Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بیژن حیدری در مورد اختتامیه کلاس پیش فصل داوران اظهار داشت: کلاس مفیدی بود. مطالب کاربردی مورد نیاز داوران توسط مدرس اسپانیایی تدریس شد. آزمون آمادگی جسمانی خوبی برگزار شد. آزمون تئوری هم داریم. امیدوارم دوستانی که نتوانستند تست‌ها را پاس کنند که فکر می کنم منشا روحی و روانی به خاطر استرس تست ها را داشت، به زودی به جمع دوستان ملحق شوند تا در ادامه راه بتوانیم با هم لیگ را جلو ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داور فوتبال کشورمان در خصوص اینکه 51 نفر نتوانستند امتیازات لازم را کسب کنند و آیا این اتفاق برای جامعه داوری بد نشد در حالیکه داوران هم مانند فوتبالیست ها باید آمادگی بدنی خود را حفظ کنند، گفت: فوتبالیست ها در طول فصل چند هفته ای استراحت دارند اما این شرایط برای داوران وجود ندارد. واقعا باید هر روز تمرین کرد و با فشار روانی هماهنگ شد. همیشه می گویم یک داور فوتبال برای تست 40 تا 75 متر، در زمان تمرینش باید برای 52 متر تمرین کند تا بتواند با فشار روانی کنار بیاید و 40 متر را پاس کند.

وی افزود: قبول دارم. شاید شرایط کرونایی هم موثر بوده، این چند سال استادیوم ها تعطیل بوده و شاید دوستان نمی توانستند برای ریکاوری استخر یا سالن وزنه بروند. امیدوارم پرقدرت تر از قبل برگردند. شکی نیست که همه جزو داوران بزرگ ما بودند. به آن ها نیاز داریم. باید باشند که قطار لیگ بتواند مسیرش را مثل گذشته به خوبی طی کند.

حیدری در خصوص اینکه با این وضعیت کمیته داوران به دلیل کمبود داور دچار چالش می‌شود، اظهار داشت: بالاخره تاثیراتی ممکن است داشته باشد اما دوستان باتجربه و همچنین جوانی که سرشار از انگیزه هستند، سعی می‌کنند جا پای بزرگان بگذارند و از تجربیات آنها هم استفاده می‌کنند. فکر نمی‌کنم زمان زیادی دور از این عزیزان باشیم. با تمهیداتی که وجود دارد خیلی زود به جمع ما ملحق می‌شوند.

داور فوتبال کشورمان در مورد اینکه گفته می شود در گذشته در تست ها مماشات می شد، عنوان کرد: نیم توانم بگویم مماشات بوده، شاید در دوره کرونا برخی سخت گیری ها نبود. شاید به عنوان مثال اگر 20-10 سانتی متر برای رسیدن کم می آوردید یعنی اگر به جای 73.5 متر می‌شد 73.20، شاید سخت گیری نمی شد اما امسال دقت فراوانی بود و دوربین نصب کرده بودند. در واقع VAR‌را در تست ها داشتیم.

وی تصریح کرد: با این بررسی های دقیق کمی سختگیرانه تر بود اما احساس می کنم برخی دوستان از نظر روحی آماده نبودند. ناخودآگاه وسط کار تست را رها می کردند. شاید خودشان بعد اینکه تست را رها می کردند می گفتند آمادگی داریم یک تست دیگر برویم اما نمی دانستند چرا نتوانستند در آن لحظه بر آن فشار روانی غلبه کنند. بهتر است بگوییم نسبت به فصول گذشته قانونمند بود که مطمئنا نتیجه بهتری را در لیگ خواهد داشت. داوران آماده کنار بازیکنان آماده قرار می گیرند. ان شاء الله لیگ پویا و فعالی داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیژن حیدری تست داوران فوتبال داوران لیگ برتر تست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۳۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ قیمت سکه و طلا افزایشی شد

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز دوشنبه (۱۱ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، با رشد ۸۰۰ هزار تومانی به ۴۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۸ میلیون تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته، ۲۴ میلیون تومان و ربع سکه با رشد ۲۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته، به نرخ ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۵۱۱ هزار تومان معامله شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۱۵ دلار رسید.

کد خبر 6093000 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • شاید صلاح این پیراهن لیورپول را به تن نکند!
  • قیمت سکه طرح جدید امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد
  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ سکه ۸۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ قیمت سکه و طلا افزایشی شد
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد