Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-05-01@03:17:49 GMT

رگبارهای شدید باران امروز در ۹ استان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۰۰۲۶

رگبارهای شدید باران امروز در ۹ استان ادامه دارد

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایرنا، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی وضعیت مجموع بارش کشور از ابتدای سال آبی (ابتدای مهرماه ۱۴۰۰) تا هشتم مرداد ماه ۱۴۰۱ رشد مناسبی داشته است.

بر این اساس، میزان بارش تجمعی از ابتدای مرداد ماه تا هشتم مرداد، ۹.۴ میلی‌متر بوده که نسبت به میانگین بلندمدت (۹ دهم میلی‌متر)، افزایش بیش از ۱۰ برابری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارشی امروز و فردا در استان تهران فعال خواهد بود و با توجه به احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی، شهروندان از تردد و اسکان در حاشیه و بستر رودخانه‌ها بپرهیزند.

امروز همچنین در بخش‌هایی از استان‌های فارس، کرمان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان و یزد، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک داریم.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، فردا در برخی نقاط اردبیل، گیلان، همدان، مازندران، مرکزی، زنجان، قزوین، البرز، تهران و شمال استان‌های خراسان شمالی، سمنان و خراسان رضوی نیز رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

فردا در برخی نقاط سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، غرب فارس، شمال و شرق خوزستان، برخی نقاط بوشهر، ارتفاعات هرمزگان، اردبیل و ارتفاعات استان البرز، ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و گاهی گرد و خاک داریم و در سایر مناطق کشور جوی به نسبت پایدار حاکم است.

   

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۰۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تارنمای الخلیج الآن، در پی بارش شدید باران در شهر مدینه منوره، سیل در برخی از نقاط این شهر جاری شده است.

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی حاکی از آبگرفتگی شدید معابر و زیرآب رفتن خودروها است.

سازمان هواشناسی عربستان سعودی عصر دوشنبه برای شهر مدینه منوره بارش شدید باران پیش بینی و هشدار قرمز هواشناسی صادر کرده بود.

طی روزهای گذشته نیز در برخی از مناطق عربستان سعودی و کشورهای امارات متحده عربی و عمان طوفان‌های موسمی همراه با بارش شدید باران و تگرگ به وقوع پیوست که منجر به جاری شدن سیل شده بود.

دیگر خبرها

  • ویدئو| بارش شدید باران در ایلام
  • فیلم/ بارش شدید باران در مسجدالنبی
  • پیش بینی هواشناسی؛ بارش شدید باران در 15 استان کشور، از امروز تا جمعه
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چهار روز آینده/ بارش باران و رعد و برق در این نقاط
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه + فیلم
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان
  • بارش باران در برخی نقاط فارس
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته