Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مسئول تعاون روستایی شهرستان مانه و سملقان گفت: خرید محصولات تضمینی و توافقی گندم و دانه روغنی کلزا در این شهرستان به پایان رسید.

اسدی مسئول در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در سال جاری شبکه تعاون روستایی شهرستان مانه و سملقان با ۳ مرکز خرید، اقدام به تحویل گندم تولیدی کشاورزان و دانه روغنی کلزا از کلزاکاران در سطح شهرستان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طول مدت زمان خرید محصولات، به میزان یک هزار و ۴۳۱ تن گندم بصورت تضمینی و ۶۶۰ تن دانه روغنی کلزا به صورت توافقی از کشاورزان و کلزا کاران تحویل گرفته شد که تمامی این محصولات خریداری شده به کارخانجات آرد و روغن کشی حمل شده است.

اسدی ادامه داد: شبکه شرکت های تعاونی روستایی شهرستان همه ساله در جهت حمایت از تولید کنندگان، آمادگی خرید محصولات استراتژیک همچون گندم را دارا بوده و در این زمینه بازوی مهمی در روند خرید این محصولات برای دولت به شمار می آید.

وی تاکید کرد: اختصاص اعتبار لازم و کافی برای ساخت انبار و باسکول در نقاط دوردست و مرزی شهرستان مانه و سملقان می تواند گام بزرگ و مهمی در جهت خرید تضمینی گندم از کشاورزان منطقه و رونق و توسعه این بخش از استان باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: طی سال گذشته مقدار ۶۷۶ تن کلزا و ۲۸۸ تن گندم از کشاورزان مانه و سملقانی خریداری شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها خرید گندم کلزا خراسان شمالی شهرستان مانه و سملقان روستایی شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۱۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز‌، امید جهان‌نژادیان  با اشاره اینکه فصل خرید تضمینی گندم استان از 20 فروردین ماه سال جاری آغاز شد، اظهار داشت: عملیات خرید محصول گندم از شهرستان هندیجان آغاز شد و تا به امروز بیش از 560 هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است.

وی با بیان اینکه عملیات برداشت و خرید در اکثر شهرهای خوزستان آغاز شده است، افزود: در حال حاضر وارد پیک خرید شده‌ایم و روزانه بیش از 60 هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری می‌شود.

جهان‌نژادیان با اشاره به آمادگی کامل اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان جهت خرید محصول گندمکاران ادامه داد: در سال جاری 103 مرکز ویژه خرید گندم آماده است تا مانند سال‌های گذشته تا دانه آخر گندم کشاورزان استان را دریافت کند.

وی یادآور شد: در سال گذشته در خوزستان بیش از یک میلیون و 720 هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی گندم به بیش از ۶۰۰ هزارتن رسید
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی