Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@14:04:10 GMT

گلباران قبور مطهر شهدا توسط خبرنگاران شیرازی

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۱۴۰۲

گلباران قبور مطهر شهدا توسط خبرنگاران شیرازی

ایسنا/فارس همزمان با آغاز هفته خبرنگار، اصحاب رسانه شیراز با حضور در گلزار شهدای این کلانشهر، به مقام شامخص شهدا به ویژه شهدای خبرنگار ادای احترام و این مکان را گلباران کردند.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در امور اقشار صبح دوشنبه ۱۰ مرداد ضمن همراهی با خبرنگاران در برنامه گلباران قبور شهدا و پاسداشت ایام خبرنگار بیان کرد: رسالت خبرنگار یک رسالت خطیر و عظیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ امیر جاهدی با بیان اینکه اگر نقش پیام آور دشت کربلا را از این عرصه حذف کنیم شاید اثر و نامی از قیامی عاشورا نمی‌ماند، گفت: امروز اگر رسالت عظیمی که به دوش همه خبرنگاران به ویژه خبرنگاران متعهد را نتوانیم انجام دهیم در جنگ ابر رسانه‌ها که بنگاه های خبرپراکنی بزرگی در اختیار دارند، نقش ما گم خواهد شد.

این مقام نظامی خاطرنشان کرد: به همت متعالی خبرنگاران متعهد، حقیقت در عالم گم نشده و نور و حقیقت آن رسالتی بود که حضرت سیدالشهدا (ع) انجام داد و امروز هم در حال پراکنده شدن است و دل مشتاقان دنیا به سمت این نور هدایت می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در امور اقشار ابراز امیدواری کرد که این مسیر با تاسی از شهدای خبرنگار به قوت ادامه یابد.

جاهدی با بیان اینکه امید است بتوانیم رسالت دینی و انقلابی خود را به خوبی انجام دهیم، مجددا ابراز امیدواری کرد بتوانیم پرچمی که شهدا بر افراشته‌اند را برافراشته نگهداریم.

هادی رضایی، مسئول بسیج رسانه فارس نیز بیان کرد: امروز در کنار قبور شهدا جمع شده‌ایم تا عهد و پیمان دوباره‌ای با آرمان‌های اسلام و انقلاب و شهدا ببندیم.

او گفت: هفته خبرنگار را با حضور در کنار قبور شهدای خبرنگار آغاز می‌کنیم، چرا که روح بلند این شهدا در کنار مجاهدان و مردم ایران بوده و هست.

به گزارش ایسنا، برنامه‌های هفته خبرنگار با گلباران قبور شهدای خبرنگار فارس، آغاز شد.

در این مراسم مدیران مسئول، دبیران، خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های جمعی فارس با شهداء تجدید عهد و میثاق کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سپاه فجر فارس عکاسان استانی سیاسی هفته خبرنگار انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری استان فارس شهدای خبرنگار قبور شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۱۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد

همزمان با گرامیداشت هفته کار و کارگر مردم و مسئولان خرمشهر با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه بر مزار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، با ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا بار دیگر با آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق کردند.

در مراسم غبارروبی گلزار شهدای خرمشهر یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع و حماسه به ویژه شهدای کارگر گرامی داشته شد.

هفته کار و کارگر امسال با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» از پنجم اردیبهشت آغاز و تا یازدهم اردیبهشت ادامه دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • زور زردپوشان شیرازی به گل گهر نرسید
  • برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه
  • حفاظت از انفال مهمترین رسالت هر جنگلبان است
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد