Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حکمت الله خدابنده در مورد پروژه‌هایی که در شهرستان خدابنده در دستور کار قرار دارد، گفت: روزانه عملیات لکه‌گیری آسفالت به مبلغ ۲۰ میلیون تومان در محور‌های این شهرستان انجام می‌شود تا مسیری هموار و ایمن در اختیار کاربران جاده‌ای قرار گیرد.

او افزود: یکی از مهمترین پروژه‌ها در خدابنده به بهسازی مسیر شهید چمنی به گرماب مربوط است که با مبلغ ۳۵ میلیارد تومان در مرحله اجرای روکش آسفالت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خدابنده گفت:تعریض مسیر سه‌راهی سجاس با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان و بهسازی و آسفالت مسیر محمودآباد – نوربهار با مبلغ ۱۵ میلیارد تومان نیز در دست اقدام است.

این مسئول بهسازی مسیر سهرود به طول ۱۲ کیلومتر، بهسازی محور گرماب - کتله‌خور، بهسازی محور زرین‌رود، پل کوچ‌تپه علی‌آباد، بهسازی مسیر غلامویس – توزلو – بزین به طول ۱۲ کیلومتر و دوبانده کردن محور قیدار- حصار به طول چهار کیلومتر را از دیگر پروژه‌های مهم در دست اقدام برشمرد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خدابنده، ادامه داد: اجرای روکش قیدار - سلطانیه به طول ۲۰ کیلومتر، بهسازی بخشی از راه محمودآباد به طول ۱۵ کیلومتر، بهسازی ورودی زرین‌رود، بهسازی مسیر کرسف سهرود و ادامه روکش مسیر شهید چمنی در حال پیمان‌سپاری بوده و مسیر محمدخلج – بزین – کهلا در حال آماده‌سازی برای آسفالت است.

او در مورد اقدامات برای ارتقای ایمنی راه‌ها، گفت: بخشی از فعالیت‌ها به بهسازی، تعریض محور‌ها و اصلاح هندسی مربوط است؛ علاوه بر این اقدامات زودبازه مثل خط کشی مسیر‌های اصلی انجام شده و سایر مسیر‌های فرعی در دست اقدام است و در صورت تأمین اعتبار کار‌ها با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

خدابنده گفت: اکیپ نصب علائم و تابلو‌های راهداری نیز فعال است و وظایف خود را در راستای آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی از طریق نصب علائم و تابلو‌ها به کاربران جاده‌ای انجام می‌دهد. نصب گاردریل، پاکسازی محورها، تأمین روشنایی به‌ویژه در نقاط پرتصادف از دیگر اقداماتی است که در ارتقای ایمنی راه‌ها موثر است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خدابنده میزان بهره‌مندی این شهرستان از راه‌های روستایی آسفالت را ۸۰ درصد عنوان کرد و افزود: ۱۲۰ کیلومتر راه روستایی نیازمند آسفالت است و به تناسب اعتبارات این کار انجام می‌شود و در همین راستا راه روستایی اوچ‌بلاغ به طول ۷ کیلومتر، راه روستایی یاراحمدلو – دوغانلو به طول ۱۱ کیلومتر، راه روستایی خلیفه قشلاق – امام کهریز به طول ۶ کیلومتر و راه روستایی گنداب – خلیفه قشلاق پیمان سپاری شده است.

 او ادامه داد: راه‌های روستایی جمعه لو – پیغمبرلو، به طول ۸ کیلومتر و باغلوجه به طول چهار کیلومتر تا یک ماه آینده و راه روستای ابدالر تا دو ماه آینده آسفالت می‌شود. راه‌های روستایی چنگور به طول ۷ کیلومتر، سعیدآباد به به طول ۱۱ کیلومتر و گوگرچینک به طول ۲ و نیم کیلومتر در دست مطالعه است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای راه های روستایی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۱۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد

تین نیوز

رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: به منظور بهبود وضعیت تردد و ارتقای ایمنی عبور و مرور، عملیات روکش آسفالت محور طبس یزد در شهرستان طبس آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سید محمد فرخی رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت:  عملیات روکش آسفالت محور طبس یزد آغاز و این عملیات به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.

وی افزود: همچنین قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول ۲۵ کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول ۳۰ کیلومتر در محور مذکور در سال جاری منعقد شده  و در دستور کار است که پس از تامین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

فرخی اظهار کرد: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در راستای بهسازی و روکش آسفالت در این محور انجام می شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان
  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • اجرای زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد​
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • خبر مهم درباره اجرای طرح ترافیک جدید
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم