Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولین فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم اختتامیه دوره دانش‌افزایی داوران و کمک‌داوران لیگ برتر به اظهارنظر پرداختند.

به گزارش خبرگزاری دانا؛ دبیر کل و ۲ تن از اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم اختتامیه دوره دانش‌افزایی داوران و کمک‌داوران لیگ برتر فوتبال ایران به اظهارنظر درباره شرایط موجود پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشاریان: با رد برخی داوران در تست‌ها بغض کردم! خداداد افشاریان، رییس کمیته داوران ضمن خیر مقدم به مسئولان فدراسیون و تقدیر از اعضای دپارتمان داوری گفت: تقاضایی از اعضای هیات رییسه دارم، اینکه قطار فوتبال در حال حرکت است و داوران بخش مهمی از آن هستند و نیاز است قرارداد خوبی که برای اسپانسری داوران بسته شده است شامل حال داوران شود. داوران حاضر در این نشست تنها داوران کشور نیستند، داوران فوتسال و فوتبال ساحلی که نتوانستیم مراسمی برایشان برگزار کنیم و با کمترین امکانات مشغول فعالیت هستند، نیز هستند.   وی ادامه داد: از موفق نشدن داوران در تست ها بغض گلویم را می گیرد. متاسفانه شرایط خوبی رقم نخورد هرچند که با عدم موفقیت زندگی به پایان نرسید و بی شک شانس مجددی خواهند داشت. با داورانی که در تست ها موفق شدند لیگ را آغاز می‌کنیم و تست مجدد نیز در زمانی که اعلام می کنیم برگزار خواهد شد.   عضو هیات رئیسه فدراسیون در پایان خاطر نشان کرد: افزایش چهار برابری پرداختی داوران به امضا و تصویب اعضای هیات رییسه رسیده است اما همچنان درگیر مسایل اداری آن هستیم. تقاضا دارم هر سال درصد مشخصی افزایش پرداختی داشته باشند و درگیر میزان افزایش و تصویب مجدد آن در سالهای آینده نباشیم. امیدواریم با حمایت هیات رییسه و طبق صحبتهای وزیر ورزش و جوانان اتفاقات خوبی برای بحث VAR به زودی رخ بدهد. کامرانی‌فر: امیدوارم شاهد حضور موفق داوران در میادین بین المللی باشیم

حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال در مراسم اختتامیه گفت: امیدوارم بتوانیم در فدراسیون فوتبال شرایطی را ایجاد کنیم که داوران در جامعه جهانی بیشتر حضور داشته باشند. البته علاوه بر رایزنی‌های ما در فدراسیون سطح عملکرد خودتان در بازیهای مختلف ملاک بسیار مهمی است.  در بخش داوری بانوان تلاش می‌کنیم شرایطی ایجاد شود که بیشتر در رویدادهای بین‌المللی مورد استفاده قرار بگیرند.

وی در پایان عنوان داشت: شما برترین های ایران هستید و به این خودباوری برسید که امکان قضاوت در مهمترین بازیها را دارید. در صورت اعتماد به خودتان می توانیم اشتباهات داوری را به حداقل برسانیم. از شما می خواهم با همه توان بازیهای رو شروع کنیم و با عملکرد خودمان قدردان حمایت‌های هیات رییسه از داوری کشور باشیم.

اصولی: سهل انگاری های قبلی درحال رفع شدن است

احسان اصولی، عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در هیات رییسه فدراسیون فوتبال داوران مهمترین رکن نظام بخش فوتبال شناخته شده اند و با این رویکرد همواره به طور ویژه به مباحث مربوط به داوری پرداخته می شود. جلسات متعددی با دقت بالا در جهت منافع و تامین نیازهای داوری برگزار شده است. در مقطعی فدراسیون فوتبال در تنگنا اقتصادی بود، اما با مصوبه خودش، افزایش دستمزد داوران را تصویب کرد. چند روز قبل پیگیر اجرایی شدن این موارد نیز بودیم. 

وی در ادامه بیان داشت: در بحث حامی داوران که در سه سال گذشته نام و نشان تجاری را روی پیراهن داوران داشتیم برای امسال بر اساس کارشناسی به روز رقم را به نزدیک پنج برابر مبلغ قبلی افزایش دادیم. که شرکت نفت و گاز پارس برنده مزایده شناخته شد. امروز نشست اعضای هیات رییسه را داشتیم که بحث داوران و نتایج تست مطرح شد، داورانی که مردود شدند نگران نباشند و فرصت دوباره برای این عزیزان خواهد بود. مجموعه کمیته و دپارتمان داوری با دقت و نظم با استاندارد های تعیین شده پیش می روند که در نهایت جامعه داوری را تقویت خواهد کرد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پایان گفت: برخی سهل انگاری های قبلی درحال رفع شدن است، اما خواستیم که استانداردسازی در همه بخش‌ها با شیب ملایم تر انجام شود. واقعیت ماجرا این است که باید به فکر تامین نیروی جوان در همه سطوح و همینطور داوری باشیم که در حال اجرا است باید به صورت پلکانی باشد و موجب از دست دادن داوران ارزشمند نشود.

 

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال هیات رییسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۳۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی به کمیته انضباطی احضار شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

ویسی بعد از بازی با آلومینیوم به شدت از وضعیت سلامت لیگ و عدم نظارت از سوی فدراسیون انتقاد کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد