Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@21:07:37 GMT

از روش های اجاره ویلا در شمال چه می‌دانید؟

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۳۵۰۹

از روش های اجاره ویلا در شمال چه می‌دانید؟

آیا به دنبال اجاره ویلا در شمال هستید؟ باید بگوییم که طبیعت سرسبز و بی‌نظیر شمال در کنار جاذبه‌های تاریخی که در تمام کوچه‌ها چشم می‌خورد، این منطقه را به یک بهشت برای گردشگران تبدیل کرده است.

آیا به دنبال اجاره ویلا در شمال هستید؟ باید بگوییم که طبیعت سرسبز و بی‌نظیر شمال در کنار جاذبه‌های تاریخی که در تمام کوچه‌ها چشم می‌خورد، این منطقه را به یک بهشت برای گردشگران تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شمال با جنگل و کوه و آبشارهای فراوان محاصره شده است. در سفر به شمال، همسایه‌ی دریا می‌شوید و می‌توانید رویای زندگی در یک جنگل انبوه را تجربه کنید! اگر علاقه‌مند به سفر به شمال هستید، در ادامه با ما همراه شوید تا بیشتر با شمال کشور آشنا شویم و اطلاعاتی نیز در مورد اجاره ویلا در شمال به دست آوریم.

چرا به سراغ اجاره ویلا برویم؟

اولین سوالی که ممکن است پیش بیاید این است که چرا با خرید بلیط هواپیما خارجی خود را به سفری جذاب و دور از کشور دعوت نکنیم؟ اگر بودجه‌اش را دارید که این بهترین گزینه است. البته باز هم سلیقه ایست؛ چه بسا بسیاری سفر داخلی را ترجیح می‌دهند. حال چرا ویلا اجاره کنیم و به سادگی اتاقی در یک هتل رزرو نکنیم؟ در پاسخ می‌توان گفت که قانون صد درصدی وجود ندارد که کدام شیوه اقامت اکثرا و برای تمام گردشگران هنگام سفر مناسب است. به صورت کلی برای تصمیم این که چه زمانی ویلا اجاره کنید و چه زمانی هتل رزرو کنید باید موقعیت و نوع سفر خود را مد نظر داشته باشید و بر همین اساس انتخاب کنید. به عنوان مثال برخی از زمان‌هایی که ویلا می‌تواند گزینه مناسبی باشد موارد زیر هستند:


از جمله محدودیت‌های هتل‌ها می‌توان به ظرفیت محدود اتاق‌ها اشاره کرد. در نتیجه با افزایش تعداد همسفرها چاره‌ای جز رزرو اتاق‌های بیشتر نخواهد بود و در نهایت منجر به هزینه‌های هنگفت خواهد شد. در این شرایط، بهترین کار انتخاب مکان‌هایی است که محدودیت در ظرفیت و تعداد مسافران نداشته باشند و قطعا هیچ گزینه‌ای بهتر از اجاره ویلا یا اجاره سوئیت نخواهد بود. با اجاره ویلا شمال، تعداد مسافران تعیین نمی‌شوند و در نتیجه می‌توان به راحتی و با تعداد زیادی افراد در یک مکان اقامت داشت و تا حد زیادی در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرد. به عنوان مثال دو خانواده که با هم همسفر شده‌اند می‌توانند با اجاره ویلا هزینه‌ها را با هم پرداخت کنند. در این صورت تفاوت قیمت ویلا با هتل به شدت زیاد خواهد بود و قطعا ویلا انتخاب بهتری خواهد بود.

 

واقعیت این است که به اندازه‌ای که ویلا در شهرهای شمالی ساخته می‌شود، هتل وجود ندارد و این به بالا بودن هزینه‌های راه‌اندازی و تجهیز هتل‌ها مربوط می‌شود. به همین خاطر می‌توان برای اجاره ویلا اقدام کرد. به عنوان مثال اجاره ویلا در کلاردشت، یا اجاره ویلا در رامسر و یا حتی اقامت در سواحل اطراف شهر همگی می‌توانند گزینه‌های مناسبی با توجه به خواسته‌های مسافران باشند.

چگونه در شمال ویلا اجاره کنیم؟

هنگام اجاره ویلا در شمال، دو گزینه وجود دارد: اقامت ساحلی و اقامت جنگلی. می‌توانید با سلیقه شخصی خودتان، یکی از این دو گزینه را برای اقامت در نظر بگیرید. اما باید مد نظر داشته باشید که اکثر شهرهای شمال، ساحلی هستند. در نتیجه منطقا تقاضا برای اجاره ویلا لب دریا بیشتر بوده و نرخ اجاره آن‌ها نسبت به ویلاهای منطقه جنگلی بالاتر است. پس اگر قصد اجاره ویلا ارزان را دارید، منطقه جنگلی گزینه مناسبی برای شماست.

اجاره ویلا و سوئیت این روزها بخش جدایی ناپذیر سفر عده زیادی از گردشگران و مسافرانی شده است که سبک متفاوتی از سفر و اقامت را تجربه می‌کنند. امروزه شمار بیشتری از مسافران به دنبال اجاره ویلا یا سوئیت شمال هستند و دلایل خاص خود را هم دارند. البته پیدا کردن یک ویلا شمال خوب یا رزرو سوئیت کار آسانی نیست و نیاز به شناخت و بررسی زیادی دارد. اگر شما هم جزو آن گروه از کسانی هستید که دوست دارید در سفر خود، به جای اقامت در هتل، ویلا اجاره کنید یا در یک سوئیت ساکن شوید، در اینجا با ما همراه باشید تا بیشتر درباره آن با هم گفت‌وگو بکنیم و همچنین توضیح دهیم که چطور می‌توانید به کمک سفرمارکت بهترین و ارزانترین سوئیت یا ویلا را کرایه و رزرو کنید.

همانطور که پیشتر هم گفتیم، اجاره ویلا و سوئیت مخصوص دو گروه متفاوت از گردشگران با سلایق و اولویت‌های متفاوت است. در نتیجه در زمان انتخاب ویلا در شهر مورد نظر یا یک سوئیت، معیارهای مختلفی برای انتخاب مطرح می‌شود. مثلا اگر شما بخواهید یک ویلا در شمال اجاره کنید، احتمالا به این فکر می‌کنید که این ویلا چه قدر از ساحل یا جنگل فاصله دارد؟ دسترسی آ« به مراکز رفاهی مانند رستوران، سوپرمارکت و جاهای دیدنی چقدر است؟ کدام جاده‌ها از نزدیکی این ویلا عبور می‌کنند؟ به جز بحث دسترسی، امکانات و کیفیت خود یک ویلا هم خیلی اهمیت دارد. مثلا استخر آن چند متری است، روباز است یا سرپوشیده است؟ مبلمان و وسایل داخلی ویلا چگونه هستند؟ سیستم گرمایش و سرمایش آن کفایت تهویه و تنظیم دمای محیط را می‌کند؟

 

در گام بعد، بحث نظافت و بهداشت یک ویلا هم بسیار حائز اهمیت است. آیا صاحب ویلا بعد از رفتن هر گروه از مهمانان، ویلا را خوب تمیز می‌کند؟ آیا کلرزنی استخر را به درستی انجام می‌دهد؟ بعضی نکات هم باید با هماهنگی برطرف شوند. مثلا آیا در ویلای اجاره شده می‌توان مراسم و میهمانی برگزار کرد یا نه؟ به تمام این نکات باید توجه کرد. حال که دیدیم هنگام اجاره ویلا به چه نکاتی باید دقت کرد، به سراغ روش‌های اجاره ویلا می‌رویم:

 

اجاره ویلا حضوری

در این روش شما یا باید پس از رسیدن به مقصد، به دنبال ویلا بگردید یا قبل از رسیدن با صاحب یک ویلا تماس بگیرید و آن را رزرو کنید. این روش بسیار ریسکی است؛ چرا که شما نمی‌توانید مطمئن باشید اقامتگاه خوبی رزرو کرده‌اید و یا ممکن است اصلا ویلایی برای اقامت پیدا نکنید!

 

اجاره ویلا آنلاین

امروزه ما خیلی از کارهایمان را به صورت آنلاین انجام می‌دهیم؛ از جمله کرایه ویلا یا سوئیت. صرفا خود فرایند رزرو این اقامتگاه‌ها نیست که به وسیله اینترنتی شدن، سریع‌تر و آسانتر شده است. بلکه خود فرایند انتخاب و تصمیم‌گیری در فضای وب، مزایایی به همراه دارد. مهم‌ترین آن، بررسی و دیدن دیدگاه‌های دیگران و بازخوردهایشان است. مثلا فرض کنید قصد سفر به شمال را دارید و می‌خواهید درباره اجاره ویلا شمال مطالعه بکنید. گشتن در اینترنت به شما کمک می‌کند تا میزان رضایت نسبی مسافران از یک ویلا یا سوئیت را متوجه شوید. ولی پلتفرم‌ها و سایت‌های کرایه ویلا و سوئیت پرشمار هستند و هر کدام هم تخفیف‌ها و قیمت‌های ویژه خود را دارند تا مخاطبان بیشتری را جلب کنند. پس چه طور می‌توان بهترین و ارزانترین ویلا یا سوئیت را پیدا کرد؟ راه حل استفاده از یک بازار مجازی اجاره ویلا و سوئیت، یعنی سفرمارکت است. سفرمارکت با دو روش به شما کمک می‌کند تا بهترین و ارزانترین انتخاب ویلا و سوئیت را در شمال داشته باشید.

 
  
چطور با استفاده از سفرمارکت  در شمال ویلا اجاره کنیم؟

استفاده از سفرمارکت بسیار ساده است. کافی است شهر مورد نظر برای سفر، تاریخ تقریبی اقامت و نوع اقامتگاه مد نظرتان، یعنی ویلا را مشخص کنید. با یک جستجوی ساده، همه عرضه کنندگان ویلا در شمال که به صورت آنلاین در حال ارائه خدمات هستند را یکجا می‌توانید ببینید و بهترین قیمت و گزینه را به آسانی و در کمترین زمان انتخاب کنید. با توجه به بازار بودن سفرمارکت، شما پس از انتخاب عرضه کننده اقامتگاه، مستقیم به آن سایت هدایت می‌شوید و بدون هیچ واسطه و هزینه اضافه‌ای اجاره ویلا را انجام خواهید داد. برای اجاره ویلا در شمال از ویلا ساحلی رامسر گرفته تا اجاره ویلا کلاردشت، از سفرمارکت غافل نشوید

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاذبه های تاریخی جنگل طبیعت قانون مسافران اجاره ویلا در شمال ویلا یا سوئیت اجاره ویلا ویلا و سوئیت ویلا اجاره هزینه ها یک ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۳۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجربه خاطراتی از ماجراجویی و لحظاتی شاد در دل طبیعت

گاهی سفرهای کوتاه یکی دو روزه هم می‌تواند خستگی هفته را از تن شما به در کند. پس حتی آخر هفته‌ها به ویژه زمان‌هایی که هوا خوب و خنک است مثل روزهای بهاری را برای یک برنامه سفر کوتاه به یک مقصد نزدیک از دست ندهید.

چرا که در فاصله دو تا ۵ ساعته یا کمی بیشتر و کمتر می‌توانید خود را به یک مقصد زیبا و در دل طبیعت برسانید و از آن لذت ببرید.

انتخاب شما سفر و اقامت در ویلا شمال است یا اجاره سوئیت در اطراف تهران و گشت‌وگذار در دل طبیعت؟ هر برنامه‌ای که داشته باشید فقط کافی‌ست که بار سفر ببندید و چند روزی را در دل طبیعت سپری کنید.

در حال حاضر هم با وجود افزایش تعداد سفرها، می‌توانید با خیال راحت برای اقامت خود از بین تنوع بالای ویلا، سوئیت و اقامتگاه در هر مقصدی هر کدام که می‌خواهید رزرو کنید که البته در شهرهای شمالی و همچنین اطراف تهران بهترین گزینه برای اقامت ویلا است اما در سایر شهرها سوئیت و اقامتگاه گزینه جذاب‌تری به شمار می‌روند.

حالا چند مقصد جذاب برای سفر کوتاه دو تا چند روزه را به شما معرفی می‌کنیم تا هر زمان که قصد سفر داشته باشید، از این پیشنهادات برای سفر خود استفاده کنید. همچنین راهنمای جاذبه‌ها و اقامت در آنجا را نیز در اختیار شما قرار می‌دهیم.

پارک جنگلی سی‌سنگان

یکی از شهرهای دیدنی در شمال ایران که جاذبه‌های طبیعی آن تمامی ندارد، نوشهر است. شهری که فاصله زیادی با تهران نداشته و از این نظر نیز برای سفرهای کوتاه مناسب است. با اجاره ویلا نوشهر علاوه‌بر گشت‌وگذار در این شهر می‌توانید برای دیدن جاذبه سایر شهرهای اطراف مثل نور، چالوس و نمک آبرود نیز برنامه‌ریزی کنید. ضمن اینکه تنوع بالای ویلا نوشهر امکان سفر اقتصادی تا لوکس را به شما می‌دهد و بر اساس بودجه خود می‌توانید ویلایی مشرف به دریا یا جنگل یا حتی در وسط شهر با دسترسی به امکانات مختلف رزرو کنید.

برای گشت‌وگذار در نوشهر یکی از دیدنی‌ترین جاها در کنار جنگل و دریا، پارک جنگلی سی‌سنگان است. پارکی با وسعت چند هکتاری که از یک سو به جنگل و از سوی دیگر به دریا می‌رسد و امکانات رفاهی و تفریحی کاملی مثل آلاچیق،‌ رستوران، کافه، پلاژ آقایان و بانوان، سرویس‌های بهداشتی، زمین‌های ورزشی فوتبال و والیبال ساحلی، فروشگاه، محوطه پیک نیک، پارک کودک، پارک بادی، محوطه اسب‌سواری، کافی‌شاپ، سفره‌خانه و ساختمان نمایشگاه دائمی منابع طبیعی دارد که برای یک روز سفر به یاد ماندنی بهترین انتخاب به‌شمار می‌رود.

این پارک در مسیر نوشهر به نور قرار دارد که با سفر به این بخش از شمال به هیچ وجه نباید گشت‌وگذار در آنجا را از دست بدهید. بهترین زمان برای سفر به پارک جنگلی سی‌سنگان فصل بهار تا اوایل تابستان است که تازگی طبیعت بیش از هر زمان دیگری خود را به نمایش می‌گذارد و هوای خنک این مجموعه را تکمیل می‌کند. اما در تابستان به دلیل شرجی بودن و گرمای هوا، زمان چندان مناسبی برای سفر نیست. در عین حال اگر می‌خواهید چهره متفاوتی از پارک جنگلی و طبیعت را مشاهده کنید، فصل پاییز آن را به هیچ وجه از دست ندهید. زمانی که چهره هزار رنگ آن را می‌بینید و هوا خنک و بدون رطوبت است که شرایط تفریح را بیش از هر زمان دیگری مهیا می‌کند. اگر هوا کمی ابری باشد هم تصاویر رویاگونه‌ای از مه را در اطراف خود می‌بینید که حس و حال متفاوتی را ایجاد می‌کند.

در این پارک جنگلی علاوه‌بر استفاده از فضاهای مختلف می‌توانید در بخش ساحلی آن از تفریحاتی مثل قایق سواری و شاتل دریایی و جت اسکی لذت ببرید. همچنین اگر به کارتینگ علاقه داشته باشید، رفتن به بزرگ‌ترین پیست کارتینگ در شمال کشور را که در این پارک وجود دارد، در اولویت قرار دهید. سوارکاری و اجاره موتور چهارچرخ نیز از دیگر تفریحات مهیج در این پارک جنگلی به‌شمار می‌رود.
بازدید از روستای افجه

در اطراف تهران روستاهای دیدنی زیادی با طبیعت بکر وجود دارد که جای مناسبی برای استراحت و گشت‌وگذار آخر هفته‌ای به‌شمار می‌رود. تعداد زیادی از این روستاها در شمال شرق تهران و نزدیک به لواسان قرار دارند که با اجاره ویلا در لواسان و یک اقامت با امکانات کامل می‌توانید برای طبیعتگردی نیز برنامه‌ریزی کنید.

البته که این منطقه تنوع بالایی از ویلاها دارد و فقط دارای ویلاهای لوکس نیست و در نتیجه اگر قصد داشته باشید برای سفر اقتصادی‌تر هم برنامه‌ریزی کنید با اجاره ویلا لواسان در بخش‌هایی که قیمت مقرون به‌صرفه‌تر و در عین حال امکانات معمولی دارد، شرایط برای اقامت شما فراهم است.

پس از اجاره ویلا نوبت به گشت‌وگذار می‌رسد. در بین روستاهای لواسان، روستای افجه بسیار معروف است که یکی از دیدنی‌ترین طبیعت‌ها را با وجود جاذبه‌های مختلف مثل دشت هویج، آبشارهای پسچویک و موآب، قصر قاجاری، قلعه و حمام تاریخی دارد.

برای رفتن در چنین طبیعتی بهترین زمانی که می‌توانید انتخاب کنید فصل بهار با وجود خنکی هوا و تازگی طبیعت است، ضمن اینکه دشت‌ها پر از گل می‌شوند که چشم‌انداز شگفت‌انگیزی را به وجود می‌آورند، از سوی دیگر آبشارها نیز بسیار پر آب و خروشان هستند که به تنهایی برای طبیعت‌گردی بهانه خوبی به‌شمار می‌روند.

علاوه‌بر این در فصل پاییز نیز هوا همچنان خنک است و چشم‌اندازهای سبزی که به طبیعت وجود داشت حالا به هزار رنگ درمی‌آیند که حتی یک لحظه هم نمی‌توانید چشم از آن بردارید. حالا تصور کنید در چنین مناظری بتوانید در کوچه باغ‌هایی پر از برگ‌های پاییزی قدم بزنید و از صدای خش خش آن‌ها لذت ببرید.

البته که جذابیت‌های این روستا محدود به دشت و آبشار نمی‌شود و در گوشه گوشه آن بخشی از زیبایی‌های طبیعت خود را به رخ می‌کشد. برای مثال اگر در اواخر تابستان به اینجا بیایید، باغ‌های میوه مثل آلبالو، سیب و گیلاس غوغایی به پا کرده‌اند؛ درختانی سبز که پر از میوه‌هایی مانند چراغ‌هایی روشن بر شاخه‌هایشان می‌شوند.

کد خبر 748803

دیگر خبرها

  • کاهش شدید معاملات مسکن در شمال اسرائیل/ درِ فروش و اجاره تخته شد
  • تجربه خاطراتی از ماجراجویی و لحظاتی شاد در دل طبیعت
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • استون ویلا ۲ - ۲ چلسی/ کامبک آبی‌ها در ویلاپارک+ فیلم
  • گل تماشایی کانر گلگر به استون ویلا (استون ویلا ۲-۲ چلسی)
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)
  • گل به خودی کوکوریا مقابل استون ویلا (استون ویلا ۱-۰ چلسی)
  • استون ویلا - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا