Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا قندهاری روز دوشنبه در نشست خبری که به مناسبت سالروز تأسیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محل فرمانداری شاهرود برگزار شد، افزود: این قرارگاه تبلیغی با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب در راستای جلوگیری از موازی‌کاری و بخشی عمل کردن دستگاه‌های اجرایی و نهادها در برگزاری برنامه‌های مناسبتی ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انتصاب حجت الاسلام محمد حسین موسی پور به عنوان رییس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، ابراز داشت: متمرکز کردن، هم افزایی و یکپارچگی تمامی فعالیت‌های تبلیغی در دستور کار است.

قندهاری به راهبردهای جدید ابلاغی این شورا اشاره کرد و اظهار داشت: از مسوولان استان، شهرستان و دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود تا با همکاری و مساعدت لازم در تحقق این راهبردها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را یاری کنند.

به گفته وی، در برنامه‌های جدید ابلاغی فعال کردن مسجدها و برگزاری مناسبت‌های مذهبی در دستور کار این شورا قرار گرفته است.     

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان ادامه داد: این نهاد برنامه‌ریزی، هماهنگی، سیاست‌گذاری، نظارت در اجرای آیین‌های رسمی و مناسبات‌های عمومی و همچنین فراهم‌سازی حضور مردم در صحنه‌های بزرگ دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه در نشست‌های این شورا از نظرات و پیشنهادات نخبگان، خبرنگاران و کارشناسان حوزه فرهنگی به منظور برگزاری هر چه بهتر برنامه‌ها استفاده می‌شود، افزود: حضور دانشجویان، جوانان و خواهران در نشست‌های این شورا در دستور کار است.

قندهاری به نقش موثر این شورا در سرکوب آشوب و فتنه سال ۷۸ و ۸۸ اشاره کرد و گفت: اگر نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نبود این فتنه‌ها ضربات سنگینی به نظام وارد می‌کردند این در حالی است که با فراخوان شورا در روز نهم دی فتنه دشمنان نظام سرکوب شد.

فرماندار شاهرود هم در این نشست گفت: تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ۱۲ مردادماه سال ۵۹ با هدف انسجام بخشی بین مردم از تدابیر هوشمندانه و بسیار ارزشمند امام خمینی (ره) بود. 

ابوطالب جلالی با بیان اینکه اکنون این شورا پس از عبور از فراز و نشیب‌ها به تجربه بالایی دست یافته است، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اکنون توانسته است از جنبه یادآوری و همچنین فراخوان برای نسل جدید کارهای ارزشمندی انجام دهد و مأموریت‌های خود را به صورت عالی پیش ببرد.

وی با بیان اینکه حاکمیت باید از این نهاد حمایت کند، ابراز داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در فراخوان‌های  عمومی، بازگویی صدای مردم و انقلاب، گنجینه انقلاب بوده و در پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب نقش به سزایی ایفا می‌کند.

فرماندار شاهرود ادامه داد: باید از این نهاد در راستای تحقق گام دوم انقلاب حمایت شود تا نتایج بهتری حاصل شود.

جلالی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مردمی‌ترین نهاد کشوری است، اظهار داشت: در راستای برگزاری برنامه‌های مناسبتی  باید کارها بین نهادها و دستگاه‌های اجرایی از جمله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و شورای هماهنگی تقسیم شود تا به اهداف اصلی که همانا انسجام بخشی و انتقال پیام مردم به جوانان است به درستی انجام شود.   

به گفته وی، همه مکلف هستیم تا از دستاوردهای انقلاب مراقبت کرده و به نسل بعد انتقال دهیم.

برچسب‌ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انقلاب اسلامی ایران شاهرود امام خمینی سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انقلاب اسلامی ایران شاهرود شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انقلاب اسلامی ایران شاهرود امام خمینی سازمان تبلیغات اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دستور کار برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری بیمه شورای روستایی در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  دبیری رییس شورای عالی استان‌ها در همایش بزرگداشت روز شورا در سمنان گفت: مسائل رفاهی و بیمه شورای روستایی در دستور کار قرار دارد و پیگیری می‌شود.
دبیری با اشاره به پیگیری اجرای طرح مدیریت یکپارچه شهری  افزود: با اقدامات برنامه ریزی شده و در حال اجرا، تمامی سازمان‌های خدماتی زیر نظر شهرداری و شورا قرار می‌گیرند.
استاندار سمنان در این همایش، با بیان اینکه سفر به روستا‌ها و مناطق کم برخوردار استان به منظور رسیدگی به مطالبات مردمی انجام شده است گفت: در این راستا از ۷۵۶ مصوبه ۵۶۵ اجرا و انجام شده است.
هاشمی ضمن بیان اینکه بودجه حوزه دهیاری به ۳۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ افزایش یافت، افزود: از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده هزار و ۷۰ میلیارد تومان به شهرداری‌ها و ۳۱۰ میلیارد تومان دهیاری‌ها در سال ۱۴۰۳ پرداخت شده است.
استاندار سمنان با اشاره به کمبود اب در استان تصریح کرد: انشعابات غیر مجاز و جداسازی ابیاری فضای سبز از آب شرب و مدیریت تنش ابی  پیگیری شود.
در این همایش روسا و اعضای شورای شهر روستا و شهر استان سمنان به ارائه گزارش عملکرد و مطالبات خود پرداختند هم چنین در پایان این مراسم از شورا‌های برتر استان در بخش روستا و شهری استان تجلیل شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • پیگیری بیمه شورای روستایی در کشور
  • دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد