Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:40:06 GMT

قهرمانی زنان انگلیس در اروپا باورنکردنی است

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۲۲۵۸

قهرمانی زنان انگلیس در اروپا باورنکردنی است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی زنان انگلیس شب گذشته در دیدار فینال جام ملت‌های اروپا برابر آلمان قرار گرفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
انگلیس میزبان این رقابت‌ها بود و دیدار فینال در ورزشگاه مملو از جمعیت ویمبلی برگزار شد تا بازیکنان تیم ملی زنان این کشور این قهرمانی را در خاک خودشان و در کنار هموطنانی که برای حمایت از آنها به ورزشگاه آمده بودند جشن بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
ویگمن پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« من از شدت خوشحالی کمی صدایم گرفته است. فکر می‌کنم کاری که ما انجام دادیم باورنکردنی است. من بسیار به این تیم افتخار می‌کنم. فکر می‌کنم چند روز به زمان نیاز دارم تا دقیقا متوجه شوم که چه کار بزرگی انجام دادیم.»


او با اشاره به بازی دشوار در فینال برابر آلمان اظهار داشت:« بازی خیلی نزدیک بود اما چه اهمیتی دارد؟ ما 1-2 بردیم و قهرمان جام ملت‌های اروپا شدیم. اگر شما واقعا می‌خواهید قهرمان شوید باید هر روز از روز قبل بهتر باشید»
سرمربی تیم ملی زنان انگلیس با تمجید از سختکوشی بازیکنانش در طول این مدت اضافه کرد:« ما در طول یک سال گذشته به سختی برای رسیدن به این هدف تلاش کردیم. این اتفاقی باورنکردنی است. ما در کنار تمامی این بازیکنان این کلمات را زندگی کردیم و حالا با به دست آوردن این قهرمانی ارزشمند نتیجه آن را می‌بینیم.»

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۲۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد

مهاجم پاری سن ژرمن از آمادگی بالایی خود برای دیدار با بوروسیا دورتموند سخن به میان آورد و به هواداران تیمش قول داد که شکست در دیدار رفت را جبران کنند.

به گزارش ایسنا ، پاری سن ژرمن در حالی خود را آماده بازی برگشت برابر بوروسیا دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند که در دیدار رفت با یک گل شکست خورده است.
به نوشته لوپاریزین، ام‌باپه که امید نخست پاریسی‌ها برای درخشش در این بازی است به هواداران تیمش قول داد که راهی فینال شوند.
او گفت: می دانیم که فشار بسیار بالا است و این طبیعی است چرا که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم و رقابت در چنین مرحله‌ای بسیار سخت است. اطمینان داریم که می‌توانیم شکست دیدار رفت را جبران و راهی فینال شویم. ما به فینال صعود خواهیم کرد.
او ادامه داد: من روز سه‌شنبه با نهایت آمادگی به میدان خواهم رفت.‌ می‌خواهم بهترین بازی خود را به نمایش بگذارم و برابر هواداران خود جشن صعود به فینال را برگزار کنیم.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کریستال پالاس - منچستریونایتد؛ ترکیب رسمی
  • آمار باورنکردنی: با صلاح خیال‌تان راحت باشد!
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • ژابی آلونسو: برای رسیدن به فینال بازی بزرگی با رم داریم
  • پالما با درخشش ستاره‌های ایرانی، سلطنت خود در اروپا را تداوم بخشید
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • تحقیر رقیب در فینال: عجب قهرمانی باشکوهی!
  • دوران رویس و دورتموند باید در فینال ومبلی تمام شود!
  • مرد سال آسیا: شادی مردم ایران برایم از همه چیز مهم‌تر بود
  • ضربه احتمالی لورکوزن به برنامه‌‌های اروپایی بارسلونا