Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته برخی شهروندان یاسوجی هیچ گونه اطلاع رسانی در خصوص قطعی آب انجام نشده و از ساعت ۲۳ دیشب آب آشامیدنی قطع شده است.

مدیر آبفای شهری شهرستان بویراحمد گفت: آب آشامیدنی مناطق بلوار بویراحمد، ارم ها، ابوذر، سالم آباد، راهنمایی و آبشار یاسوج از دو چشمه تامین می‌شود.

آروین می گوید: متاسفانه دیشب یکی از سرچشمه‌های منابع آبی یاسوج با وجود اینکه بارندگی نبود، اما گل آلود شده است و به همین علت مجبور به قطع آب این مناطق شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیر آبفای شهری شهرستان بویراحمد، بعد از خالی شدن منبع، شستشوی مجدد آن و کلرزنی، آب آشامیدنی وارد مدار می‌شود.

به گفته برخی شهروندان؛ مسئولان آبفا در بخش خبری ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه شبکه دنا باید خبر قطعی آب آشامیدنی این مناطق را اطلاع رسانی می‌کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد قطعی آب آب و فاضلاب آب آشامیدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۰۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آبفای تهران، محسن اردکانی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران در گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای استان تهران که به میزبانی شرکت آبفای استان تهران برگزار شد، فعالان حوزه روابط عمومی را افرادی هنرمند و باذوق خواند و گفت: کمبود منابع آبی چالشی‌ترین موضوع کشور و مدیریت مصرف آب اولویت نخست شرکت‌های آب و فاضلاب برای گذر از این چالش محسوب می‌شود که یکی از مؤلفه‌های اثربخش در مدیریت مصرف، اقدام‌های فرهنگی است.

وی با بیان اینکه قوانین و مقررات و قیمت‌گذاری آب و استفاده از تجهیزات و ابزار کاهنده مصرف سایر مؤلفه‌های مدیریت مصرف را شامل می‌شوند، اظهار داشت: در این زمینه با توجه به قوانین و امکانات موجود، اقدام‌های لازم صورت می‌گیرد اما در حوزه فرهنگی به فعالیت‌ها و اقدام‌های فراگیری نیاز است که همکاری و کمک روابط عمومی دستگاه‌ها و رسانه‌ها در این زمینه بسیار مؤثر خواهد بود.

به گفته وی، وزارت نیرو و شرکت‌های آب و فاضلاب در چهار سال اخیر که خشکسالی بر کشور سایه انداخته است، تلاش‌های زیادی را برای تأمین آب انجام داده‌اند و اگرچه سقایی مردم وظیفه و افتخار شرکت‌های آب و فاضلاب است اما همکاری‌های فرابخشی برای انجام این وظیفه از روی اخلاص است و این تلاش چنانچه با کار مضاعف و مشارکت جمعی همراه شود، توفیق و برکت فراوانی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تشریح وضعیت بارندگی‌ها و منابع آب استان تهران، ادامه داد: متوسط بارندگی‌های تهران سالانه ۲۸۰ میلی‌متر است اما در چهار سال اخیر این میزان بین ۱۹۰ تا ۲۱۰ میلی‌متر در نوسان بوده و میزان بارش‌ها در هفت ماهه سال آبی جاری نیز با ۶۲ میلی‌متر کاهش درمقایسه با دوره آماری درازمدت، به ۱۶۸ میلی‌متر رسیده است.

وی افزود: این در حالی است که سالانه بین ۱.۵ تا چهار درصد نیز به شمار مشترکان شرکت آبفای استان تهران افزوده می‌شود و در چنین شرایطی، چاره‌ای جز مدیریت مصرف وجود ندارد.

اردکانی خاطرنشان کرد: البته تنش آبی موجب غفلت شرکت آبفای استان تهران از انجام برنامه‌ها و پروژه‌های زیربنایی و اثرگذار نشده است و همان‌طور که در ابتدای امسال بیش از ۱۷ هزار میلیارد تومان پروژه در این استان به مرحله بهره‌برداری رسید، تلاش خواهیم کرد تا پایان امسال نیز شهروندان و ساکنان استان تهران از مزایا و خدمات ۲۰ تا ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه جدید برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: خادمان مردم در شرکت آب و فاضلاب استان تهران تمامی توان و تلاش خود را برای تأمین و توزیع مناسب آب به‌کار گرفته‌اند اما آنچه که در نهایت موجب ثمردهی این تلاش‌ها خواهد شد، همراهی و مشارکت مردم در مدیریت مصرف است.

اردکانی به اشاره به شمار بالای کارمندان دستگاه‌های اجرایی و نهادها، گفت: روابط عمومی این دستگاه‌ها می‌توانند در کمک به مدیریت مصرف آب، پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب را در بین کارمندان و خانواده‌های آنان راه‌اندازی کنند و همچنین به مدیران ارشد دستگاه‌های خود پیشنهاد دهند تا یک شهردار آب برای پایش و مراقبت از تأسیسات و جلوگیری از هدررفت آب انتخاب کنند.

وی همچنین با اشاره به فعالیت‌های گسترده روابط عمومی شرکت آبفای استان تهران در سال گذشته و به‌ویژه راه‌اندازی پویش‌های آب بهتر است یا ثروت و تهران، شهر حساس به آب، افزود: خوشبختانه این فعالیت‌ها در مدت کوتاهی مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و دامنه آن از استان تهران فراتر رفته و به سایر استان‌ها نیز تسری یافته است.

کد خبر 6093372 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار