Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@13:03:30 GMT

موزه هنرهای رزمی در اراک راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۱۱۸۷

موزه هنرهای رزمی در اراک راه اندازی می شود

ایسنا/مرکزی رییس هیات انجمن های ورزش های رزمی شهرستان اراک، از راه اندازی موزه هنرهای رزمی تا پایان سال در این شهر خبر داد.

رضا براتی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر ادامه داد: در بسیاری از کشورها برای حفظ شان، جایگاه و منزلت پیشکسوتان و مربیان و انتقال تجربیات آنها به نسل جوان، نسبت به راه اندازی موزه های ورزشی جهت نگهداری و حفظ آثار مرتبط با این عزیزان اقدام می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این موزه آرشیو مستندات و بانک اطلاعاتی ورزشکاران و نخبگان این رشته ها می شود، اظهار کرد: در حال حاضر با مشورت کارشناسان ورزش در حال مکان یابی برای این موزه هستیم.

وی ادامه داد: از همه خیران، مدیران صنایع و دلسوزان و علاقمندان به حوزه ورزش تقاضا می شود در حد امکان برای توسعه ورزش های رزمی، هیات شهرستان اراک را همراهی کنند.

رییس هیات انجمن های رزمی شهرستان اراک، اظهار کرد: در مرحله اول اطلاعیه و فراخوان برای جمع آوری مستندات، عکس، کلیپ، مدال، لوح، لباس و ابزار آلات دفاع شخصی و در مرحله بعدی سطح بندی اقلام موزه  صورت خواهد گرفت.

رییس هیات انجمن های رزمی شهرستان اراک، اعلام کرد: از تمامی مربیان، ورزشکاران و کارشناسان حوزه مطالعاتی و فرهنگی تقاضا می شود ایده ها، نظرات و برنامه های خود را جهت راه اندازی این موزه به دبیرخانه شهرستان اعلام کنند.

براتی ادامه داد: این طرح در زمینه هنرهای رزمی برای اولین بار در استان مرکزی اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اراك ورزش هاي رزمي موزه شهرستان اراک راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۱۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردان آهنین از آلومینیوم مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، محسن مسن‌آبادی، علی فاضلی و احمدرضا مسن‌آبادی، افتخارآفرینان ورزش استان مرکزی و شهر اراک که در مسابقات مردان آهنین به موفقیت رسیدند، همراه با محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه در محل اردوی تیم آلومینیوم اراک حضور یافتند.

محسن مسن‌آبادی تجربه قهرمانی در مردان آهنین را دارد، علی فاضلی امسال رتبه سوم را به دست آورد و احمدرضا مسن‌آبادی نیز جوان‌ترین شرکت‌ کننده امسال مسابقه مردان آهنین بود.

آنها برای شاگردان سیدمجتبی حسینی آرزوی سربلندی و پیروزی در بازی امروز مقابل پرسپولیس را داشتند و با اعضای تیم عکس یادگاری گرفتند.

آلومینیوم اراک امروز در یکی از حساس‌ترین بازی‌های یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس است.

دیگر خبرها

  • ماجرای داغ حمایت هنرمندانه از غزه در ونیز/غرفه ایران رسما فعال شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی توسط ورزشکار هوراندی
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • حمایت مردان آهنین از آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای