Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@23:23:11 GMT

قاب عاشقانه وریا غفوری با همسرش + عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۲۴۸۳

قاب عاشقانه وریا غفوری با همسرش + عکس

قاب عاشقانه خانواده وریا غفوری شروع فوتبال با پیکان وریا غفوری و محرومیت به‌خاطر قلیان ماشین وریا غفوری

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ ثمره ازدواج وریا غفوری و همسرش مونا اردلان یک پسر بنام رادین و یک دختر بنام بارین است.

قاب عاشقانه خانواده وریا غفوری

اخیرا عکسی از وریا غفوری همراه با خانواده اش منتشر شده است که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زندگینامه وریا غفوری

وریا غفوری، کاپیتان پیشین تیم استقلال تهران، در شهر سنندج استان کردستان متولد شد. وریا یک اسم کردی به معنی هوشیار و زرنگ است و این نام را پدرش برایش انتخاب کرده است. وریا در محله موارک آباد، پای کوه آبیدر سنندج بزرگ شده است. پدر وریا غفوری از آن جایی که خودش درس نخوانده و خیلی سختی کشیده بود، با فوتبال بازی کردن او مخالف بود و دوست داشت پسرش درس بخواند و یک شغل مناسب داشته باشد، اما عشق به فوتبال و استقلال در نهایت وریا را به دنیای فوتبال وارد کرد. وریا غفوری سابقه بازی در تیم بزرگی چون سپاهان اصفهان را نیز در کارنامه خود دارد و هم اکنون یکی از بازیکنان محبوب تیم استقلال است. وریا غفوری از فوتبالیست‌های اهل سنت ایران است.

شروع فوتبال با پیکان

وریا غفوری فوتبال را به صورت مبتدی در تیم جوانان توحید سنندج شروع کرد سپس مدتی در تیم اصناف قروه بازی کرد. وریا غفوری در سال ۱۳۸۲ در تست جوانان پیکان به تهران رفت و قبول شد اما به دلیل نداشتن خوابگاه، وریا مجبور به بازگشت به سنندج شد.

وریا غفوری و محرومیت به‌خاطر قلیان

وریا غفوری به همراه محسن مسلمان، پیش از دربی ۸۵ در آبان سال ۱۳۹۶ از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، به دلیل کشیدن قلیان تا اطلاع ثانوی محروم شدند. غفوری در مصاحبه‌ای گفته بود که تصاویر منتشر شده از او فتوشاپ است و چیزی درباره محرومیت نشنیده است.

ماشین وریا غفوری

وریا غفوری و ماشین ماشین‌هایش در فضای مجازی واکنش‌های بسیاری را در برداشته است. یک بار باشگاه استقلال به این علت که پول نقد برای پرداخت قرارداد وریا نداشت، یک دستگاه خودروی BMW ۲۰۱۸ به او داد. وریا غفوری، ملی پوش سابق تیم ملی ایران، پیش از این نیز در دیدار پرسپولیس و ملوان در سال ۹۳، آخرین خودروی تولیدی شرکت مدیران خودرو را از مدیرعامل این شرکت به عنوان یکی از پدیده‌های فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا گرفته بود.

لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر وریا غفوری اخبار حاشیه اخبار مرتبط استایل خاص سارا فرقانی در جشن تولد ۱۸ سالگی + عکس ۱۴۰۱/۵/۱۰ استقبال ویژه مردم از عادل فردوسی پور در کرج + فیلم ۱۴۰۱/۵/۱۰ گریه های حامد سلطانی برای مرگ همسرش با روضه خوانی حدادیان + فیلم ۱۴۰۱/۵/۱۰ جدایی سحر قریشی از تتلو جدی شد؟ / عکس های عجیب الهام چرخنده و همسرش ۱۴۰۱/۵/۹ پارسا پیروزفر برای اولین بار از دخترش رونمایی کرد! + فیلم ۱۴۰۱/۵/۹ ماجرای تلخ توهین به مازیار لرستانی در خیابان + فیلم ۱۴۰۱/۵/۹ آخرین ویدیو ها آسمان‌خراش ۵۳ طبقه ای استانبول ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ ۱۱:۴۰ خبیث ترین چهره واقعه کربلا چگونه کشته شد+ فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ ۱۱:۰۹ مبارزه کامل هالک ایرانی با گوریل قزاقستانی + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ ۱۰:۳۲ استقبال ویژه مردم از عادل فردوسی پور در کرج + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ ۱۰:۲۲ گریه های حامد سلطانی برای مرگ همسرش با روضه خوانی حدادیان + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ ۰۹:۴۷ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۲:۱۷ سعیدی: دولت بنا دارد زاهدی وفا را برای وزارت کار به مجلس معرفی کند ۱۲:۱۵ نتایج کنکور دکتری تخصصی اعلام شد ۱۲:۱۲ تکذیب انتصاب داماد وزیر آموزش و پرورش در صندوق ذخیره فرهنگیان ۱۲:۱۱ چگونه به کرونا مبتلا نشویم؟ ۱۱:۴۷ برنامه بازی های لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد + عکس ۱۱:۴۵ قیمت پوند امروز ۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۴۲ پیامک های تسلیت ویژه ماه محرم ۱۴۰۱ ۱۱:۴۰ آسمان‌خراش ۵۳ طبقه ای استانبول ۱۱:۳۴ قیمت درهم امروز ۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۳۰ چگونه پست های پیشنهادی اینستاگرام را مخفی کنیم؟ + عکس ۱۱:۲۷ قیمت لیر امروز ۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۱۷ کنعانی: احتمالا در آینده نزدیک شاهد دور جدیدی از مذاکرات خواهیم بود ۱۱:۱۷ بهترین هدیه برای گیمرها و موبایل گیمرها چیست ؟ ۱۱:۱۴ ضعف مچ دست خبر از بیماری هایی می دهد که فکرش را هم نمی کنید ۱۱:۱۱ بالارفتن موش از سرم بیمار در بیمارستان! + فیلم ۱۱:۱۰ آشنایی با اعمال مخصوص شب سوم محرم الحرام ۱۱:۰۹ خبیث ترین چهره واقعه کربلا چگونه کشته شد+ فیلم ۱۱:۰۶ برنج خارجی ۲۰ درصد ارزان‌تر می شود ۱۱:۰۵ قیمت یورو امروز ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۰۱ قیمت دلار امروز ۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۰:۵۹ نرخ رسمی ۱۳ ارز کاهش یافت ۱۰:۵۹ استاندار تهران: وسط معرکه سیل، مدیران استان را احضار می کنید و دنبال مقصر می گردید؟ ۱۰:۵۶ نامه ائمه جمعه به رهبری ۱۰:۴۸ ایران چهارمین مصرف کننده بزرگ گاز در جهان است ۱۰:۴۷ تست بینایی؛ شما هم جز ۷ درصدی هستید که گرگ را می بینید؟ ۱۰:۴۱ تست روانشناسی: یک مجسمه انتخاب کنید و از رازهای آینده با خبر شوید ۱۰:۳۲ مبارزه کامل هالک ایرانی با گوریل قزاقستانی + فیلم ۱۰:۳۱ دانلود نوحه و مداحی برای شب سوم محرم ۱۴۰۱ ۱۰:۳۰ مردم کدام کشورها بیشترین ملک را در دبی می خرند؟ ۱۰:۲۱ بورس به رنگ سبز کم رنگ / فشار فروش افزایش می یابد؟ ۱۰:۱۳ هر فرد چقدر از اموالش را می تواند وصیت کند؟ ۱۰:۰۱ آپارتمان های منطقه ۳ تهران چند؟ ۰۹:۵۸ قیمت بیت کوین کاهش یافت ۰۹:۵۵ ۳۷ میلیون دلار؛ هزینه قطع یک روز اینترنت در ایران ۰۹:۴۷ کاظمی قمی: کمیته‌ ای مشترک برای جلوگیری از درگیری مرزی با افغانستان تشکیل می‌شود ۰۹:۳۲ احتمال وقوع سیل در ۷ استان ۰۹:۳۰ کدام خودروها در بورس کالا عرضه می شوند؟ ۰۹:۲۳ بازار نفت تیره شد ۰۹:۱۹ طلا در شیب منفی ۰۹:۱۵ چالوس و آزادراه تهران-شمال بازگشایی شدند ۰۹:۱۰ بهترین تغذیه برای سلامت کلیه ها ۰۹:۰۶ سوالات کنکور ۱۴۰۱ لو رفته بود؟ ۰۹:۰۰ قیمت جدید ماشین لباسشویی ال جی چند؟ (جدول) ۰۸:۵۱ گربه ای که عاشق توپ بسکتبال است + فیلم ۰۸:۴۵ آبروریزی هالک ایرانی در مقابل حریف قزاق + فیلم ۰۸:۳۵ ترافیک سنگین در بزرگراه نواب و امام علی (ع) ۰۸:۰۲ ترکیب اعضای حقوقی هیات مدیره چکاوه مشخص شد ۰۷:۳۰ ۳ شب سفر هوایی به قشم چقدر هزینه دارد؟ + جدول ۰۲:۳۷ معرفی ماشین های لوکس جهان ۰۱:۰۶ کشف جنبه های پنهان شخصیت تنها با یک تست اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وریا غفوری اخبار حاشیه امروز ۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ وریا غفوری فیلم ۱۴۰۱ ۵ ۱۴۰۱ ۱۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۲۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی

آری! کلینیک تخصصی مشاوره زائرین حرم مطهر رضوی که در باب الهادی قرار دارد سال هاست به صورت رایگان به زائر و مجاور خدمت مشاوره رایگان می‌دهد و هر سال که از عمر آن گذشته، حرفه ای تر و تخصصی تر و با محوریت توجه به فرهنگ اسلامی این خدمات را ارائه می‌دهد. خبر خوش آنکه چند سالی است مشاوره حقوقی هم راه اندازی شده و این مرکز هر روز بخشی از زمانش به مشاوره حقوقی در حوزه های مختلف می‌گذرد.

تمامی خدمات مرکز مشاوره حرم مطهر رضوی رایگان است
مرکزی که تمام و کمال همه افرادی که در آن حضور دارند خادمیار محسوب می‌شوند و خدمتشان رایگان است؛ از پذیرش بگیرید تا کارشناس و مشاور و صد البته مدیر مجموعه، مهری گرامی که دکترای بالینی دارد و وقتی با او قرار ملاقات گذاشتیم به گرمی از ما استقبال کرد و بعد از سلام و علیک به بخشی از زوایای شخصیتی مان هم اشاره کرد که برایمان این نکته سنجی هایش جالب بود؛ اگرچه بیش از این هم انتظار نمی‌رفت کسی که سال هاست با مراجعین ارتباط دارد و در حوزه مشاوره و روانشناسی فعالیت می‌کند غیر این رفتار کند.

خدمت رایگان 53 مشاور
مهری گرامی، مسئول کلینیک باب الهادی مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی است در گفتگو با ما در خصوص فعالیت های این مرکز می‌گوید: این کلینیک همانند دیگر مراکز خدمات مشاوره‌ای، در حوزه های مختلف بالینی، مشاوره‌های فردی و خانوادگی، زوج درمانی، ازدواج، کودک و نوجوان، تحصیلی و شغلی به زائران و مجاوران خدمت می‌کند. همچنین در حوزه روان سنجی، تست‌های مختلف روانشناختی، گفتار درمانی و درمان‌های تکنولوژیک هم فعالیت می‌کند.

گرامی ادامه می‌دهد: کلینیک باب الهادی 53 مشاور دارد و هفت روز هفته از ساعت 7 صبح الی 19 به صورت پیوسته فعالیت دارد جز روزهای جمعه که ساعت کاری آن از ساعت 7 تا 13 است.

درباره وقت دادن و رزرو نوبت از گرامی سوال می کنم که در جواب می‌گوید: ما نوبت تلفنی نداریم و افراد باید به صورت حضوری مراجعه کنند چون تلاشمان بر این است که به افرادی که به حرم مطهر رضوی رفت و آمد دارند خدمت داده شود و در کمترین زمان ممکن حتی الامکان تا زمانی که زائر در مشهد است نوبت دهی انجام شود. مجاوران نیز به همین گونه است اما ملاحظاتی که برای نوبت دادن زائران داریم بیشتر است چون ممکن است زائری چند ساعت قبل از رفتنش به اینجا مراجعه کند لذا ما تلاشمان را می کنیم وقت مشاوره برای او در نظر بگیریم.

گرامی تاکید می‌کند وقت هایی که ما به مراجعان می‌دهیم تک جلسه‌ای است و اگر فردی نیاز به ادامه مشاوره داشته باشد او را به شعبه‌های دیگر مرکز مشاوره آستان قدس در سطح شهر ارجاع می‌دهیم که آن مراکز هزینه دارد و طبق تعرفه سازمان نظام روانشناسی محاسبه می‌شود.

خادمیاران مشاور مشهدی و کشوری
کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی به صورت خادمیاری اداره می‌شود و تمامی افراد به عبارتی خادم حرم مطهر رضوی هستند. اینها را گرامی می‌گوید و ادامه می‌دهد: ذیل بخش خادمیاری، کلینیک در دیگر مراکز استان و سطح کشور نیز نمایندگانی دارد. اگر مراجعی به اینجا بیاید و نیاز به ادامه جلسات مشاوره داشته باشد شماره او به دبیر کانون خادمیاران مشاور استانش داده می‌شود تا از طریق آنها پیگیری شود.

یکی دیگر از خدمات جدید که مورد استقبال قرار گرفته خدمت مشاوره حقوقی به صورت خادمیاری است که هر روز هفته وجود دارد و این افراد وکلای مشهدی هستند؛ اما روزهای پنجشنبه ساعت 9 تا 13 مشاوره حقوقی خادمیاران استانی به طور ویژه برگزار می‌شود که بیشتر آنها از جمله قضات و روسای دادگستری سراسر کشور هستند تا زائران مختلف از حضور آنها بهره مند شوند. این افراد ذیل خادمیاران آستان قدس رضوی قرار دارند که با توجه به حرفه و تخصص خود در این مرکز خدمت رسانی می کنند.

مشاورانی که پشت میزهای خدمت، گوش شنوایی برای زائران بودند
کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی صرفا در همان محل باب الهادی خلاصه نمیشود و تلاش کرده خدمت خود را در حرم توسعه دهد اگرچه با موانع اداری روبرو می‌شود و به گفته مدیر کلینیک، دوست دارد این مرکز را در جای جای حرم مطهر رضوی همچون دفاتر پاسخگویی به مسائل شرعی گسترش دهد.
در روزهای شلوغ حرم مطهر رضوی که زائران بیشتری گرد این حریم جمع می‌شوند مانند ماه مبارک رمضانی که گذشت و با تعطیلات نوروزی همزمان بود این کلینیک میزهای خدمت مشاوره‌ای را در دارالحجه و رواق کتاب راه اندازی کرد و شب های ماه مبارک طرح افطار تا سحر را برگزار کردند که از سوی خادمیاران مشاور استقبال خوبی صورت گرفت و هر شب تا ساعت 10 شب، گوش شنوای حال دل زائران و مجاوران بودند.

پذیرش 10 هزار مراجعه کننده در سال 1402
گرامی به آماری که جلوی رویش قرار دارد نگاهی می‌اندازد و می‌گوید: ما روزانه به طور میانگین 40 نفر را پذیرش می‌کنیم و سال 1402 نیز به حدود 10 هزار و 406 زائر و مجاور خدمات مشاوره ای و حقوقی داده‌ایم که از این میان حدود 4 هزار نفر زائر و 6 هزار نفر مجاور بودند؛ همچنین 3 هزار و 723 نفر مراجعه کننده آقا و 6 هزار و 683 نفر هم خانم داشتیم. 
در طرح میز خدمت نیز که امسال در ایام ماه مبارک داشتیم میزان پذیرش به صورت روزانه تا 90 نفر افزایش پیدا کرده بود که نشان دهنده استقبال مراجعان است و ما هم از اینکه کمکی به حال خوب افراد می‌کنیم خوشحالیم. علاوه بر مشاوره فردی، مشاوره‌های گروهی با موضوعات تربیتی و فرزندپروری، وسواس، ازدواج و مشاوره پیش از ازدواج نیز از دیگر خدمات کلینیک مشاوره آستان قدس است که سال گذشته50 جلسه با حضور 660 مراجع را برگزار کردیم.

پناه دوم زائران اینجاست
اینکه نگاه زائر و مجاور به کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی جور دیگری است و نگاه امنی دارند در برخورد مراجعان و درخواست هایشان کاملا مشخص است. اینجا هم نوجوان 15، 16 ساله برای مشاوره تحصیلی مراجعه می‌کند؛ هم پیرمرد 60 ساله ای که در کهنسالی چراهای زیادی پیش رویش دارد، هم مردان و زنان میانسالی که با مشکلات خانوادگی دست و پنجه نرم می‌کنند و آمده‌اند اینجا تا راهی برای چاهی که در آن افتاده اند بیابند. مشاوران نیز قبل از شروع کار خود، خود را به صاحب این حریم می‌سپارند و از آقا مدد می‌گیرند تا بهترین خدمت را در زمانی که دارند به زائر ارائه دهند. اینجا قبل از آنکه روابط در اتاق درمان نقش مشاور و مراجع دیده شود، خادمیار و زائر و مجاورانی حضور دارند که یک نقطه اشتراک آنها را به هم وصل کرده است و آن هم وجود مقدس امام مهربانی هاست.

گرامی می‌گوید: بارها به چشم خود دیده ام زائری که مستاصل و از همه جا مانده و رانده شده، به اذن امام پایش به این مرکز باز شده و تنها دنبال سوسوی امیدی برای ادامه زندگی بوده است و بعد از 45 دقیقه گفتگو با مشاور، با لبی خندان اتاق را ترک کرده است و این برای ما که در این حریم خدمت می‌کنیم لذتی وصف ناشدنی است.

خانم گرامی، مدیر کلینیک مشاوره آستان قدس فهمیده کجا ایستاده است و می‌گوید: می‌دانم و باور دارم هر زائری که پا به این حریم می‌گذارد دردی در درون خود احساس کرده است و دلش می‌خواهد با امام و درد دل کند تا سبک شود. 
به گمان من زائر بعد از آنکه حال دلش را به حال این حریم گره می‌زند باز هم نیاز دارد تا خاطرش هم راحت شود و اینجا دومین پناهگاه امن زائر است که خب! حالا بیاید با مشاوری که می‌تواند او را در زندگی به صورت اصولی و تخصصی راهنمایی کند هم کلام شود و از دانسته های مشاور استفاده کند.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز‌های منفی شاخص کل بورس
  • معلمان مشق عشق را در مکتب‌خانه‌ها تدریس می‌کنند
  • خواننده تیتراژ «رستگاری» کنسرت می‌دهد/ انتشار چند تک آهنگ عاشقانه
  • (ویدئو) سکانس بامزه‌ای که از «بمب یک عاشقانه» وایرال شد
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • تبریک عاشقانه به مناسبت تولد بهرام رادان + عکس
  • رابطه عاشقانه به خون کشیده شد / قتل هولناک زن جوان با ضربات چاقو
  • نقد کتاب مویه های آمو
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد