Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدحسین زاهدی فر درباره رد شدن در تست آمادگی جسمانی، اظهارداشت: این اتفاق عجیبی نمی تواند باشد؛ تست آمادگی جسمانی معیاری برای سنجش میزان آمادگی جسمانی است چیزی که کمیته داوران فیفا برای معیار سنجش داوران در نظر گرفته است. در روز ابتدایی از داوران تست گرفته شد اما به هر دلیل ممکن است داور یا ورزشکار آن روز، روز خوبش نباشد یا روزی نباشد که آمادگی جسمی، روحی و فکری خودش را جمع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

داور فوتبال کشورمان درباره جلسه با کمیته داوران فدراسیون فوتبال، گفت: من تابع تصمیمات کمیته داوران هستم، اگر صلاح بر این شد دوباره تستی گرفته شود، ما آمادگی مان را به دست آوریم در تست شرکت می کنیم اگر صلاح بر این باشد از نیم فصل دوم اضافه شویم که سعی می کنیم آمادگی مان را به دست آوریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما قبلا این تست را انجام داده بودید، عنوان کرد: بله یک تست روتین است و چندین سال است به همین شکل گرفته می شود. هر ساله این اتفاق می افتد و برخی داوران تست را پاس نمی کنند یا دچار مصدومیت می شوند. ما در کشوری زندگی می کنیم که از شما تا جنوب شرایط آب و هوایی متفاوت دارد دوست نداشتم به این نکته اشاره کنم اما باید از این قضیه هم به موضوع نگاه کرد؛ بوشهر، هرمزگان و ... در وضعیت آب و هوایی نامناسب داوران تمرین می کنند. خیلی از داوران در مکان هایی هستند که اصلا وضعیت مناسب ندارند یا پیستی ندارند که به صورت استاندارد تمرین کنند. این صحبت هایی که کردم دلیل نمی شود عملکرد را توجیه کنیم.

زاهدی فر افزود: همه ما این تست را می دانستیم و اینکه در چه شرایطی تمرین می کنیم بنابراین باید خودمان یا را با آن معیارها وفق می دادیم. حرف من این است باید آن شرایط هم دیده شود و برای آن داوران این شرایط دیده شود. من و همکارانم در یک دمای 50 درجه در بوشهر تمرین می کنیم این علاوه بر فشار بدنی یکسری اتفاقات دیگر را هم دارد. همه اینها باز هم می گویم توجیهی برای عملکرد ما نیست.

این داور در خصوص اینکه تست امسال بسیار قانونمند بوده، خاطرنشان کرد: هر سال همین گونه تست گرفته می شد و قانونی بود. تست به وسیله انسان گرفته می شود و همان طور که اشتباهات انسانی در همه جای دنیا وجود دارد ممکن است در تست ها هم باشد، بدون اینکه مماشات باشد. چون تعداد داوران بیشتر بود دوستان فکر نمی کردند و با این میزان بخواهند تست بگیرند به این دلیل این صحبت ها مطرح شد.

انتهای پیام/ ت 52

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدحسین زاهدی فر داور فوتبال تست آمادگی جسمانی داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۳۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!

به گزارش ورزش سه، عظیمی در لحظاتی که تیم ازبکستان به دلیل اخراج مشرب عادلوف سراپا دفاع شده بود و توپ‌های ایران به گل نمی‌نشست و حتی ضربه دیدنی مهدی کریمی را هم تیر دروازه به زمین برگرداند، روی پاس دیدنی سالار آقاپور بدون معطلی دروازه حریف را گشود تا ایران از ازبکستان پیش بیفتد.

این سومین گل آسیایی بهروز عظیمی بود که به واسطه دوندگی، مشارکت در کار دفاعی و پرس از جلو، وحید شمسایی به او اعتماد ویژه‌ای دارد. البته عظیمی به خاطر سبک بازی درگیرانه در این بازی روی یک تکل، کارت زرد دریافت کرد ولی به دلیل اینکه کارت‌های مرحله مقدماتی اعمال نمی‌شوند، از حضور در فینال محروم نیست.

نکته عجیب در مورد این بازیکن جوان عادت او در زدن توپ به تیرک دروازه است. عظیمی در پنجمین بازی متوالی برای پنجمین بار به تیر زد تا یک رکورد به نام خودش ثبت کند! بازیکن جوان و انرژیک تیم ملی که رفته رفته باتجربه‌تر عمل می‌کند یکی از چهره‌هایی است که مورد توجه رسانه‌ها و حاضران در مسابقات قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • افزایش دمای هوا در همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان 
  • اتفاق باورنکردنی در تمرین پرسپولیس: عبدالکریم دست گلر جوان را شکست!
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • تصاویر عجیبی از خودروی سانتافه در نمایشگاه خودروی پکن + تصاویر
  • عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!
  • اتفاق عجیب درباره ترانه علیدوستی، مردم را گیج کرد
  • (ویدئو) ویدئوی عجیبی که ۳.۵ میلیون نفر را سرکار گذاشت!