Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان بهار گفت: با توجه به پیش‌بینی بروز سیل، کارگران فصلی که در بستر رودخانه‌های این شهرستان اسکان داشتند به منطقه‌ای امن منتقل شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهار، با توجه به احتمال بارش‌های شدید و رگباری و خطر بروز سیل و سیلاب، فرماندار شهرستان بهار دستور جا‌به‌جایی کارگران فصلی که به همراه خانواده‌هایشان در بستر رودخانه‌ها ساکن هستند را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روح‌الله نباتی صبح امروز از محل اسکان خانواده‌های گارگران فصلی که از شهر های غربی کشور در فصل برداشت سیب‌زمینی به شهرستان بهار مهاجرت می‌کنند بازدید کرد‌.

وی در جریان دیدار و گفت‌وگو با چند نفر از اعضای این خانواده‌ها، اظهار داشت: با توجه به  شرایط جوی نامناسب و بارندگی‌های اخیر که سبب جاری شدن سیل در رودخانه‌ها شده، جابجایی چادرهای اقامتی محل اسکان کارگران فصلی ضروری است.

فرماندار بهار با تاکید بر اینکه برای اسکان این خانواده‌ها مکان مناسبی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: وجود امنیت و مجهز بودن به خدمات اولیه از جمله آب شرب و سرویس بهداشتی از موارد مهم این مکان است.

نباتی با بیان اینکه شهرستان بهار در زمینه تولید محصولات کشاورزی و سیب‌زمینی عملکرد موفقی دارد، اظهار داشت: هر ساله برای برداشت محصولات کشاورزی، کارگران فصلی همراه با خانواده خود به این شهرستان مهاجرت می‌کنند.

وی افزود: این کارگران با جمعیتی بالغ بر سه هزار و 500 نفر از شهرهای غربی به شهرستان بهار مهاجرت کرده و در رودخانه حاشیه شهر بهار، حد فاصل شهر صالح آباد تا بهار، در چادر ساکن و مستقر می‌شوند.

اعتبار آبرسانی به شهر همدان از سدتالوار در سفر رئیس جمهوری تصویب شددندان‌ساز 23 ساله قلابی در همدان دستگیر شد

فرماندار بهار گفت: جا‌به‌جایی کارگران با هدف حفظ ایمنی و سلامت آن‌ها و جلوگیری از بروز هرگونه خسارت ناشی از طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیل، انجام می‌شود. 

انتهای پیام/743/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان بهار کارگران فصلی رودخانه ها خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۲۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق

اداره خودمختار کُردها در شمال و شرق سوریه با هماهنگی پارلمان عراق، ۱۹۱ خانواده آواره عراقی ساکن اردوگاه الهول سوریه را از این اردوگاه به عراق بازگرداند.

به گزارش ایسنا، اداره خودمختار کُردها در شمال و شرق سوریه با هماهنگی پارلمان عراق ۱۹۱خانواده آواره عراقی ساکن اردوگاه الهول روز یکشنبه این اردوگاه را ترک کرده و به عراق برگشتند.

به گزارش کردپرس، از ابتدای سال  میلادی جاری، این دومین دسته از آوارگان عراقی ساکن اردوگاه الهول واقع در شمال سوریه هستند که به عراق باز می‌گردند.

اردوگاه الهول در مسافت حدود ۱۰ کیلومتری مرزهای عراق واقع شده است. این اردوگاه که در استان الحسکه در شمال شرقی سوریه قرار دارد بیش از ۵۷ هزار تن را در خود جای داده که بیشتر آنها از اعضای خانواده گروه تروریستی داعش هستند.

اردوگاه الهول سوریه به ویژه با حضور تعداد زیادی از خانواده‌های داعشی با تابعیت‌های مختلف، عامل نگرانی کشورهای منطقه عربی است.

طی ماه‌های گذشته، قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق، سلسله نشست‌هایی با سفرای کشورهای خارجی و عربی در بغداد برگزار کرد و در آن از آنها خواست تا اتباع خود را از داخل این اردوگاه بازگردانند.

وی این اردوگاه را یک بمب ساعتی توصیف کرده و گفته است: بیش از ۲۰ هزار نفر از ساکنان اردوگاه الهول زیر ۱۸ سال دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • رفع تصرف ۵۵ هکتار از بستر زرینه‌رود
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • (ویدئو) طغیان شدید رودخانه‌های فصلی در امارات بعد از بارش سنگین امروز صبح
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • علائم آلرژی فصلی را بشناسید + موادغذایی آلژی‌زاراهکار درمان خانگی
  • خودنمایی آبشار فصلی در دل طبیعت روستای جنگل علی بهاباد + فیلم
  • چرا شروع فصل بهار برای افراد آلرژی ایجاد می‌کند؟
  • خروش آبشار فصلی بر اثر بارش‌های اخیر در منطقه کیش انجیرو روستای گوجر + فیلم