Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، در حکم رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خطاب به مرتضی بهزاد فر به برنامه ریزی برای تحقق سهم استان از GDP کشور و تعیین ارزش افزوده هر بخش، برنامه ریزی برای کاهش نرخ بیکاری، تهیه و تدوین برنامه های توسعه ای استان و شهرستان ها، نظارت بر اجرای طرح های تملک دارایی های سرمایه ای استانی و ملی، نظارت بر اجرای نظام فنی و اجرایی، پیاده سازی و نظارت بر اجرای طرح آمایش سرزمینی استان در چارچوب ضوابط ملی آمایش سرزمین و هماهنگی با تغییر ساختار بودجه مبتنی بر رشد اقتصادی و بازمهندسی شاخص های توزیع اعتباراتتصریح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این حکم آمده است: «امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی گری، مردم‌داری، پاکدستی و فسادتیزی، قانون مداری و مفاد عهدنامه مدیران در دولت مردمی، با اتخاذ تدابیر مناسب در حل مشکلات استان کوشا باشید.»

 بهزادفر دانش آموخته دکتری علوم آبخیزداری از دانشگاه تربیت مدرس است و پیش از این مسوولیت حراست سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی را بر عهده داشت.

وی پیشتر مشاور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی بود. همچنین سرپرستی معاونت هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی را در کارنامه دارد.

براساس این گزارش، خراسان شمالی استانی مصرف کننده و یکی از گران‌ترین بازارها را در بین استان های کشور دارد و قیمت اجناس در آن بالاتر از دیگر مناطق است.  

علت اصلی بالا بودن نرخ تورم و قیمت اجناس نبود واحد تولیدی بزرگ در بخش های مختلف همچون مواد غذایی و پوشاک است.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت این استان در روستاها سکونت دارند.

برچسب‌ها بجنورد سازمان برنامه و بودجه خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد سازمان برنامه و بودجه خراسان شمالی بجنورد سازمان برنامه و بودجه خراسان شمالی برنامه ریزی خراسان شمالی سازمان مدیریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۰۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مرتضی بهزادفر گفت: ۱۲۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح راهسازی در محور بزرگراهی بجنورد- جنگل گلستان، ۳۵ میلیارد تومان برای محور بجنورد -سنخواست، ۳۰ میلیارد تومان برای محور جاجرم- میامی و ۱۰ میلیارد تومان برای محور بجنورد - اسفراین تخصیص یافت.
وی در ادامه همچنین افزود: ۱۱۰ میلیارد تومان برای سد گلمندره در شهرستان گرمه، ۴۰ میلیارد تومان برای اجرای تاسیسات فاضلاب شهر بجنورد، ۸۶ میلیارد تومان برای اجرای دانشکده داروسازی ابلاغ شد.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی اضافه کرد: این میزان اعتبار به صورت نقد و از ردیف تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای طرح ملی مصوب سفر دولت به استان ابلاغ شد.
تامین ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر دولت به خراسان شمالی در قالب ۲۰۰ طرح مصوب شد که تا ابتدای امسال ۴ هزارو ۰۰۲ میلیارد تومان از این اعتبارات تخصیص یافته بود.

دیگر خبرها

  • فرصت‌های از دست رفته برای کردستان با کار جهادی جبران شود
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • رقابت 21 هزار کرمانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • آب‌رسانی به ۴۱ روستا توسط بسیج‌ سازندگی خراسان‌ شمالی
  • پیکانپور از سازمان غذا و دارو رفت
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی