Web Analytics Made Easy - Statcounter

صف های طویل بنزین که در روزهای گرم و طاقت فرسا، موجب رنج و عذاب مردم رودبار شده بود با پیگیری های رسانه توسط فرماندار رفع و جدول سهمیه بندی در این شهرستان اجرا خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان سکانس پر تکرار صف های طولانی بنزین در رودبارجنوب طی هفته های اخیر به یکی از بزرگترین معضلات این شهرستان تبدیل شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صف های طویل بنزین در جنوبی ترین نقطه کرمان در روزهای گرم و طاقت فرسا، ساکنین این خطه از کشور را در رنج و عذاب قرار داده بود.

پیگیری های رسانه ای و مطالبات مردمی موجب  شد تا فرماندار رودبارجنوب طی تماس تلفنی با مدیر عامل شرکت نفت استان کرمان خواستار تسریع در روند سوخت رسانی به رودبارجنوب شود.

کمبود بنزین مردم را عاصی کرده است

پرورش طی تماس تلفنی با مدیر عامل شرکت نفت استان اظهار کرد: چندروز است که مردم این شهرستان از نبود بنزین می نالند و این مساله اعصاب آنها را به هم ریخته و زندگی شان را مختل کرده است. 

وی با بیان اینکه این معضل باید به صورت ریشه ای حل شود،بیان کرد: صف های طولانی بنزین، خستگی رانندگان و دیگر مسائلی که به دنبال نبود بنزین در این شهرستان به وجود آمده مردم را عاصی کرده است.

برنامه جدول میزان سوخت در رودبارجنوب اجرایی می شود

نورالدینی مدیر عامل شرکت نفت استان در گفتگوی تلفنی با فرماندار رودبار جنوب اظهار کرد: جدول سهمیه بندی میزان سوخت در رودبارجنوب از ۱۰ مردادماه اجرایی خواهد شد و میزان تراکنش کارت جایگاه ۲۵۰ خواهد بود.

وی بیان داشت: سقف برداشت کارت جایگاه را به ۲۰ لیتر تغییر خواهیم داد و جایگاه داران موظف هستند که به هر خودرو ۲۰ لیتر بنزین ارائه کنند.

سوخت بدون نوبت به رودبارجنوب ارسال می شود

نورالدینی مدیرعامل شرکت نفت استان گفت: تاکنون سعی کرده ایم سوخت مورد نیاز شهرستان رودبارجنوب جنوب را خارج از نوبت ارسال کنیم.

وی بیان کرد: به کمک پلیس راهور خودروهای بومی را شناسایی و مساله کدینگ را پیش خواهیم برد.

 نورالدینی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان عنوان کرد: از مردم خواهشمندیم حقوق یکدیگر را رعایت کنند و در اجرای برنامه جدول سهمیه ای سوخت همکاری کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شرکت نفت استان جدول سهمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۱۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدکرم مرادی ظهر امروز افزایش قیمت کود شیمیایی را در سالجاری یکی دیگر از مشکلات بخش کشاورزی دانست و گفت: متأسفانه با افزایش ۳۰ درصدی قیمت کود علاوه بر نگرانی کشاورزان، توان خرید عوامل توزیع کود نیز کاهش می‌یابد.

وی گفت: ۷۵ درصد اراضی کشاورزی اسدآباد خرد و زیر یک هکتار است که این مهم باعث شده است کشاورزان سهمیه کمتری از کود شیمیایی داشته باشند.

رئیس جهادکشاورزی اسدآباد اظهار داشت: توزیع کود بهاره از دیماه سال گذشته در عوامل توزیع شروع و همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: سهمیه کود شهرستان ۹۵۰۰ تن است که طبق متراژ زمین بین کشاورزان توزیع می‌شود.

کد خبر 6089180

دیگر خبرها

  • پای ربات‌ها به پمپ بنزین رسید
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • ایمنی بالای خودروهای دوگانه‌سوز با سوخت CNG با وجود تخریب‌های مافیای بنزین
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند