Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@09:56:33 GMT

ضرورت تامین و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل کشور

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۱۱۲۹

ضرورت تامین و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل کشور

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نوسازی و تسهیل در تردد حوزه شهری، ‌ مواصلات بین‌راهی و حوزه روستایی را ضروری دانست و گفت: لزوم انجام اقدامات جدی‌تر در حوزه راه‌های روستایی و بازسازی حوزه معاونت روستایی برای رسیدگی به مواصلات مورد تاکید نمایندگان مجلس قرار دارد.

رحمت اله فیروزی پوربادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص بازدید روز گذشته اعضای کمیسیون عمران از سازمان راهداری کشور اظهار کرد: این بازدید در راستای بررسی گزارش معاونت حمل و نقل و راهداری وزارتخانه به مجلس انجام شد و در این بازدیدی گزارشی از مسائل، مشکلات، نیازها، سطح انتظارات از حوزه راهداری، اعتبارات مورد نیاز برای تجهیز ناوگان و پایگاه‌های مورد نیاز و به طور کلی شرایط حاکم بر این حوزه مطرح شد و نمایندگان مجلس نیز نظرات خود را در این زمینه مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف اصلی بازدید اعضای کمیسیون عمران را بررسی امکانات و نیازهای موجود در حوزه راهداری کشور دانست و افزود: در این بازدید اعتبار مورد نیاز برای تعریض و آسفالت جاده‌ها و به طور کلی بهسازی، بازسازی، نگهداری و همچنین تهیه تجهیزات لازم برای انجام مأموریت‌های آنها برای بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور برآورد و اعلام شد.

نماینده مردم نطنز در مجلس درباره انتظارات نمایندگان مردم از وزارت راه و شهرسازی نیز تاکید کرد: نوسازی و تسهیل در امور تردد مردم در حوزه شهری، مواصلات بین راهی و در حوزه روستایی مهم‌ترین خواسته‌ها اعضای کمیسیون عمران از وزارت راه و شهرسازی است همچنین در این بازدید لزوم انجام اقدامات جدی‌تر در حوزه راه‌های روستایی و بازسازی حوزه معاونت روستایی برای رسیدگی به مواصلات راه‌های روستایی مورد تاکید قرار گرفت.

کد خبر 592767

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی ناوگان حمل و نقل فرسودگی ناوگان حمل و نقل ناوگان جاده ای ناوگان اتوبوسرانی فرسوده نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری حمل و نقل عمومي حمل و نقل حمل و نقل عمومی حمل و نقل جاده ای کمیسیون عمران مجلس کمیسیون عمران و حمل و نقل نماینده مجلس شورای اسلامی نماینده مردم نطنز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کمیسیون عمران حوزه راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۱۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس و در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان، اظهار کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان مجوز گرفت.

وی تاکید کرد: بر این اساس، دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد، اگر مشکلی در فروردین‌ ماه در این زمینه بوده، قطعا در اردیبهشت‌ ماه رفع شده و باید انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است. دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

کد خبر 6092896 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود
  • نوسازی ۷۲ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • ۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران