Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: برای مدیریت حجاب در کشور، در این شورا سه راهبرد تدوین شده‌است که با اجرایی شدن آن‌ها و توسعه ترویج عفاف و حیا، بسیاری از مشکلات و مسائل این حوزه برطرف خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سید مجید امامی در جلسه شورای فرهنگ عمومی افزود: تهیه و معرفی لباس زیبا، سالم و عفیفانه یکی از این راهبرد‌ها است و با توجه به اینکه دسترسی مردم به لباس خوب کم شده است، این راهبرد می‌تواند در تامین لباس مناسب و عفیف موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی جایگزینی گفتمان حیا و امنیت جنسی خانواده به جای اجبار در حجاب را دومین راهبرد و تعزیر درمان‌های موثر را سومین راهبرد در مدیریت حجاب اعلام کرد و افزود: برای برخی استان‌ها ایجاد کلینیک‌هایی را پیشنهاد داده‌ایم تا با حضور مشاوران کارآزموده، افرادی که از سوی دادستانی معرفی می‌شوند، مشاوره و راهنمایی بدهند.
امامی اضافه کرد: علاوه بر تعزیردرمان‌ها می‌توان با شیوه‌های مختلفی مانند دعوت افراد به حجاب، اهدای کتاب و روسری و پایین آوردن قیمت کالای حجاب به ترویج حجاب پرداخت و موضوع برخورد قضایی، در مراحل نهایی قرار دارد.
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: مسئله حجاب کارکنان ادارات تا حدود زیادی حل شده است و همچنان با جدیت و در اولویت پیگیری می‌شود و در حوزه تولید محصولات هنری برای ترویج حجاب و عفاف نیز، شورای فرهنگ عمومی کشور کار خودش را آغاز کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۰۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود

مسئول کارگروه ساماندهی مُد و لباس کشور در سفر یک روزه به مشهد مقدس در جلسات متعدد با مسئولان فرهنگی، شهری و دانشگاهی استان خراسان رضوی دیدار کرد که در نتیجه این جلسات تصمیمات مهمی برای ساماندهی مُد و پوشاک استان اتخاذ شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمجید امامی مسئول کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با مهم ارزیابی کردن برگزاری جلسه کارگروه مد و لباس استان خراسان رضوی گفت: در این جلسه مقرر شد بخشی از فرآیندهای نظارت بر توزیع پوشاک و تبلیغات فضای مجازی به استان‌ها واگذار شود و کنش‌گران مردمی و ناظران امین از این پس در این فرایندها فعالیت منسجم‌تری داشته باشند.

در دیدار مسئول کارگروه ساماندهی مُد و لباس کشور با معاون فرهنگی شهرداری مشهد نیز، بررسی‌های لازم برای تأسیس و بازگشایی بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب انجام شد و این مرکز به زودی به همت شهرداری مشهد و ستاد حجاب و عفاف استان خراسان رضوی افتتاح می‌شود.

در این سفر سیدمجید امامی با رئیس و معاونین دانشگاه فردوسی مشهد دیدار و بر "توسعه فعالیت‌های این دانشگاه در عرصه مد و سبک پوشش دانشجویی" تأکید کرد.

نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب

برگزاری جشنواره بزرگ طراحی لباس دخترانهمسئول کارگروه ساماندهی مُد و لباس کشور و مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی در جلسه‌ای، آخرین اقدامات برای برگزاری "جشنواره بزرگ طراحی لباس دخترانه" را بررسی کردند. قرار است این جشنواره در آینده‌ای نزدیک با پیگیری و همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شود.

رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور همچنین در سفر یک روزه خود به مشهد مقدس که تا بامداد امروز ادامه داشت، در طرح طوبی ویژه توانمندسازی تبلیغ و ترویج زیست عفیفانه طی سخنانی بر "ظرفیت‌ها و لزوم مردمی‌سازی اقدامات و برنامه‌ها در عرصه ساماندهی مد و لباس ایرانی اسلامی" تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم
  • ضرورت گفتمان سازی و تبیین راهبرد جامع برای تحقق شعار سال
  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
  • لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • تدوین برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کار‌های عمرانی مازندران
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد