Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین،بازیکن سابق تیم ملی فوتبال گفت: هنوز نمی‌دانیم «دراگان اسکوچیچ» در تیم ملی ماندگار هست یا نه؛ اگر تائید شده، فدراسیون با تمام قدرت حمایت لازم را از تیم ملی داشته باشد و درگیری‌ها و حاشیه‌های انتخابات فدراسیون فوتبال را کنار بگذارند.

علیرضا واحدی نیکبخت  در مورد وضعیت فعلی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: داشتن دیدارهای تدارکاتی کم‌ترین حق تیم ملی است و ملی‌پوشان به طور حتم پیش از آغاز جام جهانی به دیدارهای تدارکاتی نیاز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر تیم‌های حاضر در جام‌جهانی، با همه توان و امکانات در قطر حضور خواهند داشت و به طور قطع حریفان ساده‌ای نخواهیم داشت. گروه سختی داریم و همه در حال تلاش هستند و به طور حتم حریفان خیلی بیشتر از ما در حال آنالیز تیم ملی هستند. پیش‌بینی نتیجه خیلی ناممکن است، مخصوصا مقابل انگلیس که از مدعیان قهرمانی جهان است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در هشتم شهریور، گفت: اکنون به جای آنکه به دنبال تقویت تیم ملی و برگزاری اردوهای خوب باشیم، همه درگیر انتخابات هستند و تیم ملی را رها کردند و با این روند ضربه‌ شدیدی خواهیم خورد. خواهش می‌کنم غیر فوتبالی‌ها با شهامت کناره‌گیری کنند تا فوتبالی‌ها بمانند و با دل‌سوزی، تلاش بکنند. امیدوارم یک نفر به فدارسیون بیاید که مثل محمد دادکان خدمات خوبی ارای دهد و در آخر هم بدون بدهی فدراسیون را تحویل دهد.

وی در خصوص سرمربی تیم ملی فوتبال هم توضیح داد: باید خوش‌بین باشیم؛ اسکوچیچ توانست تیمی را که ما از آن ناامید بودیم، به سادگی به جام‌جهانی ببرد و در ادامه هم بهتر است به او فرصت بدهیم. تغییر سرمربی تیم ملی نمی‌تواند هیچ کمکی کند زیرا مربی جدید تا بتواند شناخت کافی پیدا کند، جام‌جهانی را از دست داده‌ایم. اگر بنا به تغییر سرمربی باشد، باید برنامه بلند مدت ۴-۵ ساله برای بعد از جام‌جهانی داشته باشیم تا تیم جدیدی را برای دوره بعدی آماده کنیم. در این دوره تیم ملی بازیکنان خوبی دارد و به نظرم این بهترین تیم بعد از سال ۹۸ است که لیاقت صعود به دور بعد را دارد.

نیکبخت درباره برنامه‌های تیم ملی ایران عنوان کرد: ما هنوز نمی‌دانیم چه کسی رئیس می‌شود و با این حساب که این نسل طلایی ما شاید آخرین دوره‌اش باشد، نباید اجازه دهیم که فرصتشان بسوزد و از دست برود. یا اینکه هنوز نمی‌دانیم اسکوچیچ تائید شده و ماندگار است یا نه. اگر تائید شده پس مثل همه تیم‌ها تمام قدرت را پای تیم ملی بگذارند و از درگیری‌های ریاست فدراسیون فاصله بگیرند.

وی افزود: بعد از جام‌جهانی زمان برای جایگزینی و تغییرات داریم و باید بازیکن سازی را به شدت جدی بگیریم. اگر مانند ژاپن یا قطر برنامه بلند مدت و درستی نداشته باشیم، شاید برای رقابت‌های بعدی بازیکنانی در سطح بازیکنان فعلی تیم ملی نداشته باشیم. همیشه اختلاف نظر و سلیقه در تیم‌ملی وجود داشته و نمی‌توان اسم ۲ دستگی به آن داد اما اکنون به علت وجود فضای مجازی، متاسفانه این موارد در تیم ملی بیشتر به چشم می‌خورد و حساسیت‌ها روی آن بیشتر شده است.

بازیکن سابق سرخابی‌ها همچنین گفت: بهتر است فعلا جلوی برگزاری کلاس‌های مربیگری را بگیرند تا مربیان زیادی که با مدارک خوب بلاتکلیف هستند، بتوانند جایگاهشان را پیدا کنند. حس می‌کنم دوره‌های جدیدی که برنامه‌ برگزاری آن‌ها از قبل طراحی شده، برای افرادی است که بدون مدرک در لیگ برتر به مربیگری مشغول هستند، باشد.

انتهای پیام/

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۳۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی

به گزارش همشهری آنلاین، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان گفت: بازی فردا بسیار حساس خواهد بود، مقابل تیمی که برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کند، تلاش و انگیزه ۲ برابر خواهد بود و اگر بخواهیم پیروز شویم باید تلاش بیشتری انجام دهیم.

سرمربی پرتغالی گفت: برای بازی آماده شده‌ایم، نمی‌خواهم پیش‌بینی کنم، در مورد آینده فکر می‌کنم و سعی می‌کنم مثبت فکر کنم تا آینده بهتر داشته باشیم؛ به آینده فکر می‌کنم اما دوست دارم در لحظه باشیم و امروزم بهتر از دیروز باشد، آدمی نیستم که برنامه ۱۰ ساله داشته باشم ولی آینده را برای همه خوب مثل بهشت می‌بینم.

وی گفت: برای بازی آماده شدیم و ذهنیت بازیکنان آماده است، هر بازی و هر حریف متفاوت است و هر تیمی کیفیت و قدرت خود را دارد، بازی‌ها اصلا آسان نیست و باید به حریف احترام بگذاریم.

او اضافه کرد: به کیفیت خودمان نیز اعتقاد داریم اما برخی موارد مانند بازی نفت آبادان رخ می‌دهد، باید بپذیریم و گذر کنیم، باید مسئولیت‌پذیر باشیم؛ این فصل از یک زمانی به بعد اتفاقات غیرعادی شد و نتایج خیلی نزدیک بودند؛ به دلایل مختلف، استقلال خوزستان یکی از تیم‌های خوب است، برخی مواقع نتوانستیم کنترل کنیم و در مورد بازی با نساجی یا آلومینیوم اگر صحبت کنیم، می‌بینیم که لیگ آسان نیست.

سرمربی سپاهان همچنین در مورد اتفاقات ورزشگاه آزادی نیز گفت: هر نوع توهینی به بانوان یا آقایان، خلاف ارزش‌های انسانی است؛ باید همدیگر را درک کنیم، دوستی ارزش‌های بالای انسانیت است و توهین هیچ جای دنیا پذیرفته نیست.

او ادامه داد: چیزی که در ایران برایم بسیار جالب بود و تحسینش می‌کنم، آن است که در ایران به برخی جنبه‌های اخلاقی حساس هستند. به هر حال بچه‌هایی هستند که فوتبال را دوست دارند و می‌بینند، وقتی یک بازی فوتبال را به نمایش می‌گذاریم، نماینده آموزش مردم شهر، منطقه و کشور است اما مردم در بعضی موارد سطح آموزشی که نشان داده می‌شود را دوست ندارند و این موارد به دور از اخلاقیات است.

کد خبر 849515 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسایل اخلاقی قابل تحسین است
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • حضور دانش‌بنیان‌ها در حوزه حمل‌ونقل شهرها پررنگ شده است
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد