Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماهنگ «چراغ» به کارگردانی مهران علوی کارگردان نماهنگ پربیننده «دهه هشتادیا» با قصه‌ای محرمی جلوی دوربین می‌رود.

به گزارش ایران اکونومیست از روابط عمومی پروژه، مهران علوی، نماهنگ چراغ را با موضوع محرمی برای پخش در محرم ۱۴۰۱ می‌سازد. این نماهنگ چهار دقیقه‌ای که توسط میلاد مولوی تهیه می‌شود در تهران و شهرک سینمایی غزالی جلوی دوربین می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رامین راستاد، حشمت‌الله آرمیده، امیررضا صحرانورد و ... بازیگران نماهنگ چراغ هستند که با فیلمنامه‌ای از مهران علوی قصه‌ای محرمی را روایت می‌کند.

 

علوی تاکنون بیش از ۲۰۰ عنوان اثر در زمینه نماهنگ و فیلم‌های کوتاه ساخته است. نماهنگ‌های دلخوشی، منوتو، دهه هشتادیا، صبح غدیر و واحدالدنیا از جمله کارهای مطرح اوست. از ویژگی‌های آثار علوی روایت و داستانی است که در ساخت نماهنگ از آن به عنوان تکنیک در ابتدا، انتها و گاه در میان موسیقی استفاده می‌کند.

نماهنگ دهه هشتادیا با ادبیات خاص نوجوانان دهه هشتادی با حال و هوای ماه محرم مخاطبان زیادی را به خود جذب کرد و در فضای مجازی بسیار پرطرفدار شد.

همچنین میلاد مولوی در کارنامه خود دبیری جشنواره تئاتر دانشگاهی و مسئولیت اجرایی در چندین دوره جشنواره‌های تئاتر فجر، عروسکی، آیینی سنتی، دانشگاهی، مقاومت، ایثار و... را دارد و ریاست هیئت مدیره انجمن نمایشگران خیابانی خانه تئاتر، داوری و بازبینی در چند جشنواره بین‌المللی تئاتر را نیز تجربه کرده است.

تهیه‌کنندگی و کارگردانی هنری نماهنگ ارکستر بهمن، تهیه‌کنندگی نماهنگ‌های کامتو شیرین کن و مدح ولی از جمله کارهای مولوی است که این‌بار تهیه‌کنندگی نماهنگ چراغ را برعهده گرفته است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: ماه محرم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ماه محرم دهه هشتادیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۳۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟

 به گزارش تابناک به نقل از ورایتی، «لیلی گلادستون»، بازیگر نامزد اسکار فیلم «قاتلان ماه کامل»، «اوا گرین» بازیگر فرانسوی، «عمر سی» بازیگر فرانسوی، «ابرو سیلان» نویسنده فیلم برنده نخل طلای «خواب زمستانی» در سال ۲۰۱۴، «نادین لبکی» کارگردان فیلم «کفرناحوم» که در سال ۲۰۱۸ برنده جایزه هیات داوران جشنواره کن شد، «خوان آنتونیو بایونا» کارگردان اسپانیایی فیلم نامزد اسکار «انجمن برف»، «پیرفرانچسکو فاوینو» بازیگر ایتالیایی و «هیروکازو کورئیدا» کارگردان ژاپنی برنده نخل طلای ۲۰۱۸ با فیلم «دزدان فروشگاه» اعضای هیات داوران بخش مسابقه اصلی جشنواره کن را تشکیل می‌دهند و طبق اعلام پیشین «گرتا گرویک» کارگردان آمریکایی نیز ریاست هیات داوران را بر عهده دارد.
 

 هیات داوران بخش مسابقه اصلی جشنواره کن مسئولیت انتخاب برنده نخل طلای بهترین فیلم، جایزه بزرگ هیات داوران، جایزه هیات داوران، جایزه کارگردانی، فیلمنامه و بهترین بازیگر زن و مرد را بر عهده دارند.

بخش مسابق اصلی جشنواره کن ۲۰۲۴ امسال شاهد رقابت ۲۲ فیلم بلند شامل «مگالوپولیس» (فرانسیس فورد کاپولا)، «کارآموز» (علی عباسی)، «متل سرنوشت» (کریم آینوز)، «پرنده» (آندریا آرنولد)، «امیلیا پرز» (ژاک اودیار)، «آنورا» (شین بیکر)، «کفن‌ها» (دیوید کراننبرگ)، «ماده» (کورالی فارگیت)، «گرند تور» (میگوئل گومز)، «مارسلو میو» (کریستف آنوره)، «گرفتار جزر و مد» (جیا ژانگ-که)، «همه آنچه ما به عنوان نور تصور می‌کنیم» (پایال کاپادیا)، «انواع مهربانی» (یورگوس لانتیموس)، «عشق فیو» (ژیل للوش)، «الماس وحشی» (آگاته رایدینگر)، «اوه، کانادا» (پل شریدر)، «با ارزش‌ترین محموله‌ها» (میشل هازاناویسیوس)، «سه مایل مانده به پایان دنیا» (امانوئل پاروو) و «دانه انجیر مقدس» (محمد رسول اُف) می‌شود.

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن از ۱۴ تا ۲۵ می ۲۰۲۴ (۲۵ اردیبهشت‌ماه تا ۵ خردادماه) برگزار می‌شود و «جورج لوکاس» خالق سری فیلم‌های «جنگ ستارگان» و استودیو انیمیشن سازی جیبلی ژاپن هم با دریافت جایزه نخل طلای افتخاری مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • رونمایی از ترجمه کتاب جنبش علوی، هجرت رضوی به زبان پشتو
  • عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد/ سینما و تئاتر هنر فردی نیست
  • پاسداشت سعید امیرسلیمانی به بهانه رونمایی از مستند «دیدار در سنگلج» + تیزر مستند
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده