Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@07:45:34 GMT

خرید انواع تجهیزات کابینت در مدل‌ها و قیمت‌های متنوع

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۳۱۵۱

خرید انواع تجهیزات کابینت در مدل‌ها و قیمت‌های متنوع

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، آشپزخانه قلب هر خانه‌ای است و قلب هر آشپزخانه‌ای، کابینت‌های آن است! اما آیا تا به حال به این مسئله فکر کرده بودید که کابینت‌ها، تا چه حد به تجهیزات مختلف نیاز دارند؟

مثلاً احتمالاً با این مشکل مواجه شده‌اید که درب‌های کابینت، بعد از مدتی دیگر به درستی بسته نمی‌شوند یا اهرم‌های آنها خراب شده است و دیگر باز نمی‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چنین مواقعی است که باید به فکر خرید تجهیزات کابینتی باشید.

حالا باید بدانید که این تجهیزات ممکن است صرفاً تعدادی اهرم، لولا یا پیچ باشند یا اینکه تجهیزات جذاب‌تری مثل نظم دهنده‌های داخل کابینتی یا اکسسوری آن باشند.

در این مطلب می‌خواهیم راجع به انواع تجهیزات کابینت صحبت کنیم و بهترین مکان برای خرید این اقلام را به شما معرفی کنیم.

انواع تجهیزات کابینت

همان طور که اشاره کردیم تجهیزات کابینت می‌توانند انواع و اقسام زیادی داشته باشند. اما به طور کلی دسته بندی آنها شامل موارد زیر است:

دستگیره‌های کابینت

یراق آلات کابینت

نظم دهنده‌های کابینت

حال به شکل خلاصه، هر یک از این موارد را بررسی می‌کنیم.

دستگیره‌های کابینت

این دستگیره‌ها می‌توانند جذابیت کابینت‌ها را افزایش دهند و زیبایی خاصی به دکوراسیون آشپزخانه ببخشند. این دستگیره‌ها را از جنس‌های مختلفی مثل فلز، چوب، برنج و … می‌سازند.

همچنین طرح و سبک آنها نیز بسیار متفاوت است. دستگیره‌های کلاسیک، سنتی، فلزی، استیل و...

هر یک از این دستگیره‌ها ممکن است در دکوراسیون خاصی استفاده شوند. مثلاً نوع خاصی از دستگیره‌های کابینتی وجود دارد که به شکل مخفی کار می‌شوند و معمولاً در خانه‌هایی که استایل مدرن دارند، به کار می‌رود. این دستگیره‌ها اخیراً محبوبیت خیلی زیادی پیدا کرده‌اند و در هر خانه‌ای استفاده می‌شوند.

یراق آلات کابینت

این یراق آلات نیز شامل تعداد زیادی وسیله و ابزار است که در یک بخش از کابینت به کار می‌روند:

لولای کابینت

یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر کابینتی، لولای آن است. کار لولا این است که درب کابینت را به بدنه آن وصل کرده و موجبات باز و بسته شدن آن را فراهم آورد. این لولاها را می‌تواند از جنس‌های مختلف تهیه کرد اما بهتر است به سراغ جنس‌های باکیفیت و مستحکم آن بروید. خرید لولای کابینت را جدی بگیرید چرا که بخش زیادی از مشکلات احتمالی کابینت‌ها، به دلیل ایجاد مشکل در لولا است.

ریل کابینت

حتماً شما هم کمد یا کابینت‌هایی را دیده‌اید که به جای باز شدن به سمت جلو، به طرفین باز و بسته می‌شوند. در واقع دلیل اصلی حرکت آنها به طرفین، یک ریل است که در پایین کابینت کار شده است. این ریل‌ها را فقط در کابینت استفاده نمی‌کنند. بلکه ریل کمد دیواری نیز کاربردهای زیادی دارد و برای کمد دیواری به کار می‌رود.

پایه کابینت

اگر به کابینت‌های پایینی نگاهی بندازید، متوجه خواهید شد که روی پایه‌های کوچکی استوار شده‌اند که معمولاً از جنس چوب، فلز یا حتی پلاستیک هستند. کارکرد اصلی این پایه‌ها این است که حد فاصلی میان زمین و کابینت ایجاد کنند. به این ترتیب از نفوذ رطوبت و عوامل دیگر به داخل کابینت جلوگیری به عمل می‌آورند.

نظم دهنده‌های داخل کابینتی

یکی دیگر از تجهیزات مهم کابینت‌ها، نظم دهنده‌ها هستند که تنوع گسترده‌ای دارند و تقریباً در تمام کابینت‌ها می‌توان آنها را به کار برد:

جای قاشق و چنگال

یکی از مهم‌ترین نظم دهنده‌هایی که معمولاً هم در کشور استفاده می‌شود، جا قاشق چنگالی است. این تجهیزات معمولاً به شکل سبدی است که داخل کشور قرار می‌گیرد و جای مخصوصی برای قاشق‌ها، چنگال‌ها، ملاقه‌ها و کفگیرها دارد. محیط کشوهای کابینتی معمولاً بسیار آشفته و بی نظم است اما با وجود یک نظم دهنده مثل جای قاشق و چنگال، می‌توان به راحتی نظم خوبی به این محیط بخشید.

آبچکان

یکی دیگر از وسایل مهم هر آشپزخانه‌ای، آبچکان ها هستند که معمولاً در بالای سینک ظرفشویی نصب می‌شوند. این آبچکان ها را می‌توان در انواع مختلفی تهیه کرد. مثلاً یکی از انواع آبچکان ها را می‌توان روی سینک ظرفشویی نصب کرد. برخی از آنها که مخصوص قرار دادن قاشق و چنگال هستند، آویزان می‌شوند یا کنج آشپزخانه قرار می‌گیرد. اما رایج‌ترین شکل آبچکان ها، همان‌هایی هستند که در بالای سینک نصب می‌شوند. جنس این آبچکان ها معمولاً از استیل یا آهن است. مهم‌ترین نکته در مورد این آبچکان ها، این است که باید ضدآب و ضد زنگ باشند. همچنین باید جای کافی برای ظروف بزرگ و قابلمه‌ها داشته باشند.

سبد سوپرمارکتی

زمانی که خریدهای سوپرمارکتی تان را انجام می‌دهید، آنها را در کجا می‌گذارید؟ تمام آنها را که نمی‌توان در یخچال قرار داد. این جاست که داشتن یک سبد سوپرمارکتی می‌تواند حسابی به کارتان بیاید. این سبدها، روی درب یا داخل کابینت نصب می‌شوند و جای بسیار مناسبی برای خریدهای سوپرمارکتی مثل کنسروها و … هستند.

پریز تو کار

یکی دیگر از اکسسوری آشپزخانه که اهمیت خیلی زیادی دارد، پریز توکار کابینت است. همان طور که می‌دانید، محیط یک آشپزخانه پر از وسایل برقی است. اگر بخواهید برای هر یک از آنها، یک سه راهی بکشید، محیط آشپزخانه پر از سیم می‌شود و علاوه بر شلوغ کردن آنجا، خطرناک نیز هست. اما پریزهای توکار، خیلی ساده و راحت این مشکل را برطرف می‌کنند. این پریزها از داخل کابینت کار شده‌اند و هیچ گونه سیم یا کابلی به چشم نمی‌خورد.

خرید انواع تجهیزات کابینت

حالا که در مورد انواع تجهیزات کابینت، اطلاعات کافی به دست آوردید، چند سوال اصلی مطرح می‌شود:

برای خرید انواع تجهیزات کابینت چه کنیم؟

به کدام فروشگاه مراجعه کنیم؟

در خرید هر یک از این تجهیزات باید به چه چیزهایی توجه داشته باشیم؟

به طور کلی فرقی نمی‌کند که کدام یک از تجهیزات کابینت را خریداری می‌کنید، چرا که باید حتماً به تمام نکات زیر توجه داشته باشید:

جنس تجهیزات را با دقت بررسی کنید و به سراغ بهترین جنس موجود بروید. مثلاً بهترین جنس پایه‌های کابینت، پایه‌های استیل یا چوبی هستند. پایه‌های پلاستیکی، مقاومت چندانی ندارند.

یک فروشگاه معتبر پیدا کنید. در میان تمام فروشگاه‌های آنلاین تجهیزات کابینت، نام کابینت شاپ بسیار آشنا و مهم است. چرا که می‌توانید تمامی تجهیزات مربوط به کابینت را بهترین قیمت و مناسب‌ترین کیفیت خریداری کنید.

برند تجهیزات را نیز مد نظر قرار دهید. برندهای مشهور و معتبر، کیفیت بسیار بالایی دارند و خیالتان را تا چند سال از کالای مورد نظر، آسوده می‌کنند.

در نهایت باید اشاره کنیم که خرید تجهیزات کابینت باید بر اساس بودجه تان انجام شود. طبیعتاً هر چقدر که هزینه‌ی بیشتری برای خرید انواع تجهیزات کنید، کیفیت و دوام بیشتری خواهند داشت. https://cabinnetshop.com می‌تواند برای خرید انواع تجهیزات کابینت به شما کمک کند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5553004

منبع: مهر

کلیدواژه: آشپزخانه دکوراسیون منزل کسب و کار بازار تهران قیمت خرده فروشی کسب و کار قیمت مسکن قیمت خودرو قیمت گوشت قیمت مرغ ماه محرم قیمت میوه قیمت ماهی قیمت میوه و تره بار بازار مسکن گوشت قرمز بیمه دستگیره ها نظم دهنده نظم دهنده ها داخل کابینت آبچکان ها برای خرید کابینت ها پایه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۳۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت طلا و انواع سکه در بازار ؛ ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت تا لحظه تنظیم این خبر بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۵ هزار، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۳۸ میلیون تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

زمان بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون تومان و سکه یک‌ گرمی ۷ میلیون تومان تعیین شده است.

محصول نرخ (تومان)
سکه تمام طرح جدید ۴۲ میلیون و ۱۵۰ هزار
سکه تمام طرح قدیم ۳۸ میلیون
نیم سکه بهار آزادی ۲۴میلیون
ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون
سکه یک گرمی ۷میلیون
طلای ۱۸ عیار ۳میلیون و ۵۲۵ هزار

کد خبر 848343 برچسب‌ها خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت

دیگر خبرها

  • قیمت انواع لپ تاپ ایسر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۲ اردیبهشت
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • افزایش قیمت طلا و انواع سکه در بازار ؛ ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد