Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@21:12:48 GMT

رفع مشکلات نمایشگاه عطر سیب در شورای ششم تهران

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۳۴۵۲

رفع مشکلات نمایشگاه عطر سیب در شورای ششم تهران

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: همکاری بسیار خوبی بین شهرداری تهران و سازمان تبلیغات اسلامی برای برگزاری نمایشگاه عطر سیب انجام شد و این نمایشگاه به بهترین شکل مدیریت شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا علیرضا نادعلی امروز _دوشنبه دهم مردادماه _ در حاشیه اختتامیه نمایشگاه عطر سیب ضمن بازدید از این نمایشگاه، اظهار کرد: در این نمایشگاه از اقشار و صنف‌های مختلف در راستای ارائه خدمت به خادمان سید الشهدا (ع) حضور داشتند و نکته حائز اهمیت این است که با توجه به گذشت بیش از دو سال از وجود بیماری کرونا در کشور، امسال در پایتخت این نمایشگاه به بهترین شکل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تا آخرین روز نمایشگاه استقبال بسیار خوبی از نمایشگاه عطر سیب توسط شهروندان تهرانی انجام شد و بسیاری از شهروندان از این نمایشگاه بازدید کردند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی برای اجرای بهتر برنامه‌های فرهنگی، گفت: همکاری بسیار خوبی بین شهرداری تهران و سازمان تبلیغات اسلامی برای برگزاری نمایشگاه عطر سیب انجام شد و این نمایشگاه به بهترین شکل مدیریت شد، از سوی دیگر با توجه به استقبال گسترده از این نمایشگاه، باید در مدیریت شهری تهران و سازمان تبلیغات اسلامی به منظور ارائه خدمات بهتر در نمایشگاه عطر سیب در محرم سال آینده برنامه‌ریزی دقیق‌تری انجام شود تا بتوانیم به هیئت‌های بیشتری خدمات‌رسانی کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: از سوی دیگر ارائه گزارش سازمان فرهنگی شهرداری تهران در صحن شورای اسلامی شهر می‌تواند به ابعاد این مراسم برای رفع نیازها به منظور برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه در محرم سال آینده کمک مؤثری کند.

کد خبر 592903

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای ششم مدیریت شهری علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ماه محرم هیئت های مذهبی ایام سوگواری محرم و صفر شورای اسلامی شهر تهران ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی شهر نمایشگاه عطر سیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۳۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است

  احمد آرامی  بیان کرد: شوراهای اسلامی در نهم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۵۸ در تقویم جمهوری اسلامی ایران نام‌گرفته است که بر اساس فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل شوراهای شهر و روستا به‌عنوان روز شوراها نام‌گذاری شده است.

آرامی تأکید کرد: نقش شورا در آبادانی روستا و شهر نقش بسزایی ایفا می‌کند که کلیه کارهای عمرانی در شهر و روستا زیر نظر شورا انجام می‌شود. در روستاها کار عمرانی بر اساس درخواست و مصوبه شورای اسلامی آن روستا به دهیاری روستا ابلاغ می‌گردد و دهیار را موظف به اجرای مصوبه شورا پس از اخذ مجوز کمیته تلفیق که در بخشداری محل انجام می‌شود را می‌نماید .

وی افزود: شوراهای اسلامی شهر و روستا هر چهار سال یکبار بر اساس قانون جمهوری اسلامی ایران با رأی اکثریت مردم که توسط وزارت کشور در ایران و فرمانداری‌ها در شهرها و بخش‌ها انجام می‌گیرد که مردم هر شهر و یا روستا به محل برگزاری و مقر صندوق رأی‌گیری مراجعه و رأی خود را به صندوق می‌اندازند و طبق قانون با نظارت شورای نگهبان و هیئت اجرایی و دیگر بازرسین حاضر صندوق انتخابات انجام و در پایان نامزدهای شورا هر کدام که اکثریت آرا را داشته باشند به‌عنوان شورای شهر یا روستا انتخاب می‌شوند .

آرامی افزود: شورای اسلامی در روستاهایی که جمعیت آن ۲۰۰۰ نفر باشند تعداد اعضای شورا ۵ نفر و روستاهای کمتر از ۲۰۰۰ نفر سه نفر به‌عنوان شورا انتخاب می‌شوند که اعضای شورا از بین خودشان یک نفر رئیس شورا، نائب رئیس و منشی انتخاب می‌کنند و مدت چهار سال به کار شورا ادامه می‌دهند .

وی در خصوص وظیفهٔ شورا افزود: وظیفه شورای اسلامی رسیدگی به مشکلات روستا و تعیین یک نفر با مدرک تحصیلی دیپلم به‌عنوان دهیار روستا انتخاب می‌کند تا دهیار کلیه مصوبات شورای اسلامی را که هدف آن پیشبرد و برطرف‌کردن مشکلات روستا مثل انجام روشنایی معابر روستا جمع‌آوری زباله‌ها،،،،،و غیره و آنچه کار عمرانی که در روستا انجام می‌گیرد .

وی افزود: طبق مصوبات شورا باید انجام شود عملکرد شوراها زیر نظر بخشداری محل انجام می‌گیرد که با کمک شورای اسلامی بخش انجام می‌گیرد و تمام مشکلات شوراها توسط بخشدار انجام می‌شود در قانون اساسی کشور برای شوراهای اسلامی روستا هزینه‌ای در نظر گرفته نشده است؛ چون شورای اسلامی روستا یک نهاد مردمی که به دلیل اختیاراتی که در حوزه‌های نظارتی و مدیریتی برعهده دارد.

آرامی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از ارکان مهم و برجسته مردم‌سالاری دینی در کشور محسوب می‌شود که هیچ‌گونه دستمزدی از هیچ نهاد دولتی و مردمی دریافت نمی‌کند و برای رضای خداوند و رضایت و آبادانی مردم روستا خدمت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران
  • فیلم اظهارات عجیب سخنگوی شورای شهر تهران | مشکلات تقصیر گرگ‌های رسانه‌ای افتاد!
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود