Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سپاه با اشاره به قدردانی سرلشکر سلامی از پیشتازی یگان های سپاه در خدمت صادقانه ، مجاهدانه و خلاقانه به هموطنان زلزله‌زده هرمزگان گفت: خلاقیت و نوآوری در خدمت رسانی به مردم در حوادث و بلایای طبیعی راهبرد قطعی سپاه است.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از سپاه نیوز؛ در پی اتمام عملیات امداد و خدمت رسانی سپاه به زلزله زدگان هرمزگان ، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از همت جهادی و خلاقیت و نوآوری های یگان های سپاه در سرعت بخشی خدمات و تامین نیازهای اساسی مردم آسیب دیده از زلزله در منطقه سایه خوش استان هرمزگان قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار شریف با اعلام این خبر افزود: در پی زلزله اخیر استان هرمزگان به دستور سرلشکر سلامی یگان‌های نیروی دریایی سپاه، سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان و قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه ساعتی پس از وقوع زلزله با سازماندهی و گسیل ظرفیت‌های خود به صحنه امداد، نجات و خدمت رسانی به مردم زلزله‌زده سایه خوش بندرلنگه شتافتند .

سخنگوی سپاه تامین نیازهای ضروری و اساسی مردم زلزله‌زده بویژه جابجایی و اسکان موقت را از دغدغه هایی دانست که بحمدالله در حادثه اخیر با سرعت و خلاقیت مجموعه آماد و پشتیبانی سپاه در ساخت و تولید کانکس های مسکونی با فناوری جدید و مجاهدت نیروهای حاضر در صحنه مرتفع شد.

شریف در تشریح خلاقیت و نوآوری به کار گرفته شده در کمک رسانی به حادثه دیدگان زلزله سایه خوش بندرلنگه گفت : تولید ،تامین، ارسال ،استقرار ، نصب ، آماده سازی و آغاز تحویل ۴۸۹ کانکس مسکونی ۱۵ متری مجهز به سامانه سرمایشی به مردم زلزله زده در کمتر از ۴۸ ساعت پس از وقوع زلزله، حکایت از تحول در فرایند خدمت رسانی های مردمی کشور در شرایط بحران و سختی ها دارد.
سخنگوی سپاه خاطرنشان کرد: در گذشته ارسال کانکس به مناطق زلزله زده به رغم تلاش‌های مجاهدانه و مجدانه نیروهای پشتیبانی و امدادی به دلیل حجم بالای سازه ها ، عملیات انتقال به کندی صورت می پذیرفت و هر کانکس معمولاً با یک دستگاه تریلی و طی زمان قابل توجه به مناطق مورد نظر می رسید، اما در ماجرای اخیر با به کارگیری خلاقیت و نوآوری و فناوری‌های جدید در ساخت کانکس های تاشو سرعت و سهولت و ارسال کانکس ها و عملیات آماده سازی و نصب برای بهره‌برداری و اسکان آن هم در ۲۰ دقیقه را به گونه‌ای منحصر به فرد رقم زد که آثار آن در بهبود و تسریع فرایند خدمت رسانی و نیز کاهش دغدغه مردم و رضایت آنان ملموس و قابل مشاهده بود.

شریف با اشاره به قدردانی فرمانده کل سپاه از اهتمام معاونت آماد و پشتیبانی سپاه در ساخت و تامین کانکس های تاشو و همچنین فرماندهان نیروی دریایی سپاه قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه و سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در اجرای ماموریت های امدادی و خدمت رسانی گفت: فرمانده کل سپاه با تبریک این دستاورد مبارک و ارزشمند و تلاش های شبانه روزی یگان های فعال در صحنه ؛ به آحاد ملت ایران اطمینان داد، تداوم تفکر و اندیشه در خلق ابتکارات و نوآوری ها برای مواجهه موفق با حوادث مشابه و محتمل پیشرو و ارتقای سرعت، دقت و کیفیت عملیات و خدمات مربوط به امدادرسانی به هموطنان عزیز در بلایای طبیعی مانند آنچه که برای اولین بار با ساخت کانکس های تاشو توسط سپاه رقم خورد، برای پاسداران انقلاب و نهاد مردمی سپاه یک اصل و راهبرد قطعی و غفلت ناپذیر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران ، سیل تابستانی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران سیل تابستانی فرمانده کل سپاه خلاقیت و نوآوری استان هرمزگان خدمت رسانی زلزله زده کانکس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۲۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛  فرماندار شهرستان فریدن گفت: بار مسئولیت خدمت رسانی در شهر و بویژه روستا‌ها برعهده شوراهاست که باید با اتحاد و همدلی بین همه دستگاه‌های اداری و اجرایی، مشکلات و معضلات شهرستان را برطرف سازیم.
عزیزالله عباسی بااشاره به قرارگیری ۲۸ روستا و دو شهر داران و دامنه در سطح شهرستان فریدن افزود: در سطح شهر و روستا‌های فریدن در مجموع ۱۰۶ نفر شورا مسئولیت خدمت رسانی را برعهده دارند که به مناسبت روز شورا در محل امامزادگان شهر زیارتی دامنه گردهم آمدند.

دیگر خبرها

  • محسن دلکرمی سرپرست شهرداری تیران شد
  • نوآوری و خلاقیت لازمه عبور از بحران‌های اقتصادی
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • خلاقیت؛ موتور رشد شهرها
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • گرمایش جهانی چگونه بر وقوع بلایای طبیعی تاثیر می‌گذارد؟