Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 140هزارتن کالای اساسی وارد استان شده است.

وحید میرمحمدی 10 مرداد در بازدید از شرکت های حمل و نقل شهرستان مشکین شهر اظهار کرد: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل است و در این راستا تلاشگران عرصه حمل و نقل باهمه توان درحال ارائه خدمت رسانی به مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از تلاش های شبانه روزی رانندگان اظهار کرد: 140 هزارتن کالای اساسی توسط بیش از 6 هزارو 300 دستگاه کامیون وارد استان شده است.

رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل برنج، جو،روغن، گندم، نهاده‌های دامی، ذرت ،سویا و شکر را مهمترین کالاهای اساسی وارد شده عنوان کرد.

میرمحمدی از فعالیت ۹۰ شرکت حمل‌و نقل کالا با ۱۳هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان و ۱۲هزار راننده پرتلاش در استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: در 4 ماه گذشته یک میلیون ۳۱۰ هزارتن کالا در استان جابجا شده است.

وی با اشاره به صدور ۹۶ هزار برگ بارنامه در استان اردبیل گفت: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از مردم، رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی واردات کالای اساسی حمل و نقل کالاهای اساسی اردبيل نقل جاده ای استان اردبیل حمل و نقل نقل کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۳۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین

علیرضا معیری‌پور معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان خبر داد و گفت: میزان اضافه تناژ کشف شده از این خودرو‌ها ۳هزار و ۱۱۳ تن بوده است.

وی اضافه کرد:گشت‌های کنترل تخلفات اضافه تناژ در راه‌های استان با حضور کارشناسان معاونت حمل و نقل و با هماهنگی پلیس راه به طور مستمر در حال اجرا است و طی سال گذشته ۴۳۶ بازدید در همین زمینه از ناوگان حمل و نقل بار انجام شده است.

معیری‌پور ادامه داد: طی این مدت در بازرسی از ۴ هزار و ۱۵۲ خودروی حمل کالا، ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل بار اضافه بر ظرفیت مجاز توقیف و اعمال قانون شدند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: کشفیات اضافه تناژ ابتدا از طریق کارشناسان پلیس راه و گشت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با هدایت وسیله نقلیه به باسکول‌های نصب شده در پاسگاه‌های پلیس‌راه، سامانه توزین حین حرکت و یا باسکول‌های سیار شناسایی و با تکمیل فرم، متخلفان به معاونت حمل و نقل برای انجام امور اداری و برگزاری کمیسیون‌ها معرفی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس
  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان