Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:27:20 GMT

هادی العامری همگان را به درایت و خویشتنداری دعوت کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۲۸۸۲

هادی العامری همگان را به درایت و خویشتنداری دعوت کرد

به گزارش ایرنا به نقل از میدل ایست نیوز، «هادی العامری» رئیس ائتلاف فتح در پارلمان عراق در بیانیه ای گفت: در شرایط تنش رسانه ای از طریق بیانیه های متقابل که خواستار تظاهرات مردمی می شود و ممکن است از کنترل خارج شده و منجر به خشونت شود، مخلصانه از برادران در جریان صدر و چارچوب هماهنگی می خواهم عقل و حکمت را پیشه و خویشتن داری کنند و منافع کشور و مردم را اولویت دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

العامری افزود: دو طرف از طریق گفت وگوی جدی و سازنده برای رسیدن به راه حل هایی برای اختلافات فیمابین تلاش کنند.

رئیس ائتلاف فتح در ادامه تصریح کرد: خون مردم عراق برای همه عزیز است و ملت عزیز عراق تا به امروز خون بسیاری فدا کرده است؛ خون ریزی بس است و توجه به خون مردم عراق امانتی بر عهده همگان است و مسئولیت ریخته شدن آن نیز با همه است.

هادی العامری، پیش از این نیز مقتدی صدر، رهبر جریان صدر را به گفت وگوی جدی با چارچوب هماهنگی برای خروج از بحران سیاسی عراق فراخوانده بود.

وی در بیانیه ای گفته بود: مخلصانه برادر عزیزمان مقتدی صدر را به گفت وگوی جدی با برادران در چارچوب هماهنگی برای ایجاد راه حلی برای رفع بن بست سیاسی کشور و یافتن راه حل های ممکن با هدف جلوگیری از خطرات احتمالی برای کشور و مردم فرا می خوانم.

تجمع طرفداران جریان صدر در بغداد و ورود آنها به پارلمان عراق برای دومین بار در چهار روز گذشته باعث شده که سایر جریان های سیاسی و مسئولان این کشور طی روزهای اخیر موضعگیری کرده و با توجه به حساسیت شرایط عراق خواهان خویشتنداری و حل و فصل اختلافات از طریق گفت وگو شده، بر لزوم حفاظت از نهادهای قانونی این کشور تاکید کرده و از مقتدا صدر خواستند تا با چارچوب هماهنگی وارد گفت و گو شود.

برچسب‌ها هادی العامری مقتدی صدر عراق بغداد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هادی العامری مقتدی صدر عراق هادی العامری مقتدی صدر عراق بغداد چارچوب هماهنگی هادی العامری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۲۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور در چارچوب اعتقاد و بصیرت جاری شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قاسم رضایی، در آیین تجلیل از استادان مدرسان و گروه های علمی برتر فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: آموزش یکی از ارکان اصلی امنیت داخلی و مولفه مؤثر در روابط بین‌الملل است

وی با عنوان این مطلب که معلمی در تعریف کتابت نمی‌گنجد، افزود: بعید می‌دانم در مجموعه بزرگ‌انتظامی کسی نقش معلمی نداشته باشد. در مجموعه انتظامی چون سازمان انسان محور با انسان ها سر و کار دارد.

سردار رضایی ادامه داد: در مجوعه انتظامی آموزش و تعلیم و تربیت یک مسئله بسیار جدی است تعامل با جامعه نیازمند آموزش در بحث های اخلاقی مدیریتی رفتاری و…، است.

وی گفت: هفت شاخص است که باید همیشه مورد برسی قرار بگیرد که عبارت از اعتقاد، احکام‌، اخلاق، بصیرت، مهارت، تخصص و مدیریت، است.

جانشین فرمانده انتظامی کشور افزود: هر مهارتی فرد داشته باشد اما اعتماد نداشته باشد آسیب پذیر می‌شود. در چارچوب احکام الهی باید کامل اشرافیت داشته باشیم. اخلاق داشتن یکی از ویژگی های مهمی است که نمونه آن حاج قاسم سلیمانی که با اخلاقی که داشتند در دل های مردم جای گرفتند.

سردار رضایی ادامه داد: مورد بعدی بصیرت مجموعه انتظامی است که طرح نور در چارچوب اعتقاد و بصیرت جاری شده است و بیش از ۳۰ دستگاه در نهی از منکر جامعه نقش دارند؛ امروز افتخار سازمان مقدس انتظامی این است که با بصیرت و اعتقاد در صحنه حاضر شده و فرمان الهی را بر اساس قانون در کشور اجرا می‌کند.

کد خبر 6093890

دیگر خبرها

  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • دعوت خانواده شهدا از مردم برای شرکت دراجتماع مردمی درگلستان شهدا
  • طرح نور در چارچوب اعتقاد و بصیرت جاری شده است
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • پاکستان بر عزم خود برای اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید دارد
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • فیلم/ تقدیر مردم غزه از مقاومت عراق
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان