Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مصطفی احمدی مقدم روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: همه ساله جمعیت کثیری از دلبستگان حریم اهل بیت از کشور پاکستان و از طریق پایانه مرزی میرجاوه به کشور ما وارد می شوند تا پس از زیارت عتبات عالیات مشهد و قم راهی کربلای معلی شوند.

وی افزود: در همین راستا از صبح دیروز تعداد یک‌هزار و ۳۵۰ زائر پاکستانی به وسیله ۲۰ دستگاه اتوبوس وارد کشور عزیزمان شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان میرجاوه  ادامه داد: تمامی این زائران در بدو ورود ضمن دریافت واکسن خوراکی پولیو، از نظر نظام مراقبت سندرومیک بیماری ها مورد بررسی و بیماریابی قرار گرفته و در صورت داشتن علایم بیماری‌های واگیر از قبیل کووید، مالاریا و التور مورد آزمایش قرار می‌گیرند.

به گفته وی؛ همکاران مستقر در پایانه مرزی میرجاوه ضمن بررسی کارت واکسیناسیون کووید زائران و حصول اطمینان از صحت واکسیناسیون این عزیزان، از هر جهت در راستای حفظ نظام سلامت کشور تلاش می‌کنند.

احمدی مقدم یادآور شد: کنترل و بررسی منابع آب و مسائل بهداشت محیطی قطعه دیگری از ارائه خدمات بهداشتی در پایانه مرزی میرجاوه است.

وی بیان کرد: علاوه بر موارد فوق کارکنان با توزیع ماسک در بین افراد فاقد ماسک و ارائه آموزش های بهداشتی بویژه بهداشت تنفسی پازل ارائه خدمات بهداشتی را تکمیل می‌کنند.

برچسب‌ها کربلا پاکستان مرز میرجاوه بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کربلا پاکستان مرز میرجاوه کربلا پاکستان مرز میرجاوه بهداشت و سلامت پایانه مرزی میرجاوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۰۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم وطن خواه، با بیان اینکه تشکیل شبکه های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان از برنامه های اولویت دار وزارت بهداشت است، اظهار داشت: طبق اسناد بالادستی تا سال ۱۴۰۴ باید ۸۵ درصد آزمایشگاه های بیمارستان های دولتی تحت پوشش شبکه آزمایشگاهی قرار گیرند.

وی افزود: در حال حاضر شبکه آزمایشگاهی در ارتباط با بخش خصوصی طبق آیین نامه ها موجود است و در صورت داوطلب بودن می توانند در شبکه آزمایشگاهی قرار گیرند.

وطن خواه گفت: بیش از ۸ هزار و ۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور در حال فعالیت هستند که از این تعداد حدود ۳ هزار و ۵۰۰ آزمایشگاه بهداشتی هستند.

کد خبر 6092779 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ورود قاعده مند دولت به اربعین، ارائه خدمات را تسهیل کرده است
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد
  • تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر
  • ارائه خدمات ضروری به بیش از ۸۰۰ هزار نفر در افغانستان
  • سرقت خودرو از تهران کشف در میرجاوه
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست