Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیمیا گیلانی مجری سابق کودک و نوجوان در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره علت ضعف برنامه‌های کودک در سینما و تلویزیون اظهار کرد: کار در زمینه کودک نیازمند تخصص کافی است و برنامه‌سازان نیز باید خود را متناسب با زمان به‌روز کنند، چرا که کودکان همواره در حال به‌روز شدن هستند، اما چیزی که در حال حاضر شاهدش هستیم این است که مسئولان حمایت کافی از برنامه‌های کودک نداشته و اصلا دغدغه کودک ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

برنامه‌سازی صدا و سیما برای کودکان غیرکارشناسانه است/ بی‌مسئولیتی مدیران رسانه

وی با بیان اینکه هیچ کاری به اندازه کار کودک دشوار نیست، گفت: مسئولان و مدیران باید دید بلندمدت نسبت به این حوزه داشته باشند اما متاسفانه چنین نیست و با تغییر یک مدیر برنامه‌ها نیز کلا تغییر می‌کنند.

گیلانی ادامه داد: متاسفانه هر چه جلوتر می‌رویم از کیفیت برنامه‌ها کاسته می‌شود، به همین دلیل تلویزیون مخاطب خود را از دست داده است.

مجری سابق کودک و نوجوان عنوان کرد: در گذشته بین شبکه‌های تلویزیون برای ساخت برنامه کودک رقابت وجود داشت اما اکنون از میزان این رقابت کاسته شده و رقابت اصلی در دست شبکه‌های خارجی افتاده است.

وی افزود: ما دیگر شاهد به وجود آمدن شخصیت‌های عروسکی جدید نیستیم و هرچه که هست همان‌هایی هستند که از قدیم وجود داشته‌اند، بهتر است مسئولان همت کنند و با توجه به علایق کودکان کاراکترهای جدید تولید کنند.

گیلانی در پایان با اشاره به دوری خود از حوزه کودک گفت: من به درد برنامه کودک نمی‌خوردم و صرفا به حسب اتفاق وارد این حوزه شدم، کار کوردک یک امر تخصصی است اما این تخصص در من وجود نداشت.

بر اساس گزارش ایسکانیوز، کیمیا گیلانی متولد 12 مرداد سال 1371 در تهران است. وی فارغ‌التحصیل رشته مدیریت صنعتی گرایش تولید از دانشگاه شهید بهشتی است.

کیمیا گیلانی دارای مدرک بازیگری از مؤسسه کارنامه، مدرک فن بیان و مدیریت ارتباط با مخاطبین از مرکز آموزش‌های سیما، مدرک دوبله از فنی حرفه‌ای بوده و از 9 سالگی وارد تلویزیون شده‌اند و از سال 85 با برنامه نردبان به صورت جدّی کار خویش را آغاز کرد و پس از 5 سال فعالیت در این برنامه به درخواست شبکه وارد برنامه رنگین کمان شد و و با اجرا و نویسندگی خوبش نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت.

انتهای پیام/

صفیه رجایی هرندی کد خبر: 1149419 برچسب‌ها تلویزیون

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تلویزیون برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روابط عمومی شبکه تماشا، با فرا رسیدن فصل بهار و در پیش رو بودن تابستان و طولانی‌تر شدن روزها، ساعت پخش سریال‌های کره‌ای و شرقی از روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه تغییر می‌کند.

بر این اساس باکس سریال‌های شرقی شبکه تماشا از ساعت ۱۹ به ساعت ۲۱ منتقل می‌شود.

به این ترتیب سریال «پوآرو» از فردا ساعت ۱۹ در باکس پلیسی، جنایی روی آنتن می‌رود. پوآرو که یک کارآگاه مشهور بلژیکی است، به همراه همکارش کاپیتان هستینگز پرونده‌های اسرار آمیز را حل می‌کند. این سریال در ساعات ۱، ۷ و ۱۳ روز بعد بازپخش خواهد شد.

در باکس سریال‌های شرقی نیز با اتمام سریال «جامیونگ گو»، سریال «افسانه بروسلی» از فردا ساعت ۲۱ روی آنتن خواهد رفت. سریال «افسانه بروس لی» پیرامون زندگی ورزشی و هنری بروس لی از زمان تحصیل در مدرسه تا زمان مرگ است...

بازپخش این سریال ساعات ۳، ۹ و ۱۵ روز بعد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟ / معرفی چهره‌های جدید
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟/ معرفی چهره‌های جدید
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۱‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • برنامه کودکی نداریم که درباره «جیغ و دست و هورایش» صحبت کنیم
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین