Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی هندبال دختران نوجوان کشورمان در 2 بازی مرحله مقدماتی جهانی مقابل ازبکستان و سنگال پیروز شد

فدراسیون جهانی هندبال در گزارش بازی خود در خصوص دیدار دختران نوجوان کشورمان و سنگال به تمجید از عملکرد ملی‌پوشان ایران پرداخت.

به گزارش طرفداری، تیم ملی هندبال دختران نوجوان کشورمان که برای نخستین بار در مسابقات جهانی شرکت دارد در 2 بازی مرحله مقدماتی مقابل ازبکستان و سنگال پیروز شد تا صعود خود را به دور بعد و حضور در جمع 16 تیم برتر قطعی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون جهانی هندبال در گزارش بازی روز دوم مسابقات اشاره‌ای به بازی ایران در این مسابقات داشت و نوشت: تیم ملی ایران در اولین دوره مسابقات قهرمانی جهان تاکنون بیشترین امتیاز را کسب کرده، یعنی 4 امتیاز در 2 مسابقه. آنها پس از غلبه بر ازبکستان با نتیجه 47 بر 31، بار دیگر قدرت آتشین خود را به نمایش گذاشتند و سنگال را در دوئل اولین‌ها شکست دادند.

الناز یارمحمد که در بازی قبل مقابل ازبکستان با 20 سیو چهره برجسته بازی شده بود، عملکرد چشمگیر دیگری از خود به نمایش گذاشت و 15 شوت را متوقف کرد. در خط حمله هم فاطمه مریخی عالی کار کرد و 12 گل به ثمر رساند. با برتری مقدونیه مقابل ازبکستان صعود این کشور و ایران به مرحله بعد قطعی شد و این یک موفقیت برای تازه‌کاران آسیا خواهد بود.

به گزارش فارس، تیم ملی هندبال دختران کشورمان امروز دوشنبه استراحت دارد و فردا در آخرین بازی مرحله گروهی مقابل مقدونیه میزبان این دوره از مسابقات قرار می گیرد.

اخبار داغ 

وقتی 46 سال قبل، امکانات مونترال از امروز ما بهتر بود! + عکس های تاریخی خداحافظی تمیروف با هواداران پرسپولیس؛ مهاجم جنجالی سرمربی استقلال را فالو کرد لیونل مسی و فتح 41 جام؛ 2 جام دیگر تا رکورد دنی آلوز قد کوتاه لیساندرو مارتینز، سوژه کاربران در شبکه های اجتماعی / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل ازبکستان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۰۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید شمسایی در نشست پیش از بازی تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان در نیمه نهایی گفت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد، ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

او گفت: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش مسجل شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌تر عمل کردند، آنها می‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند.

او در پایان خاطرنشان کرد: بازی فردا، بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

کد خبر 6088382 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها؛ افغانستان در آستانه تاریخ‌سازی
  • وحید شمسایی: ما ایرانیم و حق اشتباه نداریم
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم