Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@10:28:56 GMT

نمایشگاه «شعور و شهود» امروز در اهواز افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۱۲۸۳

نمایشگاه «شعور و شهود» امروز در اهواز افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش هنر عکاسان استان از ساعت ۱۹:۳۰ امروز دوشنبه در نمایشگاه گروهی عکس شعور و شهود آغاز خواهد شد.

در این نمایشگاه که با عنوان رویداد عاشورایی - حسینی برپا خواهد شد، گالری ریم اهواز میزبان آثار هنرمندانی همچون علیرضا مردانی، اسحاق آقایی، جاوید تفضلی، امین نظری، مهدی قنواتی، احمد ناجی، مصطفی غلام نژاد، مرتضی جابریان، محمد محمد علیپور، مصطفی عبیداوی، علی معرف، محمد آهنگر، میترا بخشی زاده، یاسمین حسین نژاد، نسترن مؤمن زاده، سید عقیل غراوی، فاطمه رحیماویان، محمد قائدی، سید خلیل موسوی، مهدی دربندی پور، عباس دورقی، فرزاد تامرادی و امیر عبیداوی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقمندان برای بازدید از آثار هنرمندان در این رویداد می‌توانند در روزهای دهم تا نوزدهم مرداد ماه، از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۱:۳۰ به گالری ریم واقع در اهواز، امانیه خیابان خرم، روبروی اداره کل آموزش و پرورش، انتهای کوچه خرداد پلاک سه مراجعه کنند.

کد خبر 5552918

منبع: مهر

کلیدواژه: ماه محرم محرم 1401 نمايشگاه عكس سیلاب محرم 1401 بوشهر وقوع سیلاب ماه محرم ویروس کرونا سیل کرمان بارش باران مدیریت بحران کرمانشاه خطبه های نماز جمعه همدان مراسم عزاداری سی امین سفر استانی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۱۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه«ایران اکسپو۲۰۲۴»

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی ظهر دوشنبه ضمن بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران در تهران که برای روز سوم در نمایشگاه بین المللی تهران برپا است، با همراهی علیرضا فخاری، استاندار تهران و تیم اقتصادی از این رویداد اقتصادی بازدید کرد.

بر اساس این گزارش وحیدی با حضور در غرفه استان تهران مستقر در سالن ۴۱ این نمایشگاه توانمندی های این استان را مورد بررسی قرار داد.

گفتنی است که در این بازدید که با حضور محمد علیمهری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، برگزار شد نقاط ضعف و قوت، فرصت ها و چالش های پایتخت در حوزه اقتصادی را برای وزیر کشور بازگو کرد.

لازم به ذکر است که نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۴» بزرگترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در جهت ارتباط با بازارهای بین‌المللی در کشور ایران است که با پشتوانه سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران ششمین دوره آن از تاریخ هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز و ای رویداد تا ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6092286

دیگر خبرها

  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • با عشق به ایران در ارمنستان
  • لوله‌سازی اهواز در مسیر توسعه صادرات
  • اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه«ایران اکسپو۲۰۲۴»
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد