Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان جلسه ستاد شئونات مذهبی شهرستان کرمان به ریاست علی سلاجقه معاون سیاسی فرماندار و حضور نمایندگان هیئت های مذهبی، مداحان و برخی نهادهای مرتبط در فرمانداری کرمان برگزار شد.

علی .سلاجقه ضمن تاکید بر لزوم رعایت ضوابط و شئونات اسلامی در عزاداریهای ماه محرم ،افزود: تا کنون به لطف پروردگار مشکلی در این زمینه نداشته ایم، حفظ انسجام و هماهنگی هیئت های مذهبی و متولیان امر می تواند به گسترش صحیح فرهنگ عاشورایی بینجامد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کرمان با اشاره به شیوع مجدد ویروس کرونا ابراز داشت: تاکید ما بر تکمیل واکسیناسیون شهروندان است، مانند گذشته هیئت های مذهبی بایستی نسبت به رعایت دستورالمل های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک و محلول ضد عفونی کننده اقدام و ترجیحا مراسمات در فضای باز برگزار گردد .
وی اضافه کرد: درصورت لزوم برگزاری مراسم در فضای بسته، جمعیت حاضر در سالن بایستی نهایتا 30 درصد ظرفیت کل سالن باشد و حداکثر زمان برگزاری نیز 2 ساعت می باشد، پذیرایی ها نیز تا حد امکان باید به صورت بسته بندی با رعایت نکات بهداشتی تهیه و توزیع شود.
علی سلاجقه با قدردانی از نیروی انتظامی، سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز بهداشت،  اوقاف و امور خیریه و تمامی متولیان، هیئتی های مذهبی و دست اندرکاران برگزاری مراسمات اظهار داشت: نیروی انتظامی برحسب وظیفه قانونی ضمن تأمین امنیت نسبت به رعایت نظم در مراسمات اقدام لازم را انجام می دهد .
وی با تأکید بر همکاری مسئولین هیئت های مذهبی با نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت تصریح کرد: پلیس همواره همراه و در کنار مردم است و با متخلفین و برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد قانونی خواهد کرد .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هیئت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۲۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان

آیین اختتامیه مرحله دانشگاهی سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو مراسم اختتامیه سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان و با حضور سید محمدحسینی پور قاری بین‌المللی و نفر اول مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، برگزار شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید باهنر کرمان ضمن قدردانی از حضور پرشور دانشگاهیان در این جلسه نورانی گفت: هرچه در این محافل و مجالس قرآنی شرکت کنیم قطعاً برکات و نور قرآن، بیشتر در زندگی ما جاری و ساری می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن عسکری ضمن اشاره به آیه ۳۰ سوره فرقان که می‌فرماید: اتخذوا هذا القرآن مهجورا (قرآن را مهجور کردند) افزود: باید تلاش کنیم با قرآن مانوس شویم و آنگاه درک خواهیم کرد که خداوند برای زندگی زیبا دستورالعمل‌هایی داده است که اگر به آن عمل کنیم زندگی ما معنا پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: بسیار ساده و راحت می‌توان با قرآن ارتباط گرفت و در ترجمه آیات تعمل کرد و بعد می‌فهمیم که چه گنجینه بزرگی را خداوند دراختیار ما قرار داده است که برای تمام نیاز‌ها و سؤالات ما پاسخ‌هایی روشن دارد.

گفتنی است: آیین اختتامیه سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور با اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی و نغمات دینی، اجرای گروه بین‌المللی هم آوایی پیامبر اعظم (ص) و قرعه‌کشی و اهدای جوایز ارزنده به حاضرین همراه بود و در پایان نتایج سی و هشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه شهید باهنر کرمان اعلام و از برگزیدگان مرحله دانشگاهی این دوره از مسابقات تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است