانواده به پلیس زنگ می‌زنند. به گفته او گروه‌ها امداد و نجات در حال حاضر خانه به خانه شناسایی افراد مفقودی سیل را بررسی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل و آبگرفتگی حوادث طبیعی حوادث بین الملل سیل در آمریکا کنتاکی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۹۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای سوءرفتارهای جنسی گسترده در یک نهاد فدرال آمریکایی

براساس گزارشی مستقل، «شرکت بیمه سپرده فدرال» درگیر صدها مورد سوءرفتار جنسی شده و باید تغییرات گسترده‌ای را برای رسیدگی به آزار و اذیت جنسی گسترده و سایر رفتارهای نادرست در این نهاد ایجاد کند.

به گزارش ایسنا، براساس گزارش مستقلی که سه‌شنبه منتشر شد، سؤالاتی در مورد آینده رهبری این نهاد فدرال آمریکایی ایجاد شده است. این گزارش که با تحقیقات روزنامه وال‌استریت‌ژورنال انجام شده است، به پرونده بیش از ۵۰۰ شاکی استناد کرده که برخی از آنها گفتند مقام‌های رده‌بالایی چون «مارتین گرونبرگ» رئیس «شرکت بیمه سپرده فدرال» موسوم به اف‌دی‌آی‌سی در قلدری و آزار کلامی و آزارهای جنسی دست داشته‌اند.

به طور کلی، گزارش شرکت حقوقی «کلیری گوتلیب» تصویری از یک نهاد آمریکایی فاسد را ترسیم می‌کند که در آن آزار جنسی، تبعیض نژادی و قلدری در هر سطحی فراگیر بوده و سال‌ها توسط رهبران ارشد آن نادیده گرفته شده است و همچنین شکایت‌ها در مورد سوء رفتارها، با اقدامات تلافی‌جویانه همراه می‌شد.

در این گزارش آمده است: «برای سال‌ها، شرکت بیمه سپرده فدرال نتوانسته امنیت محیط کار عاری از آزار و اذیت جنسی، تبعیض و دیگر انواع رفتارهای نامناسب را برای تعداد زیادی از کارکنان فراهم کند و افرادی هم که به ارتکاب سوءرفتارهایی متهم می‌شدند، بعد از مدتی در مناصب جدید گمارده می‌شدند.»

گزارش کلیری گوتلیب نشان می‌دهد، فرهنگ سمی در این نهاد فدرال رواج داشته و مقاماتی که وظیفه رسیدگی به مشکلات افشا شده توسط گزارش‌های وال‌استریت‌ژورنال را داشتند، خود موضوع ادعاهای سوء رفتار قرار گرفتند. افشای این رسوایی‌های جنسی موجب شد تا دوباره درخواست‌هایی برای برکناری گرونبرگ مطرح شود. او دموکراتی است که طی ۲ دهه گذشته از رهبران ارشد این آژانس آمریکایی بوده است.

شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) در سال ۱۹۳۳ در پاسخ به ورشکستگی گسترده بانک‌ها در طول رکود بزرگ ایجاد شد.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • افشای سوءرفتارهای جنسی گسترده در یک نهاد فدرال آمریکایی
  • حمله رژیم صهیونیستی به رفح قیمت نفت را افزایش داد
  • افزایش قیمت نفت به دنبال حمله رژیم صهیونیستی به رفح در نوار غزه
  • ریزگردها مهمان کرمان می‌شوند
  • افزایش تعداد کشته‌های سیل و طوفان در برزیل
  • هوایی خنک و نیمه‌ابری مهمان مازندران
  • هشدارهای آمریکا درباره سفر به آلمان جدی شد
  • گواهینامه‌های‌ تقلبی، قربانیان‌ واقعی!
  • قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت
  • قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت+ فیلم