Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیری گفت: بارش‌های اخیر ۲۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌های شبکه برق استان لرستان خسارت وارد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان، امیری با اشاره به بارش‌های اخیر و خسارت وارده به شبکه برق، اظهار داشت: در اثر بارندگی‌های اخیر در سطح استان به خصوص در قسمت شرقی و جنوب شرقی استان در شهرستان‌های الیگودرز، ازنا، دورود و به صورت پراکنده در شهرستان‌های بروجرد، سلسله و خرم آباد خساراتی به بخش شبکه توزیع برق استان وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اثر بارندگی‌های اخیر خساراتی اعم از سوختن دو دستگاه ترانسفورماتور، یک دستگاه سکسیونر، یک دستگاه ریگلوزر و به بیش از پنج کیلومتر از شبکه برق خسارت وارد شده است.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان بیان کرد: طبق برآورد اولیه بیش از ۲۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال خسارت به زیرساخت‌های شبکه توزیع برق استان وارد شده است.

وی عنوان کرد: همه این اقدامات با تلاش مدیریت‌های توزیع برق در شهرستان های مذکور در اسرع وقت برطرف و در حال حاضر هیچگونه خاموشی در سطح استان نداریم.

امیری گفت: با ارسال هشدار هواشناسی و مدیریت بحران استانداری، جلسه مدیریت بحران شرکت توزیع تشکیل و کلیه پرسنل های عملیاتی بهره برداری از ۶ مردادماه تاکنون در آماده باش کامل هستند و در بارشهای اخیر این اکیپ ها  بلافاصله وارد عمل شده و در کمترین زمان ممکن رفع خاموشی شده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خسارت وارد برق استان شبکه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۰۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت نشدن خسارت از بارندگی‌های اخیر در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد خانچی در گفتگو با خبر ۱۰:۴۵ دقیقه شبکه خوزستان افزود: با توجه به پیش بینی هوشناسی باران در استان اقدامات لازم از سوی دستگاه‌های مختلف انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان بارش‌ها در شهرستان اندیمشک بوده است،   افزود: تاکنون گزارشی از خسارت‌های احتمالی این بارش‌ها دریافت نشده است.

وی ادامه داد: همچنین تردد در مسیر‌های استان در حال انجام می‌باشد و تمامی محور‌های استان باز می‌باشد.

 

دیگر خبرها

  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • دریافت نشدن خسارت از بارندگی‌های اخیر در خوزستان
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • خسارت ۸۳ میلیارد تومانی سیل به سازه‌های آبخیزداری زیرکوه
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • سیلاب عامل اصلی مرگ و میر ماهیان سد ۱۵ خرداد
  • سیلاب عامل اصلی مرگ و میر ماهیان سد ۱۵ خرداد دلیجان است