Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی اسفنانی اظهار کرد: بر اساس مصوبه هیئت وزیران نیروهای وزارت جهادکشاورزی به عنوان ضابط تلقی می‌شوند و در خصوص محصولات کشاورزی مستقیم می‌توانند ورود کنند و گزارش را برای سازمان تعزیرات حکومتی ارسال کنند.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه سران قوه اختیارات سازمان تعزیرات حکومتی افزایش پیدا کرد از جمله موارد این است که کلیه مجازات قانون نظام صنفی به پنج برابر افزایش پیدا کرده است و به موجب مصوبه سران قوا بحث بازدارندگی جرائم بیشتر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسفنانی گفت: رسیدگی به پرونده های بالای ۵۰۰ هزار تومان فقط توسط روسای شعب تعزیرات انجام می‌شود و مشکلات اطاله رسیدگی برطرف شد، رئیس اجرای احکام تعزیرات می تواند دستور تعطیلی واحد صنفی به مدت یکسال صادر کند

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی بیان کرد: در بحث بلیت هواپیما که متاسفانه شاهد افزایش قیمت بلیط هستیم که این موضوع به شعب ملی تعزیرات حکومتی ارجاع شده و حتما رسیدگی خواهد شد.

وی افزود: متاسفانه برخی از ایرلاین ها یا آژانس های هواپیمایی یک مبلغی قابل توجه ای که تا ۵۰ درصد بیشتر از قیمت بلیت است از مردم دریافت می کنند که اعلام می‌شود این کار تخلف است و اگر این وضعیت ادامه داشته باشد برخورد قاطع قانونی با متخلفان خواهیم داشت.ز تاریخ ۴/۱ تا ۵/۱۰ امسال برای مشاورین املاک ۵۲۴ پرونده تشکیل شده که ۴۱۱ پرونده مختومه شدند که ۳۸۹ پرونده منجر به محکومیت شد و در مجموعه ۶۱ میلیار ریال جریمه شدند.

اسفنانی تاکید کرد: اگر تخلف افزایش فروش بلیت به بهانه اسکان محرز شود باید مبلغ گرفته شده برگشت داده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی بلیط هواپیما تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۲۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها

مقداد خدادادی رئیس شعبه دوم تعزیرات حکومتی نور گفت: پرونده متخصص جراحی عمومی به اتهام دریافت وجه اضافه بر تعرفه‌های مصوب در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی نور رسیدگی شد.

او افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک، گزارش دانشگاه علوم پزشکی و نظریه کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمان اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر درج تخلف در پرونده پزشکی متخلف را به میزان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و پرداخت ۴۱۷ میلیون ریال در حق شاکی محکوم کرد.

خدادادی گفت: بازرسان دانشگاه علوم پزشکی با شکایت شاکی گزارش تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل