Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@22:47:40 GMT

آغاز فعالیت مرکز ارتباط بازار سرمایه

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۳۲۴۱

آغاز فعالیت مرکز ارتباط بازار سرمایه

مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس از دوره جدید فعالیت مرکز ارتباط بازار سرمایه با ظرفیت سه میلیون تماس در سال خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، نشست خبری مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس صبح امروز با حضور اصحاب رسانه و مدیران ارشد این شرکت برگزار شد.

حمید اسکندری با اشاره به اقداماتی که طی مدت اخیر در این شرکت رخ داده، اظهار کرد: در سال جاری صورت‌های مالی شرکت توسعه مدیریت سرمایه و آموزش بورس برای نخستین بار منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه موضوعات در حوزه فرهنگ سازی و توسعه فرهنگ سهامداری در دستور کاری جدی این شرکت قرار گرفته، تصریح کرد: طی ۳ سال اخیر و با افزایش کمی بازار سرمایه، ترکیب سهامداران نیز تغییر کرده و بنابراین نیاز بود که به حوزه عمومی فرهنگ و هنر نیز توجه شود تا اصحاب این حوزه در کنار بازار سرمایه قرار گیرند تا با عموم مردم در ارتباط قرار گیریم و بنابراین مفاهیم مهم در این حوزه اطلاع رسانی و آموزشی داده شود.

مدیرعامل شرکت توسعه و آموزش بورس سواد مالی و تربیت اقتصادی را از جمله فعالیت‌های مهم این شرکت برشمرد و ادامه داد: در همین راستا برگزاری جشنواره‌های متعددی در دستور کار قرار گرفته و برگزاری جشنواره سواد مالی کندو در ایام نوروز در اراضی عباس آباد از جمله این اقدامات بوده که ادامه دار است.

اسکندری با اشاره به در اولویت قرار گرفتن سواد مالی گفت: در همین راستا تغییر رویکرد انتشارات بورس و تغییر ترکیب انتشارات شرکت در دستور کار قرار گرفته تا ترتیب اقتصادی و افزایش سواد مالی مورد توجه جدی قرار بگیرد.

کد خبر 592901

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بازار سرمایه بازار سرمایه و بورس بازار سرمایه ایران مدیریت بازار سرمایه حمایت از بازار سرمایه مرکز ارتباط بازار سرمایه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سواد مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۳۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

سهامداران امروز فروشنده این نمادها بودند

جدیدترین خبر از حراج سکه

 

این بازار بعد از ۷ ماه نزولی خواهد شد!

 

نرخ حواله و اسکناس دلار چقدر شد؟

 

تحقق سود ۱۲۸۵۶ ریالی برای این نمادبورسی

 

 کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟

ترمز فروش این شرکت کشیده شد

 

سرخطی های فردا کدام نمادها هستند؟

 

زیرمجموعه وسنا و مپنا به فرابورس می آید؟

 

ورود و خروج سهامداران درصدی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 

 

دیگر خبرها

  • آینده سرخابی‌ها با تعیین نحوه مدیریت ترسیم می‌شود
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • ۹۷ درصد مردم چهارمحال و بختیاری با سواد هستند
  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • اصلاح بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ چه تاثیری در بهبود وضعیت بازار سرمایه دارد؟
  • ۹۰ درصد استارت‌آپ‌ها محکوم به شکستند/عدم بازارسنجی علمی فعالیت‌های جدید و نو
  • کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟
  •  معرفی کتاب های بازار مالی
  • آغاز سرمایه‌گذاری پتروشیمی‌ها در میادین گازی
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته