Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@13:44:59 GMT

حامد علامتی مدیر کانون پرورش فکری کودکان شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۳۶۲۲

حامد علامتی مدیر کانون پرورش فکری کودکان شد

به گزارش تانباک به نقل از تسنیم، با حکم وزیر آموزش و پرورش حامد علامتی به عنوان مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب شد. در بخشی از حکمی که به امضای یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش رسیده، آمده است:

با توجه به تعهد، تجارب و شایستگی ارزنده جنابعالی به استناد ماده 13 اساسنامه و صورت جلسه مجمع عمومی عادی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به موجب این ابلاغ، به عنوان «مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با اتکال به خداوند متعال، پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و سیاست‌های ریاست محترم جمهور در تحقق برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم در شرکت مربوط موفق و مؤید باشید. در این راستا، رعایت اصول «عدالت‌محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فساد ستیزی» و «قانون‌مداری» دولت مردمی الزامی است.

انتظار می‌رود ضمن در نظر قرار دادن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، سیاست‌های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و قوانین و مقررات آموزش و پرورش، در این مرکز با همکاری شورای معاونان وزارت متبوع در پیگیری موارد با رویکرد تحولی اهتمام و جدیت داشته باشید.

حامد علامتی پیش از این مسئولیت‌هایی از جمله معاون پارلمانی سازمان تبلیغات اسلامی، مشاور و دستیار نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، عضو علی البدل شورای اسلامی شهر تهران، رئیس شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی‌های دانش‌آموزان کشور را بر عهده داشته است.

وی همچنین در حوزه تعلیم و تربیت نیز سوابقی همچون عضو هیئت امنای مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا، دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، عضو شورای تشکل‌های دانش آموزی کشور، عضو هیئت امنای سازمان دانش آموزی ، عضو شورای پشتیبانی اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی، عضو شورای ترویج قرآن وزارت آموزش و پرورش و... را در کارنامه خود دارد.

علامتی که در مقطع دکترا در رشته جامعه‌شناسی گرایش اقتصاد و توسعه تحصیل کرده است، مدرس دانشگاه سوره تهران و مدرس دوره‌های آموزش مربیان تربیتی کشور بوده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم امامزاده داوود سامانه بارشی مونسون عادل آذر شب های محرم حامد علامتی کانون پرورش فکری کودکان یوسف نوری محرم امامزاده داوود سامانه بارشی مونسون عادل آذر شب های محرم کانون پرورش فکری کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۳۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان نمونه استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سیاهکالی مرادی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم گفت: شهید مطهری یکی از بارزترین متفکران اسلامی و الگویی وارسته و موفق برای نسل جستجوگر عصر جدید است.

وی افزود: انسان به علم و عمل صالح زنده می‌شود و راه و رسم زندگی را ترسیم می‌کند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه معلمان به معنای واقعی افسران سپاه پیشرفت کشور هستند، گفت: خطای راهبردی برخی از مسئولان گذشته این بود که قدر آموزش و پرورش را نمی‌دانستند.

سیاهکالی مرادی افزود: تحول در آموزش پرورش از حوزه نیروی انسانی می‌گذرد به طوری که پارسال هزار و ۱۹۱ نفر جذب آموزش و پرورش شدند.

وی اضافه کرد: امسال هم هزار و ۴۳۳ نفر جذب به جمع معلمان اضافه می‌شوند.

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش استان، در آزمون استخدامی که امسال برگزار شد در استان ۶۲۳ نفر پذیرفته شدند.

محمد بیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم گفت: استان قزوین در حوزه نوسازی، ۴۰۰ مدرسه کم دارد.

وی بر توجه به مفاهیمی، چون شهادت، عفاف و حجاب و نهضت مقاومت در کتب درسی تاکید کرد.

محمد بیگی گفت: همچنین باید معیشت و بیمه درمانی فرهنگیان را مورد توجه ویژه قرار داد.

در استان قزوین ۵۸ معلم و ۲۷۶ دانش آموز شهید داریم.

دیگر خبرها

  • اعلام جزییات حضور کانون پرورش فکری در نمایشگاه کتاب تهران
  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • تجلیل از معلمان نمونه استان قزوین 
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین