Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@22:42:11 GMT

تغيير برگزاري آزمون برخط رشته‌هاي معارف

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۱۷۵۴

خبرگزاری آریا-زمان برگزاری آزمون برخط رشته‌های معارفی مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه تغییر کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه پیرو ابلاغ قبلی زمان برگزاری آزمون آزمایشی و اصلی رشته‌های معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم؛ اعلام کرد: آزمون آزمایشی (پیش آزمون) برای آشنایی شرکت کنندگان با سامانه آزمون و برطرف کردن مشکلات احتمالی رشته‌های معارفی قرآن کریم شامل تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم حکمت‌های نهج البلاغه و ترجمه و مفاهیم صحیفه سجادیه به دوشنبه 24 مرداد و آزمون اصلی رشته‌های معارفی قرآن کریم به چهارشنبه 26 مرداد تغییر یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرکت کنندگان برای ورود به سامانه می‌توانند به نشانی اینترنتی azmoon.kavano.org مراجعه کنند، کد ملی به عنوان نام کاربری و شماره تلفن همراه که در سامانه ثبت نام ثبت کرده اند به عنوان رمز عبور استفاده شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معارف رشته های معارفی قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۱۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین علی تقی‌زاده در حاشیه برگزاری آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم در قم که در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: امسال در نوزدهمین دوره از آزمون تخصصی ارزیابی و اعطای مردم به حافظان قرآن کریم بیش از ۱۲ هزار نفر از ۳۱ استان کشور شرکت کردند.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم گفت: اطلاع رسانی جهت برگزاری این دوره از مسابقات از اسفند ماه سال گذشته شروع شده بود و جزئیات دقیق مکان و زمان برگزاری آزمون نیز از اوایل فروردین ماه برای شرکت‌کنندگان اعلام گردید.

تقی زاده ابراز کرد: در این دوره از مسابقات شاهد رشد ۲۰ درصدی شرکت‌کنندگان در کشور بوده‌ایم؛ همچنین بالاترین آمار مشارکت از آن استان‌های تهران و خراسان رضوی می‌باشد.

وی در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون بیان کرد: تا ۴۰ روز آینده نتایج آزمون اعلام می‌شود و کسانی‌که حد نساب و امتیاز کافی را از این مرحله بدست آورند، به آزمون شفاهی راه می‌یابند و پس از قبولی در آزمون شفاهی مدرک سطح ۳ را دریافت می‌کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اکنون ما از ۱۰ کشور دنیا در این آزمون مخاطب داریم و اتباع کشورهای پاکستان، افغانستان، لبنان و انگلستان از عمده مخاطبین ما هستند؛ با این استقبال مخاطبان امیدواریم در سال آینده آمار شرکت کنندگان به ۲۰ هزار نفر برسد.

کد خبر 6096044

دیگر خبرها

  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند
  • ۷۱۷ قمی در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم شرکت کردند
  • برگزاری آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • برگزاری دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • برگزاری آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن در یزد
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • شرکت ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی